Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Giant-E schreef: za 12 oktober 2019, 11:41 Prima! :-q

Reinoud87 en ik (Robko zit in de Ardennen) zijn rond 9 uur bij De Roetselberg. (zoek de witte VW-bus)
Ik PB je ff m`n nummer :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Top! Met z’n drieën komen die (ja ja, ze zijn er weer...) schreeuwende boswielrenners er helemaal niet meer langs. :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Giant-E schreef: za 12 oktober 2019, 15:28 Top! Met z’n drieën komen die (ja ja, ze zijn er weer...) schreeuwende boswielrenners er helemaal niet meer langs. :-q
Jij zoekt het graag op, he? :lol:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Brabant + toerclubs + winterperiode = ergernis.

Hopelijk valt ‘t morgen mee. :bier:
atx880
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 19 oktober 2015, 14:11
Mijn mountainbike: Stevens Sonora ES

Ik was er vorige week zondag (6 okt) voor het eerst sinds lange tijd weer eens. Vanwege het bar slechte weer maar een handvol medebikers gezien. De ondergrond was hard, maar er lagen wel erg veel plassen. Bij thuiskomst zat ik echter onder de eikenprocessierups bulten! Ik had overigens volledig bedekkende kleding aan. Dus voor de mensen die er gevoelig voor zijn: blijf daar (voorlopig) weg.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Giant-E schreef: za 12 oktober 2019, 17:09 Brabant + toerclubs + winterperiode = ergernis.

Hopelijk valt ‘t morgen mee. :bier:
Ik had het vorige week op Dorst al aan de stok met een peleton gravelracerts op de aanrijroute...
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Laat me raden: Allemaal hetzelfde (en uiteraard verplichte) sponsortruitje aan?

Dat wordt nog leuk morgen! :lol:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

atx880 schreef: za 12 oktober 2019, 17:37 Ik was er vorige week zondag (6 okt) voor het eerst sinds lange tijd weer eens. Vanwege het bar slechte weer maar een handvol medebikers gezien. De ondergrond was hard, maar er lagen wel erg veel plassen. Bij thuiskomst zat ik echter onder de eikenprocessierups bulten! Ik had overigens volledig bedekkende kleding aan. Dus voor de mensen die er gevoelig voor zijn: blijf daar (voorlopig) weg.
Bedankt voor de heads-up :-q
Ben niet heel gevoelig maar als je de theorieen erchater mag geloven dan zijn die hoge concentraties de restanten die door de regen uit de bomen is gespoeld. Morgen maar veel oefenen met de manual om door de plassen te rijden.
Giant-E schreef: za 12 oktober 2019, 19:26 Laat me raden: Allemaal hetzelfde (en uiteraard verplichte) sponsortruitje aan?
Yup...en uiteraard 1 met een grote muil dat ik (als tegenligger) aan de kant moest :roll:
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Giant-E schreef: za 12 oktober 2019, 19:26 Laat me raden: Allemaal hetzelfde (en uiteraard verplichte) sponsortruitje aan?

Dat wordt nog leuk morgen! :lol:
Wanneer je er zo over denkt, ga je je sowieso ergeren. Beetje jammer..

Als je de groepen een beetje positief benaderd ben je er zo voorbij, zonder gemopper.
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Vanochtend sinds lange tijd weer een rondje gedaan. Goed om daar weer eens te zijn.
Het was redelijk druk, 9:30 gestart.
Er waren wel een aantal groepjes maar daar had ik weinig last van. Wel van een paar individuen die met moeite aan de kant gaan. Ik hou het op beginners die het inzicht nog niet zo hebben of geen ruimte zien om op te schuiven.
Ik stoor me er niet echt aan, zo ja, dan moet ik op een andere tijd gaan rijden 😁
Reinoud87
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 12 juli 2017, 13:04

Was inderdaad druk, maar prima te doen.

Was heerlijk om te rijden, eigenlijk ideale omstandigheden. Zwart wel erg gaaf baantje hoor!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

van Tuyl schreef: zo 13 oktober 2019, 08:38
Giant-E schreef: za 12 oktober 2019, 19:26 Laat me raden: Allemaal hetzelfde (en uiteraard verplichte) sponsortruitje aan?

Dat wordt nog leuk morgen! :lol:
Wanneer je er zo over denkt, ga je je sowieso ergeren. Beetje jammer..

Als je de groepen een beetje positief benaderd ben je er zo voorbij, zonder gemopper.
Dat is het probleem ook niet, juist als ze óns inhalen gaat ‘t om. De toerclubs die hun asfaltmentaliteit de bossen innemen, daar viel ik over.
Op rechte stukken wurmen ze zich langs je heen, soms met een grote muil, en bij de eerste bochtensectie of klimmetjes knijpen ze massaal in de remmen.
Ik kan er maar niet aan wennen... Maar verder was ‘t een heerlijk ochtendje hoor, vooral na afloop met Reinoud87 en TenZNL op het overvolle terras. :bier:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Giant-E schreef: zo 13 oktober 2019, 16:39 Dat is het probleem ook niet, juist als ze óns inhalen gaat ‘t om. De toerclubs die hun asfaltmentaliteit de bossen innemen, daar viel ik over.
Op rechte stukken wurmen ze zich langs je heen, soms met een grote muil, en bij de eerste bochtensectie of klimmetjes knijpen ze massaal in de remmen.
Dat uitte zich bij die ruiterclub ook vanmorgen :lol:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Paard vs Boswielrenner: 1-0 :lol: :-q
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Ach de route is van iedereen toch ?
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
Plaats reactie