Is het nog wat in de Drunense Duinen III?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Duc748
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: do 7 mei 2009, 09:41
Mijn mountainbike: Cannondale F-si carbon 2

Keetoo schreef:ik rijd wel regelmatig op zondag, start normaal 10 minuten voor de roestelberg, maar kan ook naar de RJ komen. wat rijd je ongeveer voor een ronde tijden ? kijken of ik je wel kan bijhouden ;-)
"Kijken of ik je wel kan bijhouden" hahaha meteen al in de underdog positie verschuilen :wink:
Mijn PR is 1:03:40 (dit jaar gereden), maar meestal eindigt het rondje tussen 1:05 en 1:10. Laat je nog via PB weten of zo a.s. al lukt (wacht nog op nieuwe remmen).
Jurgen34
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 504
Lid geworden op: di 17 oktober 2006, 21:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic Sworks 29
Contacteer:

Duc748 schreef:
Keetoo schreef:ik rijd wel regelmatig op zondag, start normaal 10 minuten voor de roestelberg, maar kan ook naar de RJ komen. wat rijd je ongeveer voor een ronde tijden ? kijken of ik je wel kan bijhouden ;-)
"Kijken of ik je wel kan bijhouden" hahaha meteen al in de underdog positie verschuilen :wink:
Mijn PR is 1:03:40 (dit jaar gereden), maar meestal eindigt het rondje tussen 1:05 en 1:10. Laat je nog via PB weten of zo a.s. al lukt (wacht nog op nieuwe remmen).

Appeltje Eitje Keeto :tong

Nee zonder dollen 1.05 zijn hele knappe tijden. Van de zomer een keer (dun.den en ik) met keeto en andere atb bikers mee gefietst.

Keeto kan wel een potje trappen :D
schildpad
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 28 oktober 2009, 13:56

Duc748 a.s. zondag wil ik het ook weer eens proberen

groeten uit Breda
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Zo, net terug van een ritje. Lag er best goed bij, lekker rustig onderweg :D
Duc748
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 493
Lid geworden op: do 7 mei 2009, 09:41
Mijn mountainbike: Cannondale F-si carbon 2

schildpad schreef:Duc748 a.s. zondag wil ik het ook weer eens proberen

groeten uit Breda
Schilpad: Goed plan. Alleen zo a.s. gaat niet lukken. Was even vergeten dat Bikemotion in de agenda stond, maar zo 8 nov ben ik weer present (9.00 bij RJ?) weer of geen weer (alhoewel heb een hekel aan regen :-? )
Richarddiego
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 687
Lid geworden op: di 1 juli 2008, 17:46
Mijn mountainbike: Trek 8500
Contacteer:

Vandaag een rondje gereden, ligt er goed bij. :-q
Qua Patet Orbis
http://www.atbbikers.nl" target="_blank
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

thanks voor de verkenningsronde Richard, ga ik morgenmiddag ook nog even een rondje maken dan :-D
Gebruikersavatar
rené
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 360
Lid geworden op: vr 9 januari 2009, 18:05
Mijn mountainbike: Merida big nine lite teame

ga ook morgen middag maar even een rondje maken :-q
red bull geeft je vleugels............ alleen het landen doet zo'n pijn
Gebruikersavatar
bianchi5555
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 12:16
Mijn mountainbike: 26 inch en 29 inch

rené schreef:ga ook morgen middag maar even een rondje maken :-q
voor alle "tijdrijders" onder ons. Uiteraard maken we weer ruimte voor jullie, maar soms kan dat niet door de vele singletracks. Hou dus aub rekening mee dat er een redelijk onervaren groep bezig is van circa 8 man. Misschien beter om de records om maandagochtend neer te zetten? Ik hoop dat jullie niet ons weer stijf schelden. Wij hebben ook een sticker van 5 euro en doen ons best om jullie de ruimte te gunnen en gaan snel uit de weg, maar nogmaals soms lukt dat niet. Laten we aub rekening met elkaar houden Dank voor het medeleven!
Regards Luke

Love to drive 26 inch, love to run, love old skool
but now also 29inch :)
xenios
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 12:09

bianchi5555 schreef:iets over asociale medebikers...
Ik begrijp dat ook niet, persoonlijk verbaasd het me altijd hoe snel langzamere bikers voor je aan de kant gaan. Vaak hoef je niet eens aan te kondigen dat je graag wil passeren, en soms moet je zelfs je (paniekerige)voorganger tot rust manen...
ol'butfast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: vr 2 januari 2009, 18:58
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 2008 met 2010 frame, Trek x-caliber 2011

Achja, je hebt er altijd kloothommels bij. :evil: Ik vind ook dat men heel snel opzij gaat, soms geef ik ook zelfs aan dat ze gewoon even moeten doorrijden want ik weet dan dat 50 mtr verder er een mogelijkheid is om er makkelijk langs te kunnen en zoveel geduld kan ik best opbrengen :tong . Maar het is wel een enorme racebaan nu. heerlijk :-q
vakantieganger
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 12 oktober 2008, 20:52

De ervaren bikers weten natuurlijk ook wel waar ze kunnen inhalen.
Ze kennen namelijk de route op hun duimpje!
Ik wacht dan ook net zo lang totdat ik weet dat er weer een "breder" stuk aankomt........ :-q

Ook nog even een jongen geholpen met zijn nieuwe fiets. Zijn voorrem liep aan, en heb dit even verholpen.

Route is super met al die mooie herfstbladeren.
Gebruikersavatar
rené
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 360
Lid geworden op: vr 9 januari 2009, 18:05
Mijn mountainbike: Merida big nine lite teame

de baan ligt er echt super bij mijn ervaringen met langzamere bikers is inderdaad ook dat ze best snel aan de kant gaan :-q moet soms inderdaad manen dat ze gewoon moeten blijven fietsen en niet in paniek raken.

heb al eens mee gemaakt dat er één voorover af ging toen ik er achter op kwam dit was op het pad tussen derustende jager en de drie linden niks ernstig maar je schrikt wel :-{
red bull geeft je vleugels............ alleen het landen doet zo'n pijn
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

Zo bikevrienden,
Ook ik ben, na lange tijd, weer eens op het parcours geweest en de huidige staat kan inderdaad alleen maar in superlatieven beschreven worden. Ik zou zeggen, de route ligt er superb bij.
Elk seizoen, elke maand, elke week, ja zelfs elke dag is het parcours weer anders en altijd uitdagend.
Vandaag was de uitdaging: zonder een voetje aan de grond, de tijd was totaal niet belangrijk.
Het parcours lag er zo goed bij dat dit wel zou moeten lukken, en inderdaad, de ronde voor de 2de of 3de keer in mijn bikehistorie zonder een voetje aan de grond gereden.
Zo, dadelijk voldaan even onder de douche, wat kan het leven van een mountainbiker toch mooi zijn... :-D
vakantieganger
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 12 oktober 2008, 20:52

Stuk tussen de Roestelberg en fietspad (ijsbaan) was best wel glad door alle bladeren die op het parcours lagen.
Vanmorgen dus ook een rondje gepakt. Superbaan! Deze week nog maar een keer...... :winkie:
Gesloten