Oosterbeek/Renkum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
openkaart
All rounder
All rounder
Contacteer:

ma 21 oktober 2019, 21:21

markpatat schreef:
ma 21 oktober 2019, 15:30
Wil komend weekend een stuk of heel de route gaan rijden icm ede. Wat is het leukste deel van deze route?
De zuidlus is inderdaad erg leuk, hier kaartje met actuele gpx download
https://mtb.waymarkedtrails.org/#route? ... 078!5.8178

In deze link naar Brouter vind je een prettige en legaal te fietsen verbinding tussen Ede en Oosterbeek-zuid (gpx download via "Export")

Om de laag met mtb-routes uit Waymarked-trails hier zichtbaar te maken als overlay moet je eenmalig klikken op "More -> Overlays -> Worldwide -> Waymarked Trails:MTB"

(Dan wordt die laag met een koekje aan je keuzemenu toegevoegd, als je andere browser gebruikt etc moet je dat weer opnieuw doen).

Enjoy, is mooi fietsen daar!
kuijtje.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Ibis Ripley, Apex Torq 29
Contacteer:

ma 21 oktober 2019, 22:02

OsiruS schreef:
ma 21 oktober 2019, 19:03
Ik wil in elk geval de fietsers van RETO hier op aanspreken. Ongehoord hoe jullie je gedragen, en dat voor een club die veiligheid en respect hoog in het vaandel zou hebben staan. De grote groep die wij tegenkwamen droegen herkenbaar de RETO clubkleding, lekkere reclame dus. Hopelijk lezen hier enkele RETO rijders mee en maken dit bespreekbaar binnen hun club.
Bij deze!! En vanuit de Stichting MTB Zuid Veluwe heb ik het bestuur van RETO op de hoogte gebracht. Dit gedrag is namelijk ook niet goed voor de club en haar sponsors.
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Giant XTC Composite 29er 0
Contacteer:

ma 21 oktober 2019, 22:21

kuijtje.nl schreef:
ma 21 oktober 2019, 22:02
OsiruS schreef:
ma 21 oktober 2019, 19:03
Ik wil in elk geval de fietsers van RETO hier op aanspreken. Ongehoord hoe jullie je gedragen, en dat voor een club die veiligheid en respect hoog in het vaandel zou hebben staan. De grote groep die wij tegenkwamen droegen herkenbaar de RETO clubkleding, lekkere reclame dus. Hopelijk lezen hier enkele RETO rijders mee en maken dit bespreekbaar binnen hun club.
Bij deze!! En vanuit de Stichting MTB Zuid Veluwe heb ik het bestuur van RETO op de hoogte gebracht. Dit gedrag is namelijk ook niet goed voor de club en haar sponsors.
Top!
Wat zouden wij zonder jou moeten, super dat jij zo betrokken bent!
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Giant XTC Composite 29er 0
Contacteer:

ma 4 november 2019, 17:31

Gisteren weer lekker het rondje gefietst, en wat een drukte in het bos! Veel wandelaars die van de herfstkleuren kwamen genieten, maar ook veel groepen mts'ers. En dat ging allemaal goed samen, geen enkel probleem of ergernis ondervonden of tegengekomen :-q
(in het kader van: positieve dingen mogen zeker ook benoemd worden).
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Plaats reactie