Zeddam...

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
Jefro98
Extreme Biker
Extreme Biker

di 16 juli 2019, 08:33

Zondag middag 2 rondjes gereden en was idd super.
Geen mul zand meer en voldoende grip. :-q
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion man....
emtb
Mtb fanaat
Mtb fanaat

do 8 augustus 2019, 22:02

Route deze week elke dag gereden. Route is nu na de flinke stortbui van vorige week vrijdag echt slecht. Heel veel mul zand. Ik begin altijd in Kilder en daar is het zand gewoon weggespoeld. Ik begin op een ondergrond waar het gaas helemaal bloot ligt. Afdalingen beginnen mij tegen te staan. En onderaan de afdaling allemaal mul zand.
Edwinmtb
Mtb fanaat
Mtb fanaat

wo 11 september 2019, 18:07

Sasha1103 schreef:
vr 12 juli 2019, 21:37
Afgelopen week was het echt enorm mul dus de regen die gevallen is kon zeker geen kwaad. Ga morgen vroeg een rondje doen en zal wel ff posten hoe het erbij ligt.

Afgelopen week wat op ontdekking geweest op de Elten berg en zo jammer dat dat stuk geen deel is van de officiële route. Echt zulke toffe stukken daar!

Edit:
Vanochtend geweest en track lag er 95% top bij. Paar kleine stukken die nog wat mullig/los erbij liggen. Maar lang niet zo erg als begin van de week.
Gelukkig is het geen onderdeel van de route. Anders zou je daar ook beperkt worden in je mogelijkheden. Ik fiets liever in Elten dan de route. Zaterdag de route sinds 2 jaar of langer weer gefietst. Leuk en fijn dat de route er ligt. Ik zal er niet vaak komen.
Plaats reactie