En misschien dat iemand er wel een GPS bestandje van heeft?

De twee lussen raken elkaar juist op Papendal (twee poortjes naast elkaar), dus daar terugkomen doe je altijd wel.shiverer schreef:En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.
Ik rijd zonder GPS, maar als je van te voren de route (ikzelf via Google earth) bestudeerd kan er niet veel mis gaan. Dan kun je soms wel eens een bordje missen maar weet je wel welke kant je op moet.wab schreef:De twee lussen raken elkaar juist op Papendal (twee poortjes naast elkaar), dus daar terugkomen doe je altijd wel.shiverer schreef:En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.
Helaas, helaas. Ik ben er gisteren weer eens geweest, maar de "italiaanseweg-lus" is zo uitgezet, dat je bij Papendal niet geattendeerd wordt dat je óók terug kunt naar Papendal. Dit zal komen doordat deze lus een kort verbindingsweggetje heeft naar de eigenlijke lus. Je zou zo weer voor de 2e keer de lus pakken. Ik trapte er ooit eens bijna in. Als je weet waar het manco zit rij je zo goed, maar als je er nog nooit geweest bent is het echt heel misleidend. De mannen die voor me reden kon ik tenminste nog terugroepenwab schreef:De twee lussen raken elkaar juist op Papendal (twee poortjes naast elkaar), dus daar terugkomen doe je altijd wel.shiverer schreef:En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.