Ik wil binnenkort de routes gecombineert rijden aan elkaar. Is dit tussenstuk ook bewegwijzerd. En zo nee, kun je het tussenstuk off road rijden, of alleen via asfalt.
En misschien dat iemand er wel een GPS bestandje van heeft?
Combinatie Rheden --> Oosterbeekroute
De verbindingsroute is inderdaad bewegwijzerd. Je steekt bij Terlet (waar die ijskraam meestal staat) de snelweg en de afrit vd snelweg over. Vervolgens kun je meteen linksaf de verbindingsroute op! Deze is een km of 8-9 lang geloof ik, en helemaal over brede bospaden. Je komt dan uiteindelijk bij de manege in Schaarsberegen op de Oosterbeekroute uit.
- shiverer
- Site Admin
- Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
- Contacteer:
met het half-gele-half-witte bordje, zoals alle verbindingsroutes. Bij de paardenmanege, volgens mij waar de oosterbeekroute zelf begint, staan een paar paaltjes ERG ongelukkig. En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.
-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
De twee lussen raken elkaar juist op Papendal (twee poortjes naast elkaar), dus daar terugkomen doe je altijd wel.shiverer schreef:En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Cannondale Taurine 3 2008
- Contacteer:
Ik rijd zonder GPS, maar als je van te voren de route (ikzelf via Google earth) bestudeerd kan er niet veel mis gaan. Dan kun je soms wel eens een bordje missen maar weet je wel welke kant je op moet.wab schreef:De twee lussen raken elkaar juist op Papendal (twee poortjes naast elkaar), dus daar terugkomen doe je altijd wel.shiverer schreef:En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.
- shiverer
- Site Admin
- Contacteer:
Helaas, helaas. Ik ben er gisteren weer eens geweest, maar de "italiaanseweg-lus" is zo uitgezet, dat je bij Papendal niet geattendeerd wordt dat je óók terug kunt naar Papendal. Dit zal komen doordat deze lus een kort verbindingsweggetje heeft naar de eigenlijke lus. Je zou zo weer voor de 2e keer de lus pakken. Ik trapte er ooit eens bijna in. Als je weet waar het manco zit rij je zo goed, maar als je er nog nooit geweest bent is het echt heel misleidend. De mannen die voor me reden kon ik tenminste nog terugroepenwab schreef:De twee lussen raken elkaar juist op Papendal (twee poortjes naast elkaar), dus daar terugkomen doe je altijd wel.shiverer schreef:En waar de 2 lussen van oosterbeek elkaar raken is het ook even opletten, anders kom je nooit meer terug op Papendal.
De andere lus kun je inderdaad bij het andere poortje beginnen, waarna je bij terugkomst via het papendalterrein weer terug komt bij de 2 poorten.
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Cannondale Taurine 3 2008
- Contacteer:
bedankt voor de tips shiv, ik reed dus bijna verkeerd. Maar ook als je het poortje weer doorkomt bij terugkomst moet je goed opletten dat je gelijk weer rechts rechts gaat.
- shiverer
- Site Admin
- Contacteer:
Graag gedaan ik kom nu en dan op de oosterbeekroute, maar als je er lange tijd niet geweest bent ga je zo weer de mist in daar. Wordt je wel alerter van..