Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Het is echt een heel snel parcoursje, ook leuk dat er af en toe een keer een dropje of jumpje is ingebouwd.
De route is echt weer heel afwisselend tov. De routes bij mij in de achtertuin: Ede en Uhr.
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
BBLF
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 23 november 2020, 21:53

Met de restaurants en kroegen gesloten, zijn de vignetten op het moment verkijgbaar bij de Roestelberg?
peter246
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: zo 12 oktober 2014, 21:21

BBLF schreef: za 24 april 2021, 07:38 Met de restaurants en kroegen gesloten, zijn de vignetten op het moment verkijgbaar bij de Roestelberg?
Waarom niet online bestellen: https://www.natuurmonumenten.nl/mtb/vignet
binnen 2 dagen binnen en in de tussentijd is rekeningafschrift voldoende.
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

BBLF schreef: za 24 april 2021, 07:38 Met de restaurants en kroegen gesloten, zijn de vignetten op het moment verkijgbaar bij de Roestelberg?
Bij de rustende jager kan je ze gewoon kopen, die is om 9 uur open. Ze hebben een afhaal loket waar je onder andere koffie en ook de vignetten kan kopen.
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
BBLF
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 23 november 2020, 21:53

Thanks :-q
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

En als je lid bent van Natuurmonumenten krijg je korting op het vignet.
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

Sinds een jaar en twee botbreuken ga ik vanmiddag de route weer proberen :winkie: Waarschijnlijk helemaal naar de klote door het gebrek aan conditie maar ik heb er zin in.
Nu ook op een gravelbike... :o
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

LosseSchroef schreef: ma 26 april 2021, 12:10 Sinds een jaar en twee botbreuken ga ik vanmiddag de route weer proberen :winkie: Waarschijnlijk helemaal naar de klote door het gebrek aan conditie maar ik heb er zin in.
En het was weer heerlijk ! Ik heb de groene route gereden op een rustig tempo. Vooral bezig geweest met de techniek en niet met snelheid.

Morgen nog eens 😎
Nu ook op een gravelbike... :o
WouterG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 27 juli 2020, 12:19

LosseSchroef schreef: ma 26 april 2021, 20:48
LosseSchroef schreef: ma 26 april 2021, 12:10 Sinds een jaar en twee botbreuken ga ik vanmiddag de route weer proberen :winkie: Waarschijnlijk helemaal naar de klote door het gebrek aan conditie maar ik heb er zin in.
En het was weer heerlijk ! Ik heb de groene route gereden op een rustig tempo. Vooral bezig geweest met de techniek en niet met snelheid.

Morgen nog eens 😎
Top. Heel fijn voor je :-q
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

sama schreef: vr 23 april 2021, 09:50 Het is echt een heel snel parcoursje, ook leuk dat er af en toe een keer een dropje of jumpje is ingebouwd.
De route is echt weer heel afwisselend tov. De routes bij mij in de achtertuin: Ede en Uhr.
Junior heeft de hele winter CX training in Moergestel en dan rij ik er graag rond, vooral op de zwarte route. Vandaag met junior ook gedaan en bij droog weer dat ook maar neigt naar zomer is het een compleet andere route, met voor onze begrippen uit midden NL heel veel zand. Heerlijk :)
fietsnarf2204
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 april 2021, 21:07

Beste F.,

We snappen je (terechte) boosheid over de beschreven gebeurtenis, maar hebben je post vooralsnog toch verwijderd. Ik stuur je een pb-tje over het waarom.
m vr groet, Kermit
MTBRanger
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 9 oktober 2020, 13:43
Mijn mountainbike: Lapierre Edge 5.9 (2020)

Ik las dat er gisteren brand heeft gewoed op de route bij de Roestelberg. Heeft dit nog schade aangebracht?
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

MTBRanger schreef: do 29 april 2021, 10:44 Ik las dat er gisteren brand heeft gewoed op de route bij de Roestelberg. Heeft dit nog schade aangebracht?
Volgens mij wel, al kan ik het niet precies terugvinden;

https://www.bd.nl/tilburg-e-o/felle-bos ... ~a449de49/
Nu ook op een gravelbike... :o
brianth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 25 december 2020, 21:53

Ondanks de regen neem ik aan dat er geen plassen liggen. Is er vanmiddag nog iemand geweest die dit kan bevestigen? Er staat vanavond een ronde op de planning
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Ik ben vanmiddag geweest. Er liggen her en der wel wat plassen, maar het was goed te fietsen!
Plaats reactie