Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
JanJanssen98765
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 18 april 2016, 15:39

Groen is inderdaad voor beginners.
Alleen het nieuwe verbindingsstuk is eigenlijk de moeite waard en ook gelijk weer te lastig voor echte beginners.
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

MaartenT schreef:Heb me vandaag uitstekend vermaakt hier,. Kwam zelfs nog "iemand" met een fatbike+trailer tegen! Sommige mensen hebben gewoon een extra uitdaging nodig:D
Leuk ff hoi te zeggen Remmes, maar het leek me daar niet echt een goeie plek om te stoppen ;)
Zwart, groen, zwart gereden, zwart is een erg leuke route, soms lekker uitdagende mulle stukjes, moest op beide rondjes twee keer van de fiets af. Groen heeft wat leuke singletrack stukken, maar ook redelijk wat paden door weilanden heen en wat stukken fietspad. Groen is wellicht iets meer voor beginners bedoeld? Volgende keer laat ik groen denk ik voor wat het is en doe ik een extra lusje zwart.
https://www.strava.com/activities/10947 ... 1500663238" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook hallo :) Zweet op me voorhoofd met die trailer :)
Groen is idd bedoeld als beginners route
Afbeelding
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
MaartenT
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 mei 2016, 18:31

:lol: :lol: :lol: Haha gesnapt! In MTB UHR shirt nog wel ;)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

Op zondag twee klote motorcrossers op de route :evil:
Welke dag dan ook, van mij mag er met scherp geschoten worden.
Life is short.....................enjoy it!!!
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

onderhoud gedaan vanaf Bosch en Duin
https://youtu.be/k8ylRImFc2c" onclick="window.open(this.href);return false;
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

speedrider schreef:Op zondag twee klote motorcrossers op de route :evil:
Welke dag dan ook, van mij mag er met scherp geschoten worden.
Nou , Nou , maar als er dat dan toch mag dan eerder dat wandelaars dat doen op MTB-ers die buiten de route de wandelaars tot last zijn.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Remmes schreef:onderhoud gedaan vanaf Bosch en Duin
https://youtu.be/k8ylRImFc2c" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi stukje. Mijn advies aan NM om dat hele stuk te asfalteren. Dat levert dan een fraai traject extra om met de racefiets te doen. Er zijn tenslotte heel wat recreanten die dat doen op een racefietser dan met een MTB (Aan het filmpje te oordelen gaat is het nu ook goed met de racefiets te doen)
Dan krijg je een mooi fietspad vergelijkbaar met het fraaie Slingerpad op de Maashorst tussen Uden en Slabroek.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
Remmes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1956
Lid geworden op: wo 20 juli 2011, 21:55
Contacteer:

Het moet inderdaad niet te makkelijk en te vlak worden gemaakt
MTB route Loonse en Drunense Duinen
https://www.facebook.com/mtbrouteldd/
FB group MTB XL NL-BE
https://www.facebook.com/groups/1780348748962030
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Remmes schreef:Het moet inderdaad niet te makkelijk en te vlak worden gemaakt
Voor mij mag dat juist wel.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
bianchi5555
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 12:16
Mijn mountainbike: 26 inch en 29 inch

speedrider schreef:Op zondag twee klote motorcrossers op de route :evil:
Welke dag dan ook, van mij mag er met scherp geschoten worden.
Melden bij de politie te Drunen, kan ook via Twitter. En ook achteraf, dan komen ze wat vaker.. :D (zeggen ze) Ik heb het alsnog doorgegeven.
Regards Luke

Love to drive 26 inch, love to run, love old skool
but now also 29inch :)
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Vandaag weer eens de gehele route gereden. Prachtig aangelegd dat nieuwe stuk. Maar wat jammer nadat eindelijk daar ook lekker flow in begint te komen die vierpotige strontfabrieken met berijders er bovenop dat gelijk aan gort trappen.
Tevens behoorlijk sporen van motorcrossers. Misschien dat dit niet altijd gebeurd maar zeer jammer van zoveel werk dat daar gedaan is. Daar ga je toch niet voor betalen denk ik wel eens...
Gebruikersavatar
bianchi5555
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 12:16
Mijn mountainbike: 26 inch en 29 inch

ijskonijn schreef:Vandaag weer eens de gehele route gereden. Prachtig aangelegd dat nieuwe stuk. Maar wat jammer nadat eindelijk daar ook lekker flow in begint te komen die vierpotige strontfabrieken met berijders er bovenop dat gelijk aan gort trappen.
Tevens behoorlijk sporen van motorcrossers. Misschien dat dit niet altijd gebeurd maar zeer jammer van zoveel werk dat daar gedaan is. Daar ga je toch niet voor betalen denk ik wel eens...
Dankzij het feit dat ik het af en toe meld (motorcrossers) is er wat meer aandacht voor, maar als iedereen dat nu eens doet hier dan zal de intensiteit toenemen van het toezicht :wink:
Regards Luke

Love to drive 26 inch, love to run, love old skool
but now also 29inch :)
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

bianchi5555 schreef:
ijskonijn schreef:Vandaag weer eens de gehele route gereden. Prachtig aangelegd dat nieuwe stuk. Maar wat jammer nadat eindelijk daar ook lekker flow in begint te komen die vierpotige strontfabrieken met berijders er bovenop dat gelijk aan gort trappen.
Tevens behoorlijk sporen van motorcrossers. Misschien dat dit niet altijd gebeurd maar zeer jammer van zoveel werk dat daar gedaan is. Daar ga je toch niet voor betalen denk ik wel eens...
Dankzij het feit dat ik het af en toe meld (motorcrossers) is er wat meer aandacht voor, maar als iedereen dat nu eens doet hier dan zal de intensiteit toenemen van het toezicht :wink:

Ik ga de motorcrossers ook melden in het vervolg. Heb wel het idee dat er verdomd weinig tegen die asociale klootzakken te doen is. Heb wel mijn eigen ideeën, maar die zijn wettelijk geloof ik ook niet toegestaan :wink:
Life is short.....................enjoy it!!!
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

het lag er vandaag weer prima bij, zowel zwart als groen.
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gisteren voor het eerst sinds 6 jaar weer eens deze kant opgegaan. In 2011 was ik aardig enthousiast en gelijk ook maar 3 ronden gedaan.
Dat stond voor gisteren ook in de planning, maar dan ook de nieuwe groene route er bij pakken.
Vanaf opstapplek Giersbergen vertrokken en gelijk de singletracks op. Lekker droog, nergens een modderplasje en gelukkig ook weer niet te mul. In dat opzicht prima omstandigheden, zeker ook met zonnetje etc. Dus mijn rondjes in 1:09 (verkennen), 1:06 (beetje doorrijden) en 1:13 (de boel afronden) gedaan.
Maar................. op 1 of manier was ik er 6 jaar terug enthousiast over en dat gevoel nu stuk minder. Beetje meer van hetzelfde en dat zo'n 24 km lang.
Daarna naar de auto, bidons pakken en op pad voor 3x groen, maar dat ingekort tot 1 x groen. Na 3x zwart is de toegevoegde waarde hiervan 0,0. Deze in de categorie " ik ken hem nu, laat het daarbij".
Alles kommer en kwel? Nee, toch zo'n 4:30u lekker getrapt. Denk inmiddels te veel verwend ben met de Utrechtse Heuvelrug en als ik een uur in de auto stap, dan liever richting Holten/Nijverdal.

Als laatste: In tegenstelling tot route Posbank (ook onder natuurmonumenten) hier wel goed onderhoud. Kwam tot 3 maal toe 2 medewerkers van Natuurmonumenten (hadden "teamkleding" aan) die druk aan het scheppen waren. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie