Is het nog wat in de Drunense Duinen IV?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
naish
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 12:21
Mijn mountainbike: Trek Roscoe 8

Vandaag met 3 vrienden voor eerst deze route gereden. Fantastisch! Route ligt er perfect bij.

Het weer was in het begin goed maar halverwege een hoosbui over ons heen gekregen. 10 km voor het einde sloeg mijn ketting steeds vast. De route is dan echt een aanslag op je materiaal.

Als je Zoetermeer, Bergschenhoek, Westenschouwen gewend bent is dit alle 3 de routes bij elkaar opgeteld en dan nog XXL versie ervan.
Gebruikersavatar
rené
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 360
Lid geworden op: vr 9 januari 2009, 18:05
Mijn mountainbike: Merida big nine lite teame

vamorgen een rondje gemaakt rond 09.45 gestart bij de klinkert vond het opvallend rustig :lol: vanmorgen.
vond de plassen nog wel mee vallen alleen de banden rolde voor geen meter het was tussen de plassen op sommige stukken behoorlijk zompig.

ook maar weer eens de blauwe lus genomen vanmorgen, was een week of 6 geleden dat ik deze voor het laatst gereden had.
deze begint inderdaad voor de wat meer gevorderde bikers te worden,eerst de aan het eind van de klim de opstap met de wortels daarna in de afdaling die tweede drop of :o die is behoorlijk geworden en dan scheelde het vanmorgen nog dat het zand niet los was .
red bull geeft je vleugels............ alleen het landen doet zo'n pijn
Kamibassie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 18 december 2008, 19:04
Mijn mountainbike: is matzwart en komt aus Deutschland

Vanmorgen om 7.45 uur de duinen ingegaan. Erg veel plassen op de baan, en binnen een aantal kilometer de achterrem al weer kwijt (lekker fijn dat zand :tong ) Voordeel van al die regen is dat ik nergens een voetje aan de grond hoefde te zetten :-q
marvano
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: do 23 april 2009, 12:20
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Hi-Mod 2

Morgenvroeg weer eens een ronde doen. Benieuwd hoe het parcours erbij ligt, toch nog een redelijk droog dagje gehad vandaag. Hopelijk de ergste plassen weg. Iemand nog geweest vandaag?
http://www.mtbtilburg.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Stifke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 18 augustus 2010, 13:45
Mijn mountainbike: HaiBike Hai Attack '10

Ben vanmiddag nog een keer rond geweest.
Weinig plassen en best goed te fietsen.
Alleen op het stuk Roestelberg - Bosch en Duin was het erg zompig.
Hierdoor kon je niet zoveel snelheid maken als normaal.
Witte Biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: vr 28 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale 900SL

Het lag er gisteravond goed bij :-q
Alles te fietsen en weinig plassen :winkie:
Gebruikersavatar
bianchi5555
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 12:16
Mijn mountainbike: 26 inch en 29 inch

kermit schreef:
specube schreef:Hallo allemaal ,weet iemand hoe de duinen er vandaag bij liggen. :roll:
Inderdaad, bij een titel als "is het nog wat in..." verwacht ik iets wijzer te worden over de staat van de route in plaats van pagina's lang te moeten doorworstelen over een paar seconden meer of minder rijden over een rondje... totaal oninteressant behalve waarschijnlijk voor degene die de betreffende tijd gereden heeft.

Dus voorstel: pas aub de topictitel aan of maak een apart egotrip-topic over pr's aan.
Helemaal mee eens! :-q
Regards Luke

Love to drive 26 inch, love to run, love old skool
but now also 29inch :)
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

kermit schreef:
specube schreef:Hallo allemaal ,weet iemand hoe de duinen er vandaag bij liggen. :roll:
Inderdaad, bij een titel als "is het nog wat in..." verwacht ik iets wijzer te worden over de staat van de route in plaats van pagina's lang te moeten doorworstelen over een paar seconden meer of minder rijden over een rondje... totaal oninteressant behalve waarschijnlijk voor degene die de betreffende tijd gereden heeft.

Dus voorstel: pas aub de topictitel aan of maak een apart egotrip-topic over pr's aan.


Net zo oninteressant is de vraag "hoe de duinen er bij liggen" :
- na één regenbui
- na 3/5 dagen regenbuien
- na 3/5 dagen droog weer
- na 'n week 30 graden
- na 3/5 dagen vorst
- etc. etc. :D

Mijn bijdrage is juist bedoeld om het geroep over PR's hier in goede banen te leiden. :winkie:
Laatst gewijzigd door HuubC op do 2 september 2010, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
JeroenK
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: wo 14 april 2004, 12:58

Inderdaad, en niet mauwen over een topic titel.

Deel III was hetzelfde en van die 100+ pagina's bevatte een aanzienlijk deel rondetijden. Allemaal egotripping? Daarvoor stonden er teveel 1:30u+ tijden in :P.

Laat HuubC lekker proberen om een 'standaard rondje' voor tijden te introduceren en post je rij-impressies daar gewoon tussendoor. Als je moeite hebt met pagina's doorworstelen, totdat je bij voor jou zinnige informatie komt, dan kan ik je voor je eigen mentale stabiliteit aanraden om dit forum in het geheel niet meer bezoeken.
http://www.velozine.nl - offroad nieuws, reportages en testen
Duc748
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: do 7 mei 2009, 09:41
Mijn mountainbike: Cannondale F-si carbon 2

bianchi5555 schreef:
kermit schreef: Inderdaad, bij een titel als "is het nog wat in..." verwacht ik iets wijzer te worden over de staat van de route in plaats van pagina's lang te moeten doorworstelen over een paar seconden meer of minder rijden over een rondje... totaal oninteressant behalve waarschijnlijk voor degene die de betreffende tijd gereden heeft.

Dus voorstel: pas aub de topictitel aan of maak een apart egotrip-topic over pr's aan.
Helemaal mee eens! :-q
Helemaal mee oneens :-q

Laat de mensen zelf beslissen wat ze willen posten. Vrijheid van meningsuiting is ook dit forum van toepassing lijkt me. Niemand verplicht je om een bepaald topic te lezen.
ol'butfast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 2 januari 2009, 18:58
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 2008 met 2010 frame, Trek x-caliber 2011

Wat een gemauw opeens zeg. Misschien had IV maar beter niet geopend moeten worden. Gewoon posten wat je wil en gewoon niet reageren op die zeikerds. Anders zitten we binnen een maand alweer in V. :tong
exocet103
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 533
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 00:13
Mijn mountainbike: Merida Ninenty Six 2016
Contacteer:

We doen toch al meer dan 300 pagina's het zelfde.
Volgens mij is kermit nooit geïnteresseerd geweest in ronde tijden, maar om er nu op af te gaan geven.
En tijden zeggen wel degelijk iets over de staat van de route.
Snelle tijden = Route ligt er goed bij.
dreezzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 00:43
Mijn mountainbike: Lux Trail

En om daar maar op te reageren.......aan de baan is goed onderhoud gepleegd en daardoor heerlijk gereden vandaag.Slechts 1 keer afgestapt.Wel ff moeten wachten voor een hele kudde (echte)schapen op de route.Vond 't wel grappig om te zien.
funlovin biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7
Contacteer:

dreezzz schreef:En om daar maar op te reageren.......aan de baan is goed onderhoud gepleegd en daardoor heerlijk gereden vandaag.Slechts 1 keer afgestapt.Wel ff moeten wachten voor een hele kudde (echte)schapen op de route.Vond 't wel grappig om te zien.
Fijn om dit soort berichten te kunnen lezen. Doet het moraal goed. :-q Krijg er zin om morgen weer eens lekker te biken.
Ybbor10
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 28 augustus 2009, 14:44
Mijn mountainbike: Haibike springs & Haibike Q RC

PPFFFFFFFFFFF :~
Laat iedereen lekker posten wat ze willen.
en wie wat leest kan je toch gewoon zelf bekijken, en anders scrol je gewoon door.

tijden vind ik leuk en alle andere berichten ook. :-q
aan snelle tijden kan ik niet mee doen maar wat dan nog :-D
Gesloten