Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
martijn_k1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 07:49
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

vakantieganger schreef:Vandaag ook heerlijk gebiked met mijn zoon (8) en dochter (6). Ze vonden het heerlijk. Ik heb ze niet horen klagen over de ondergrond, matten, snelle tijden. Wat ze wel gaaf vonden waren de complimenten die ze van mede bikers kregen dat het stoer en knap van hun was. Heerlijk! :-q
Kijk, dat is nou eens leuk om te lezen. Ik hoop over een aantal jaar ook met junior een rondje te kunnen doen.
cubekoen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 juli 2013, 14:56

goede morgen,

hoe zal de baan er vanochtend bij liggen denken jullie !!!!!
fiftyfast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 708
Lid geworden op: za 24 december 2011, 14:32
Mijn mountainbike: trek gf superfly29 /cannondale scalpel

je hoeft je iig niet ongerust te maken over "mul" zand :D
geluk is een fijn fietsje en goede benen
fiftyfast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 708
Lid geworden op: za 24 december 2011, 14:32
Mijn mountainbike: trek gf superfly29 /cannondale scalpel

martijn_k1 schreef:
vakantieganger schreef:Vandaag ook heerlijk gebiked met mijn zoon (8) en dochter (6). Ze vonden het heerlijk. Ik heb ze niet horen klagen over de ondergrond, matten, snelle tijden. Wat ze wel gaaf vonden waren de complimenten die ze van mede bikers kregen dat het stoer en knap van hun was. Heerlijk! :-q
Kijk, dat is nou eens leuk om te lezen. Ik hoop over een aantal jaar ook met junior een rondje te kunnen doen.
zeker leuk om te lezen,maar al die andere onderwerpen vind ik ook wel vermakelijk,anders was ik allang gestopt met lezen :-D
toen die kleine (hij is nu groter als ik)van mij, een jaar of 10 was vond ie het ook prachtig om eens een rondje te doen,nu 17 jaar,loopt ie toch liever achter de meiden aan als dat ie met z'n oude pa gaat biken.....veeuls te vermoeiend :-D
geluk is een fijn fietsje en goede benen
63ormel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 5 oktober 2012, 21:33
Mijn mountainbike: Trek x caliber

vanmorgen om ca 10.00. na restaurant Bosch en Duin, heeft een MTB fanaat een hartaanval gehad. Hij werd gereanimeerd en , zo hoorde ik zeggen, is 41 jaar. Iemand bekend hoe het nu is met deze man ?
Na het zien van zoiets, was het verder fietsen op de baan wel wat minder leuk.
Er werd een ambulance gebeld en een AED werd er gehaald. Wel een moeilijke plek om te bereiken voor de ambulance ?Is het bekend waar de AED apparaten zich bevinden in de buurt van het parcours van de Drunense Duinen ? Wel een serieus onderwerp om hier eens over te hebben op dit forum, toch ?
Gebruikersavatar
fredveek
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 augustus 2010, 10:49
Mijn mountainbike: Stevens Smc Flight ES

De man is helaas overleden. Toen ik er aankwam was de AED opgehaald bij de RJ. De hulpdiensten waren al aanwezig en bezig met reanimeren. Ik heb op verzoek samen met nog een biker de mensen aan het start punt van de route doorverwezen. Later begrepen we van de politie dat de man overleden was.
Robert l
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 7 december 2011, 23:29
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.8 sl

Wij zijn ook geweest met mtb Tilburg wij waren ook erg geschrokken toen we hem zagen liggen .
Maar nu ik dit hoor krijg ik koude rillingen
Ik wens zijn Fam. En club veel sterkte
Afz. Robert l
Only dead fish follow the stream
http://www.mtbtilburg.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruud74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 3 december 2010, 18:22
Mijn mountainbike: a mean green machine

Zijn er ook langsgekomen.. Vreesde dit al. Sterkte aan alle nabestaanden..
Gebruikersavatar
Jonathan83
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 14 mei 2012, 10:25
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Carbon 4 2011 -

Pfff heavy!! Wens je niemand toe zoiets, veel sterkte voor de nabestaanden.. Zet je wel weer met beide beentjes op de grond dat niet alles vanzelfsprekend is...
Timmerleon
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 19 november 2006, 21:05
Mijn mountainbike: Bucksaw carbon, fatboy carbon

Wij kwamen als 1e aan, in onze groep zit een huisarts, deze heeft 35 minuten gereanimeerd. Hij heeft er alles aan gedaan samen met ambulance personeel, politie en brandweer. We hebben samenhorigheid gezien onder bikers, iedereen hielp mee.

Het slachtoffer kwam uit Mierlo 43 jaar geworden en had een vrouw en 2 jonge kinderen.

Zware ochtend achter de rug....veel sterkte voor de nabestaanden.
bucksaw xtr di2, scalpel SI Carbon 2017, Aeroad disc
tony weggemans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 12 november 2005, 16:49

Triest bericht. Je hoopt altijd dat het goed af loopt, maar soms is de afloop helaas noodlottig. Sterkte voor de nabestaanden.
Weet iedereen overigens dat je aan de hand van het nummer op de route paaltjes de hulpdiensten kunt vertellen waar je bent? Zij weten dan de goede aanrijroute te kiezen.
ButcherB
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 7 juli 2013, 17:37

Brrrrrrr. Naar dit te lezen.
ben net terug van mn werk vanwege de kerstdrukte denk even checken hoe de baan erbij zou liggen en dan lees je zoiets.
Laten we hopen dat we dit niet te vaak zien gebeuren evenals andere ongelukken die kunnen gebeuren tijdens het mountainbiken.
Daarom heb ik altijd een mobieltje bij zodat je als er iets is altijd hulpdiensten kan bellen.
Mijn fietsmaat RonnieKrul heeft zelfs een apart fietsmobieltje zodat je eigen foon niet kan beschadigen tijdens een eventuele valpartij.

Verder iedereen een fijne kerst en tot ziens op de MTB route LDD :-q
martinb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 10 september 2012, 20:59
Mijn mountainbike: Cube Ltd sl 29

Ppppfff heftig zeg dit!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

vakantieganger schreef:Vandaag ook heerlijk gebiked met mijn zoon (8) en dochter (6). Ze vonden het heerlijk. Ik heb ze niet horen klagen over de ondergrond, matten, snelle tijden. Wat ze wel gaaf vonden waren de complimenten die ze van mede bikers kregen dat het stoer en knap van hun was. Heerlijk! :-q

http://youtu.be/iFLx0dVqP40" onclick="window.open(this.href);return false;

http://youtu.be/6s2j4WcFPuc" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb jullie vanmorgen (zondag ochtend) nog zien rijden, ergens halverwege de Roeselberg. Altijd leuk om te zien... jonge kinderen die aan het MTBen zijn.
Niet zeuren.... door fietsen
Robert l
All rounder
All rounder
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 7 december 2011, 23:29
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.8 sl

Nogal een luchtige overgang ??
Ik zou zeggen slechte timing
Only dead fish follow the stream
http://www.mtbtilburg.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie