Nieuwe route Haaksbergen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

zo 28 juli 2019, 21:49

Frank Canyon schreef:
zo 28 juli 2019, 19:46
Ahhhhh, hoop dat dat de mijne is. Vanmiddag rond 1 uur bij de begraafplaats in Haaksbergen (merk mio) . Ben wel terug gefietst maar volgens mij zijn we elkaar net misgelopen. Ik hoorde dat jij een rood zwart shirt aan had.
Klopt. Je hebt PB
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

ma 29 juli 2019, 13:44

leuk nieuw stukje btw.. Fietste er eerst langs omdat ik op de "auto pilot" aan het cruisen was. Leuke toevoeging
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

do 8 augustus 2019, 16:46

Vandaag dan eindelijk een deel van de route gedaan. Begonnen op Rutbeek en daarna de verbinding naar Haaksbergen gereden (saai) en vervolgens de geweldige single-track's daar gepakt. Heerlijke stukken, zelfs de meeste verbindingen zijn geweldig dankzij de mooie natuur. Wel langs de route (net voor ik erop kwam, dus vlak na de aansluiting) een heel zwaar ongeluk gebeurd. Politie, ambulance, brandweer... Hoop dat de ongelukkige er goed vanaf is gekomen, ik zag het van een afstand maar het zag er echt niet OK uit.

In totaal ruim 50km gefietst, de benen konden wel meer maar de rug vind het kleine frame na zulke stukken niet zo leuk, ook begon mijn zadel af en toe wat achterover te zakken.
Plaats reactie