Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Vandaag geweest en zwart lag er prima bij. Soms al een heel klein beetje zanderig maar niks idioots nog. Heerlijk weer en lekker rustig door de week.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vraagje voor de locals: Ik zit tot maandag op een park langs de route. Hoe vaak wordt je hier gecontroleerd op je vignet?
Vanmiddag kwam ik er ineens achter dat mijn vignetten (geplakt op een oud pasje) nog thuis liggen in mijn rugtas.
Ik koop al jaren trouw alle vignetten maar om nu nog 2x een dagpas te kopen is ook weer wat.
The C
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 juni 2008, 21:13
Mijn mountainbike: BMC

Er wordt zelden gecontroleerd. En als er al gecontroleerd wordt dan is het meestal op zondagochtend. Ik ben ook wel eens gecontroleerd en had geen stikker bij me. Ik kon op mijn app wel laten zien dat ik een stikker aangekocht had en kon zonder bekeuring door. Helaas geen garantie,,,,,
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Aah, bedankt. Ik vermijd altijd de zondagochtend, dus hopelijk valt ‘t mee.
Heb de vignetten bij Mantel R’dam gekocht dus helaas geen online aankoopbewijs.
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Misachien met Pin betaald? Dan kun je wellicht een print(screen) van de transactie bij Mantel maken just in case. Ben zelf ook nog nooit gecontroleerd maar ze staan er wel af en toe. Ik ga ook niet als het druk is. Meestal. Wel een vignet bij me :winkie:

Gisteren nog even geweest. Heerlijk rijden! Wordt zanderiger maar nog geen desert storm - visioenen. Hopelijk valt er morgen ergens een klein buitje.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Majoorkees schreef: za 19 maart 2022, 13:07 Misachien met Pin betaald? Dan kun je wellicht een print(screen) van de transactie bij Mantel maken just in case.
Nog bedankt voor de tip. Zowel vrijdag en zaterdag op LDD, als vanmiddag op LDD/Giersbergen niet gecontroleerd.
LDD blijft leuk, Giersbergen slaan we voortaan maar over. Vanochtend met wandelen (buien) nog veel bwr treintjes gezien, vanmiddag in de zon amper een biker tegengekomen. Raar fenomeen blijft dat toch.
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

Giant-E schreef: zo 20 maart 2022, 23:07
Majoorkees schreef: za 19 maart 2022, 13:07 Misachien met Pin betaald? Dan kun je wellicht een print(screen) van de transactie bij Mantel maken just in case.
Nog bedankt voor de tip. Zowel vrijdag en zaterdag op LDD, als vanmiddag op LDD/Giersbergen niet gecontroleerd.
LDD blijft leuk, Giersbergen slaan we voortaan maar over. Vanochtend met wandelen (buien) nog veel bwr treintjes gezien, vanmiddag in de zon amper een biker tegengekomen. Raar fenomeen blijft dat toch.
Tja zondagochtend is voor velen vaste prik
WouterG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 27 juli 2020, 12:19

Giant-E schreef: zo 20 maart 2022, 23:07
Majoorkees schreef: za 19 maart 2022, 13:07 Misachien met Pin betaald? Dan kun je wellicht een print(screen) van de transactie bij Mantel maken just in case.
Nog bedankt voor de tip. Zowel vrijdag en zaterdag op LDD, als vanmiddag op LDD/Giersbergen niet gecontroleerd.
LDD blijft leuk, Giersbergen slaan we voortaan maar over. Vanochtend met wandelen (buien) nog veel bwr treintjes gezien, vanmiddag in de zon amper een biker tegengekomen. Raar fenomeen blijft dat toch.
Waar staat bwr voor?
The C
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 juni 2008, 21:13
Mijn mountainbike: BMC

Boswielrenners.
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Vanmiddag rondje zwart gereden. Viel me mee qua zanderigheid. Niet gecontroleerd;-)

Normaal rijd ik niet zoveel in het weekend, maar ook de drukte viel mee. 1415 u begonnen en slechts enkele medegebruikers gezien. Lekker weer, korte mouwtjes…. Super :winkie:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16782
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik was er gisteren weer eens, voor het eerst dit jaar.
De Rustende Jager gaf aan geen vignetjes meer te hebben (werden wel verwacht) dus ik ben maar zonder gaan rijden :-)
(Het ging nog wel even door mijn hoofd dat ze gewoon geen zin hadden in een vignetje inschrijven, want ze hadden het razend druk met bediening op het terras. Maar die gedachte is volledig voor mijn rekening, kan dus ook nergens op slaan).

Eerst de groene route gedaan, daar zitten imo best wel leuke stukken in, maar ook een paar saaie rechte paden. Ging lekker, vervolgens de zwarte route op. Dat ging ook lekker, totdat mijn e-mtb er mee kapte... :-{
Probleem niet op kunnen lossen, dus verder zonder ondersteuning. Dat viel me nog mee, ik kwam -weliswaar traag- de klimmetjes nog redelijk op met de 23kg tank. Maar bij het eerste fietspad daar toch voor gekozen en terug naar de auto gefietst. Echt leuk is het niet om met zo'n zware fiets een mtb-route te doen als de ondersteuning het niet doet.
Jammer, want ik had er eigenlijk wel lol in om hier weer eens te rijden :)

De routes vond ik al best wel droog, nog niet zodanig dat het problemen gaf maar een paar druppels zouden de boel geen kwaad doen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Techniek is leuk tot het stuk gaat… ik hoop dat ik voor een aantal jaren nog gewoon kan blijven rijden. Ik zie een elektrische mtb toch niet zo zitten anders dan als revalidatieding of voor zeventig plus. Maar fijn dat je je ondanks de pech toch vermaakt hebt;-)

Ik zag een tijdje terug al bij de Drie Linden dat de vignetten op waren maar toen hadden ze bij de R Jager nog wel vignetten. Heb het ding toen daar maar gehaald, na een rondje ‘illegaal’, maar ik heb idd de indruk dat het hard gegaan is dit jaar dus de kleine letters acht ik onwaarschijnlijk (maar het kan uiteraard wel :winkie: )

Zand: hopelijk komende dagen een paar mooie spetters :-q
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16782
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Die perceptie van e-bikes heerst nog bij velen, maar onterecht imo.
Sommigen gaan daar zelf nog ooit achter komen denk ik (als ze de overstap maken), de rest doet zichzelf tekort maar da's een keuze ;-)

Qua complexiteit van de fiets zou ik zeker graag zonder "e" rijden maar "Das war einmal..."
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Vanmorgen een rondje groen gedaan (omdat ik niet helemaal fit was) .... het ligt er erg strak bij. Nergens plassen en nergens los zand.
Niet zeuren.... door fietsen
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Zwart ligt er ook lekker bij, alhoewel een goede bui alweer welkom zou zijn, hopelijk valt er morgen flink wat. Er is best wat onderhoud cq vernieuwing gedaan, vooral aan het stuk na die grote open vlakte (de 1e open vlakte na de afslag naar Giersbergen). Vermakelijk!
Plaats reactie