Is het nog wat in de Drunense Duinen IV?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
dun.den
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 23 december 2007, 21:42
Mijn mountainbike: cube stereo 29

Duc748 schreef:Gisterenavond ook nog een rondje gereden (rondetijd 1:02:50, HuubC). Was weer genieten. Lekker zonnetje 8) en een route die er mooi bij lag :D. Jammer dat mijn conditie op dit moment niet top is anders had er misschien wel een nieuw PR in gezeten. Op 3 plaatsen liggen bomen/takken op de route (op 1e klimmetje vlak na fietspad zo'n 1,5 km voor de roestelberg, voorbij Roestelberg vlak na het 1e fietspad, stukje na het monument). De takken voor de Roestelberg zijn er (weer) moedwillig neergelegd (goeie grap :-q).
van de takken bij de roestelberg hadden wij ook hinder,maar zijn daaronder naar rechts gegaan en dan meteen links de berg op.
baan lag er trouwens perfect bij.
cube stereo 29
SanderR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 376
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 01:23
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element RSL

In mijn eerste rondje kwam ik ze ook tegen maar in mijn tweede ronde waren ze weg en kon je de route gewoon volgen.
Het was super rustig en het lag er zeer snel bij!
RobReijnders
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 9 november 2006, 13:34
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015

SanderR schreef:Het was super rustig en het lag er zeer snel bij!
jij haalde me nog in voor de roestelberg (ben tenminste voor een s-works even opzij gegaan), ik had een slag in mijn wiel spaak gebroken. echt fit was ik ook niet. de route lag er goed bij.

wel grappig dat iedereen het heeft over takken die op de route liggen. Ik stop er wel eens voor om ze even opzij te leggen kleine moeite toch
Gebruikersavatar
bianchi5555
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 12:16
Mijn mountainbike: 26 inch en 29 inch

is iemand nog vanmiddag geweest (zaterdag) het regent al heel de middag onafgebroken hier in rotterdam en ik heb mrg een trip met collega's gepland. ben benieuwd hoe de baan er nu bij ligt.

ps aub geen rondetijden want die vinden we niet interessant :lol:
Regards Luke

Love to drive 26 inch, love to run, love old skool
but now also 29inch :)
marco8
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: wo 4 maart 2009, 21:06
Mijn mountainbike: Trek 8.8 Elite

bianchi5555 schreef:is iemand nog vanmiddag geweest (zaterdag) het regent al heel de middag onafgebroken hier in rotterdam en ik heb mrg een trip met collega's gepland. ben benieuwd hoe de baan er nu bij ligt.

ps aub geen rondetijden want die vinden we niet interessant :lol:

Bianchi5555, gewoon lekker gaan morgen met je collega,s , de baan zal er lekker bij liggen. Een echte Rotterdammer geef toch niks om een buitje.
En er zijn genoeg plaatsen waar je ff lekker kan bij komen onder het genot van een cola,tje of koffie.
Want snelle tyden ryden is toch niks voor jou. :-q :-q :-q

Succes morgen.
SanderR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 376
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 01:23
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element RSL

RobReijnders schreef: jij haalde me nog in voor de roestelberg (ben tenminste voor een s-works even opzij gegaan), ik had een slag in mijn wiel spaak gebroken. echt fit was ik ook niet. de route lag er goed bij.
Klopt, en dat van je wiel was me opgevallen, ik dacht een slag ;). Het was me tweede ronde en in deze ronde waren de takken al bij de klim voor de roestelberg weggehaald, de ronde ervoor was ik met de fiets op de schouder er langs geklommen.
Gebruikersavatar
bianchi5555
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 12:16
Mijn mountainbike: 26 inch en 29 inch

marco8 schreef:
bianchi5555 schreef:is iemand nog vanmiddag geweest (zaterdag) het regent al heel de middag onafgebroken hier in rotterdam en ik heb mrg een trip met collega's gepland. ben benieuwd hoe de baan er nu bij ligt.

ps aub geen rondetijden want die vinden we niet interessant :lol:

Bianchi5555, gewoon lekker gaan morgen met je collega,s , de baan zal er lekker bij liggen. Een echte Rotterdammer geef toch niks om een buitje.
En er zijn genoeg plaatsen waar je ff lekker kan bij komen onder het genot van een cola,tje of koffie.
Want snelle tyden ryden is toch niks voor jou. :-q :-q :-q

Succes morgen.

TX maar vergeet niet dat ik onder het uur heb staan als PR. Alleen met collega's is dat wat minder. :lol:
Regards Luke

Love to drive 26 inch, love to run, love old skool
but now also 29inch :)
exocet103
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 533
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 00:13
Mijn mountainbike: Merida Ninenty Six 2016
Contacteer:

was weer lekker, paar plassen en verder lag het er goed bij.
koekjeerbij
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 935
Lid geworden op: zo 1 februari 2009, 19:22
Mijn mountainbike: scott rc

@ bianchi5555.

Je bent niet geinterreseerd in de tijden terwijl die wel degelijk iets zeggen over de toestand van het parcours.
En jij zou dan onder het uur rijden :~ ,ik wil het meemaken :bier:
Beter schuin erin als recht ernaast

BOM - Ventoux racing team http://www.ruudjacobs.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
marco8
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: wo 4 maart 2009, 21:06
Mijn mountainbike: Trek 8.8 Elite

@ bianchi5555 TX maar vergeet niet dat ik onder het uur heb staan als PR. Alleen met collega's is dat wat minder. :lol:[/quote][/quote]


Blijkbaar vind je het toch belangrijk om je tyd te melden.. :lol: :lol:
Maar je pr is dat wel huub C zijn rondje. of een alternatieve verkorte route.

Maar het belangrijkste is. heb je vandaag lekker gefietst met je collega,s.
exocet103
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 533
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 00:13
Mijn mountainbike: Merida Ninenty Six 2016
Contacteer:

Tijd zegt bij een aantal forumleden wel degelijk iets over de staat van het parcours.

Wordt weer eens tijd voor een Mats22 event, kan alleen in de komende maanden niet op woensdagavond.
Is zaterdagmiddag een optie, redelijk rustig op de route
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

ik heb iets gemist geloof ik? wil ook wel eens een rondje knallen met mede forum genoten :-D. alleen is savonds voor mij niet zo'n goeie optie aangezien ik dan nie slaap tot..? maar t is nu vakantie dus boeit nie zo, waneer is de volgende?
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
r.kemmeren
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: di 11 december 2007, 22:20
Mijn mountainbike: Pipedream Skookum SS
Contacteer:

Vanmiddag nog een rondje gedaan, en het was rustig op de route.
De route zelf ligt er na de regen prima bij alles is te rijden, dus best wel aan de snelle kant.
als je valt, valt het tegen
Gebruikersavatar
murk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 174
Lid geworden op: do 24 maart 2011, 00:31
Mijn mountainbike: Koga X29 team

Heb je nog een beetje bedekking van de bomen als het regent?? ga er morgen naar toe om te rijden en een beetje nat worden vind ik niet erg, maar helemaal zeiknat is het ook niet helemaal(noodplan is denbosch ingaan)
Dulce est desipere in loco
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

vanuit de duinen den bosch gaan in als t regent? kan je net zo goed gelijk in die vijver springen daar in de duinen :D
life starts @ 150bpm...
Gesloten