Oosterbeek/Renkum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Beeldvullend
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: vr 9 mei 2008, 16:26
Mijn mountainbike: Heeft twee wielen

Ik ben ruim 3 jaar gelden vertrokken uit Arnhem en Oosterbeek was mijn thuis rondje. Wil hem graag weer eens rijden met alle aanpassingen.

Iemand een gpx van de meest actuele route incl nieuwe stukken toevallig? Zou zonde zijn als ik de leuke nieuwe delen mis :)
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

@Jefro98: ja, ik hoop ook nog steeds dat daar wat komt in plaats van het fietspad Kreelseweg en Plankenwambuisweg (uit mijn hoofd). Maar we zitten inmiddels aardig in het verkeerde topic. Kan een admin misschien even wat knippen en plakken?

@beeldvullend: volgens mij is alleen de trail op Duno nieuw t.o.v. een paar jaar terug. En die is niet te missen na de MTB klim Italiaanse weg. Het andere nieuwe stuk waar hier over gesproken wordt is nog niet gereed.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Jefro98 schreef: di 19 maart 2019, 13:23 Nu heb ik rood al een paar keer gereden maar die links - rechts - rechts hap boven de zwarte pijl, in de midden van de Ginkel / Mossel is bij op strava een een rechte lijn. Zou haast denken dat we nog een lusje missen...
Dit is een hele globale kaart. Op detail niveau is de nieuwe route wel wat aangepast. De hoek waar jij het over hebt is er uit. Toch geen toestemming van Defensie in dit geval. Na broedseizoen komen er nog nieuwe single tracks bij. Daarvoor zijn wat aanpassingen nodig aan de omgevingsvergunningen en waren niet meer te realiseren voor start broedseizoen.
We zijn nog lang niet klaar met de route Ede, Otterlo en Lunteren.

Inderdaad hierover verder in het juiste topic graag.
Kelvin_
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: do 16 juni 2011, 19:24
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 2 2010 -EXIT- Canyon Nerve AL 7.0 -EXIT- Trek Fuel EX 8 -EXIT- Giant Trance

Duidelijk en ook goed nieuws 😀
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Iemand die mij kan vertellen hoe de route erbij ligt?
Wil vandaag weer een lekkere lange ronde op de crosser gaan rijden en ik twijfel om het achterspatbord te monteren of niet.

Dus, veel nattigheid en modder of goed te doen?
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Rayb81 schreef: do 21 maart 2019, 02:50 Iemand die mij kan vertellen hoe de route erbij ligt?
Wil vandaag weer een lekkere lange ronde op de crosser gaan rijden en ik twijfel om het achterspatbord te monteren of niet.

Dus, veel nattigheid en modder of goed te doen?
Ik ben gisteravond rond Ede wezen rijden en waar zondag nog veel water en modder stond was het gisteravond zo goed als droog.
Oosterbeek / Renkum kennende weet ik haast wel zeker dat hetzelfde geld en je geen spartborden nodig hebt.
Veel plezier. :-q
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

Vandaag het nieuwe stuk single stuk gereden en dat ligt er mooi bij,route Renkum begint nu echt wat voor te stellen :-q
Mtb Renkum
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

bertus 35 schreef: do 21 maart 2019, 22:48 Vandaag het nieuwe stuk single stuk gereden en dat ligt er mooi bij,route Renkum begint nu echt wat voor te stellen :-q
Is het stuk dat bij Adriano start nu helemaal af? De laatste keer dat ik het fietste liep het dood ergens ten noorden van de Benedendorpseweg.
Roads? Where we're going, we don't need roads.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Johnny Hoogmoed schreef: do 21 maart 2019, 23:03 Is het stuk dat bij Adriano start nu helemaal af? De laatste keer dat ik het fietste liep het dood ergens ten noorden van de Benedendorpseweg.
Nee is nog niet af. Komende zaterdag gaan we verder met afwerken en als we het klaar krijgen kunnen we de palen slaan. Dus je kan zaterdag 23 maart om 09:00 aansluiten om mee te helpen met afwerken :-)
Hoe meer hulp, hoe eerder we de track kunnen open gooien.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Jefro98 schreef: do 21 maart 2019, 08:27
Rayb81 schreef: do 21 maart 2019, 02:50 Iemand die mij kan vertellen hoe de route erbij ligt?
Wil vandaag weer een lekkere lange ronde op de crosser gaan rijden en ik twijfel om het achterspatbord te monteren of niet.

Dus, veel nattigheid en modder of goed te doen?
Ik ben gisteravond rond Ede wezen rijden en waar zondag nog veel water en modder stond was het gisteravond zo goed als droog.
Oosterbeek / Renkum kennende weet ik haast wel zeker dat hetzelfde geld en je geen spartborden nodig hebt.
Veel plezier. :-q
Nog bedankt, het lag er super goed bij :-q
Stukjes van route Rheden en Apeldoorn zelfs gewoon mul, het neerslagtekort is duidelijk nog niet ten einde.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Nu ben ik niet bekend in de omgeving tussen Otterlo en Papendal, maar kan iemand mij vertellen hoe het volgende zit:
Tussen de Oud Reemsterlaan en de N224 heb ik een stuk MTB route gevolgd, maar ik heb geen idee van welke route dit is?
Als ik op MTB routes kijk is het niet de route van Ede.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rayb81 op vr 22 maart 2019, 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Dat is/was de verbindingsroute naar Ede.
Lekker snel pad hè?
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

klaast schreef: vr 22 maart 2019, 00:10 Dat is/was de verbindingsroute naar Ede.
Lekker snel pad hè?
Oké top, ik ben de weg kwijt daar wat betreft onverharde stukken/mtb routes.
Ik wacht wel tot alles klaar is voordat ik me erin verdiep :-D

Het stuk was echt heerlijk, zo glad als asfalt en toch onverhard door een mooie natuur :-q
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1249
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Rayb81 schreef: do 21 maart 2019, 23:43

Nog bedankt, het lag er super goed bij :-q
Stukjes van route Rheden en Apeldoorn zelfs gewoon mul, het neerslagtekort is duidelijk nog niet ten einde.
Top. :-q
Heb je een strava linkje van je rit?
Ben wel es benieuwd waar je dan allemaal rond gereden hebt als je deels Apeldoorn en Rheden mee pakt.
Mag 'm ook per pb sturen als je de link niet openbaar wil delen.
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 428
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

kuijtje.nl schreef: do 21 maart 2019, 23:12
Johnny Hoogmoed schreef: do 21 maart 2019, 23:03 Is het stuk dat bij Adriano start nu helemaal af? De laatste keer dat ik het fietste liep het dood ergens ten noorden van de Benedendorpseweg.
Nee is nog niet af. Komende zaterdag gaan we verder met afwerken en als we het klaar krijgen kunnen we de palen slaan. Dus je kan zaterdag 23 maart om 09:00 aansluiten om mee te helpen met afwerken :-)
Hoe meer hulp, hoe eerder we de track kunnen open gooien.
Ja, dat moet wel lukken! Waar verzamelen en wat is er nodig qua gereedschap?
Roads? Where we're going, we don't need roads.
Plaats reactie