Oosterbeek/Renkum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Het is duidelijk onderdeel van de route, blijkbaar zit de medewerken van GLK alleen achter zijn bureau...

Voor wat betreft de slagboom die zie je van mijlen ver aankomen, dus geen reden om deze te verwijderen. Straks gaan ze er nog met auto's doorheen rijden, dat moeten we ook niet hebben.
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

Heerlijk die kift weer....

De slagboom is niet bij alle lichtomstandigheden goed te zien. Aangezien dit mijn thuisroute is, weet ik dat deze er staat en ga ik er links voorbij (over de wortels). Er zijn nog een paar andere slagbomen die hinderlijk kunnen zijn, maar ja, daar zijn ze ook voor bedoeld. Ik snap goed dat ze dit pad willen afsluiten voor auto's, zou een beste sluiproute worden. Andere oplossingen zijn er denk ik ook niet, behalve misschien een rood/wit geblokte slagboom plaatsen.

Dat GLK verkondigt dat er niet gefietst mag worden helpt het begrip naar ons ook weer niet. Wordt tijd dat er voorlichting komt wat die bordjes nu betekenen.
Ik behoor tot de groep die elke wandelaar groet, tijdig afremt als ik loslopende honden en kinderen zie, maar als ik zo'n notoire zuurpruim tegenkom ben ik ook niet altijd even vriendelijk (meestal sarcastisch). In de afgelopen twee jaar is dit misschien 2x voorgekomen ;)
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Het heide klimmetje is aan het einde (bij de slagboom) afgesloten met een lint, omdat er een auto is uitgebrand.
Kelvin_
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 16 juni 2011, 19:24
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 2 2010 -EXIT- Canyon Nerve AL 7.0 -EXIT- Trek Fuel EX 8 -EXIT- Giant Trance

Ze hebben zowaar nieuwe route paaltjes geplaatst her en der. Eentje zelfs pal op het pad na de Boersberg.
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

crankstel schreef:Het heide klimmetje is aan het einde (bij de slagboom) afgesloten met een lint, omdat er een auto is uitgebrand.
Dan was ik er dus op tijd voorbij!
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
OsiruS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 390
Lid geworden op: vr 1 augustus 2008, 21:32
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR/DL
Contacteer:

Kelvin_ schreef:Ze hebben zowaar nieuwe route paaltjes geplaatst her en der. Eentje zelfs pal op het pad na de Boersberg.
Die was mij ook opgevallen ja, je zou zowat je fiets er tegenaan parkeren :-{
~The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorance but the illusion of knowledge!~
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

OsiruS schreef:
crankstel schreef:Het heide klimmetje is aan het einde (bij de slagboom) afgesloten met een lint, omdat er een auto is uitgebrand.
Dan was ik er dus op tijd voorbij!
Dat was alweer een maand geleden :wink:
Gebruikersavatar
Knerbert
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: ma 22 maart 2004, 12:25
Contacteer:

Hoe ligt de baan erbij?
!! 26inch en dikke banden !!
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

Niet vel gereden de laatste tijd maar hou rekening met natte stukken na de regenval van de laatste tijd. Zeker rond papendal zou ik een snorkel meenemen
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
Kelvin_
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 16 juni 2011, 19:24
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 2 2010 -EXIT- Canyon Nerve AL 7.0 -EXIT- Trek Fuel EX 8 -EXIT- Giant Trance

1,5 week terug was het stukje gelijk na camping Arnhem al een groot water ballet en zoals gezegd Papendal ook. Verder is de route goed te rijden, al zal het nu wel nog wat natter zijn inmiddels.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.6292847" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Even de link van Bram87 verduidelijken: Vrouw bijt mountainbiker in arm na betasting in bos.
Een jonge vrouw is vorige week vrijdag ontsnapt aan een mountainbiker, die haar kort daarvoor wilde betasten in de bossen tussen Oosterbeek en Renkum.
...
De politie vraagt getuigen met informatie zich te melden.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Als ze Strava heeft zou ze de Flyby's kunnen bekijken of hij er tussen zit.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Vandaag kun je de omgeving van Oosterbeek maar beter mijden:

Wegen rond Oosterbeek lopen dicht door bezoekers Airborne Wandeltocht
modder zuigt!
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Over veel gedeeltes wordt inderdaad gelopen, heerlijk gewandeld vandaag :-q
Plaats reactie