Vaste route Sweikhuizen (stammenderbos)/ danike?????

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Wie weet hier meer van? Ik kwam vanmiddag met mijn scooter door Sweikhuizen rijden. Toen ik ineens een mountainbike route bordje zag staan. Ik ben even gaan kijken en het leek er op dat deze nieuw was. Betekend dit dat er iemand een vaste route in Sweikhuizen (stammenderbos)/danike aan het aanleggen is?

Dit is het des betreffende bordje:
Afbeelding
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Ja dat heb je goed gezien. Dit is inderdaad een nieuwe route. Stond vorige maand of zo een artikel in de stadskrant van Sittard. Ik heb de route nog niet helemaal kunnen rijden. Maar gaat in ierder geval via de Kolleberg/Windraak in Sittard, via de heemtuin in Munstergeleen naar Danike en Stammenderveld.

Als je interesse hebt heb ik de route voor gps. :-q
"You can't always get what you want ............"
Pelecrash
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: di 31 augustus 2010, 12:28
Mijn mountainbike: Canyon Exceed SL 6.0
Contacteer:

OH dat is wel handig. Ben al een tijdje aan het kijken wanneer er weer wat met die route gedaan zou worden. Ik heb wel interesse in die gps route. Kan ik daar morgenochtend even mijn nieuwe fiets proberen ;)

ik pb me mail adres even voor gps
Crashing is the easy part, it's the landing that makes it an art.
-> Landing fail #1 :(
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Dat is mooi :-q Gps heb ik helaas niet maar ik zal Zondag eens op verkenning gaan. Hoe veel km is de route?
Pelecrash
All rounder
All rounder
Berichten: 87