Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:@ Remmes: Een vaste route is geen exclusief circuit voor de MTB'ers. Het is "slechts" een pad waarop je mag fietsen maar wordt wel geacht rekening te houden met anderen.
En onbegrip heb je helaas overal en als MTB'er altijd in de minderheid.
maar dan nog.. als wij op hun pad gaan fietsen ist ook niet goed..., of gekker nog: het mag nie eens?! laat ze lkkr op hun wandelpaadjes blijven, en de ruiters opt ruiterpadje en heeft niemand ''last'' van elkaar. ik snap ook zoieso niet waarom je als wandelaar op een mtb pad wilt gaan lopen. ik denk dat die mensen gewoon niet weten dat er mtb routes bestaan in de bossen..
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Standaard 'discussie' over de vaste routes. Weinig meer te maken met Drunen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

[quote="Fred (mtb-sport)]

@ Remmes: Een vaste route is geen exclusief circuit voor de MTB'ers. Het is "slechts" een pad waarop je mag fietsen maar wordt wel geacht rekening te houden met anderen.
En onbegrip heb je helaas overal en als MTB'er altijd in de minderheid.[/quote]

klopt, maar als je keurig zegt dat als ze er wel voor kiezen daar te lopen, toch echt it moeten kijken voor mountainbikes
het word aangegeven als mountainbike pad, en niet als voetpad, staat ook op de bordjes.

wij betalen ook om daar te mogen fietsen, en dan verwacht men niet afgezeken te worden door een wandelaar die op zijn beurt tegen ons dat wij niet door het bos mogen fietsen

en om terug te komen op het feit dat het topic in principe over Drunense Duinen gaat, bovenstaande bemerk ik voorla in in deze bossen
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
H_MO
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 13:09
Mijn mountainbike: Gaint XTC1

Het is alweer lang geleden, maar volgens mij staat er op de borden dat.deze paden uitsluitend toegangkelijk zijn met een vergunning (sticker)
Mud sucs....... Not ;)
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

H_MO schreef:Het is alweer lang geleden, maar volgens mij staat er op de borden dat.deze paden uitsluitend toegangkelijk zijn met een vergunning (sticker)
klopt, in de drunense duinen is het mtb pad enkel voor de bikers, en NIET voor voetgangers.
maw, de bikers hebben voorrang op dit pad.
Er staat ook gemeld voor de voetgangers "betreden op eigen risico" volgens mij
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

Fred (mtb-sport) schreef:
Hoe dan ook: Meer dan uitstekend vermaakt en hoewel een uurtje in de auto zal ik hier vaker rijden.
He Fred, dan wordt het tijd voor een HuubC-rondje :D
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

http://connect.garmin.com/activity/101303374" onclick="window.open(this.href);return false;
was een beetje modderig vandaag en kon niet volledig rondje volle bak draaien vanwege mijn ruggetje, ach een beetje revalideren en over een paar weken weer vol gas :)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

hansdegebruiker schreef:was een beetje modderig vandaag en
Voornamelijk het zuidelijke gedeelte langs de provinciale weg wat gevoelig is voor bagger etc?
De rest zal er denk ik weinig last van hebben of zit ik er ver naast?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

humz, vandaag niet geweest
heel de dag stromende regen, mooi tijd om zo'n 1.000 vakantie foto's in te plakken :)
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:
hansdegebruiker schreef:was een beetje modderig vandaag en
Voornamelijk het zuidelijke gedeelte langs de provinciale weg wat gevoelig is voor bagger etc?
De rest zal er denk ik weinig last van hebben of zit ik er ver naast?

check de link bovenin mijn post dan zie dat ik dat stukje heb overgeslagen (pijn werd iets teveel).
rest was dus een beetje modderig
Afbeelding
jjansen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 januari 2011, 17:33
Mijn mountainbike: Kona King Kahuna '14

Ik heb vandaag 3 rondes gereden in 3u 30min. Het ligt er naar mijn mening erg tof bij!
Heb anderhalve week geleden nog een poging gedaan mn pr te verbeteren maar kwam net niet onder het uur.
Als er weer plannen zijn om met n groep snelle gasten te gaan rijden doe ik graag mee!
debill71
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:40

Gisteren was het balen op een zanderige klim. Lag goed vol gegooid met zware takken bovenaan.
Tomac Diplomat 29er
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

debill71 schreef:Gisteren was het balen op een zanderige klim. Lag goed vol gegooid met zware takken bovenaan.
Dat heb ik laatst ook al eens meegemaakt. Fijne grappenmakers op de route. Jammer dat je het nooit ziet, anders kan je hen ook meteen tussen de takken vouwen :-q
Life is short.....................enjoy it!!!
debill71
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:40

speedrider schreef:
debill71 schreef:Gisteren was het balen op een zanderige klim. Lag goed vol gegooid met zware takken bovenaan.
Dat heb ik laatst ook al eens meegemaakt. Fijne grappenmakers op de route. Jammer dat je het nooit ziet, anders kan je hen ook meteen tussen de takken vouwen :-q
:winkie:
Tomac Diplomat 29er
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

ik stel voor dat we op de wandelpaden ook een berg takken overdwars erop gooien!! is kijken hoe zij dat vinden... :tong
life starts @ 150bpm...
Plaats reactie