Mtb route Vlaardingen / Broekpolder

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zo lang ben ik er dus al niet meer geweest. :lol: :-q
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

Maar met de mousetrap heb je dan wel weer een puntje ja, die is wel wat spannender geworden in het afgelopen jaar :lol:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ligt die er zo slecht bij dan? Ik vind die ondergrond juist wel wat hebben, geeft een klein beetje alpengevoel :)
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

Ik zeg niet dat hij slecht is, hij is wat spannender door de erosie. Van mij mag hij nog wel wat ruiger worden hoor :-q
misa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: zo 24 november 2013, 20:30
Mijn mountainbike: canyon neuron

onder andere ik hebben enige tijd terug met onderhoud die beruchte grove stenen uitgespreid over het stukje na de mousetrap omdat dat stuk er altijd erg slecht bij lag en dat gaat nu al lange tijd goed dus niet zeuren :lol: :lol: :lol: :lol:
misa
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: zo 24 november 2013, 20:30
Mijn mountainbike: canyon neuron

[quote=Giant-E post_id=2367829 time=1546258616 user_id=39829]
Nu zie ik ‘t ja. Dat valt idd wel mee, al ligt oa de mouse trap er verrot slecht bij. Dat was een paar jaar terug ondenkbaar. De kuil in het bikepark is ook al een jaar een waterput. Geen kritiek verder, ik kom er maar een paar keer per jaar (rij meestal UHR, idd veel betere ondergrond) maar het valt me wel op. Onderhoud was ooit veel beter.
[/quote]
moet je ook eens komen helpen :winkie: :winkie: :winkie: :winkie:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

P@trick schreef: ma 31 december 2018, 18:06 Ik zeg niet dat hij slecht is, hij is wat spannender door de erosie.
Dat was jij ook niet, Giant-E schreef dat ie er "verrot slecht" bij lag. Ik ben er afgelopen jaar regelmatig (anderhalve week terug nog) geweest maar vond het er verre van slecht bij liggen. Tenzij er natuurlijk stenen en oneffenheden bedoelt worden :tong
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Hallo! Vergeleken met een paar jaar terug, hè? En zei ik hier niet eerder “geen kritiek”?
Was opbouwend bedoeld. Ik praat geen onzin. Was van de zomer nog gewoon slecht. En helpen op een baan waar ik niet vaak kom? Niet echt vanzelfsprekend, alhoewel ik 4 jaar terug belangenloos een aantal afvoermaterialen heb geleverd voor het bikepark. Ik heb ‘t dus wel degelijk goed voor met VLD, vandaar ook mijn “kritiek”.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ho, ho, rustig maar...ik heb nergens gezegd dat je dat je Broekpolder aan het afkraken was.
Het enige dat ik niet begrijp is dat je dat stuk verrot slecht noemt maar dat zal ongetwijfeld een verschil van definitie en/of interpretatie zijn :)
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Nou ja, verrot slecht vergeleken met pak ‘m beet 2 jaar terug. Vooral bij de mouse trap valt me dat op. Persoonlijk denk ik dat een laag repack beter werkt dan een laag grof puin.
Gebruikersavatar
RWEEDA
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 21:50
Mijn mountainbike: Canyon Nerve

P@trick schreef: ma 31 december 2018, 18:06 Ik zeg niet dat hij slecht is, hij is wat spannender door de erosie. Van mij mag hij nog wel wat ruiger worden hoor :-q
Die paar steentjes, stelt niet veel voor en van mij mag het nog veel ruiger worden. Gewoon een paar goede banden eronder en dus geen 2.0 skinwall bandjes met kleine noppen want dan kan je beter op de weg gaan fietsen.
Als je niet vies, moe en voldaan van de fiets komt moet je nog ff verder.
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

we gaan weer scheppen :-q


Beste vrijwilligers,

Ondanks dat we door leveringsproblemen met de toplaag afgelopen najaar geen onderhoudsdag hebben kunnen houden ligt het parcours er redelijk bij. Om de hier en daar toch ontstane pijnpunten op te lossen organiseren we op zondag 24 maart weer een klusdag.

Details:

Zondag 24 maart om 9:00u verzamelen bij de achterkant van sportcentrum de Polderpoort (om de hoek lopen vanaf de fitnessruimte, dus richting het bos). De onderhoudsdag zal naar verwachting tot begin van de middag duren.
Indien mogelijk graag je eigen kruiwagen en/of schep meenemen, als dit niet lukt hebben wij er ook een aantal ter beschikking.

Hopelijk tot de 24e!

Met sportieve groet,

De onderhoudsgroep
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Succes morgen met onderhoud, ik kan helaas niet want ik moet voor de sportactiviteiten van de kinderen op stap. Maar bedankt dat jullie het doen! Ik ga wel zo even kijken hoe het er bij ligt. Hopelijk hoef ik niet te veel over te slaan.
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Nou, dat viel me ontzettend mee! Ligt er uitstekend bij, vrijwel geen modder. Alleen ff een doekje over de ketting en vork gehaald. Zelfs in het bike park niks aan de hand.
Zo goed is het parcours nog nooit de winter door gekomen. Dikke duim :-q voor iedereen die ervoor gezorgd heeft dat dat zo is!
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

en dankzij het harde werk van de vrijwilligers vanochtend ligt het er nu nog mooier bij :-q
(de droge herfst en winter hebben ook geholpen)
Plaats reactie