Zeddam...

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
mrkock
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 8 juni 2015, 15:17

Ik zou zeggen plaats een bericht bij Let's Ride! aangezien dat forumonderdeel bedoeld is om fietsmaatjes te zoeken.
Prophetroy
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: za 4 juni 2011, 20:44
Mijn mountainbike: Trek Farley 5

Kan iemand even een update geven van de route nu??? Is ie te fietsen of is het baggeren??
Marcel964
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 477
Lid geworden op: ma 21 september 2015, 15:20

Prima te doen, vorige week nog geweest. Goed gepijld wel wat knippen in de afdalingen, maar dat maakt het juist leuk.
Rick9898
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 10:59
Mijn mountainbike: Epic WC

Afgelopen zondag (middag) was het drama....
carlosvdk68
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: do 11 september 2014, 02:11
Mijn mountainbike: Specialized s-Works HT 2018 Eagle, Salsa Beargrease carbon fatbike

Gisteravond nog geweest, redelijk te doen, alleen de bekende plekken iets modderig.
http://www.strava.com/athletes/cvanderkemp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
NorcoNitro
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: do 17 januari 2013, 00:42
Mijn mountainbike: Cannondale F29 alloy 2(2013) Klein Fervor(1993) Scott Windriver(1990)

Gisteren in het eerste gedeelte was mijn ketting gebroken....das op zich al balen!!
Geen probleem toch ff een linkje er tussen en verder zou je denken...

Maar nu ben ik in het eerste gedeelte dus mijn setje met reparatie materiaal verloren..
Het zat verpakt in een waterdicht groen met zwart tonnetje.
Mocht iemand iets gevonden hebben graag even een mailtje.
Thanks!!
Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin
Breinstein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: do 28 april 2011, 10:03
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro 2012, Wilier 501xn 29 2014

Gister de ronde gereden en hij ligt er prachtig bij. Naast een perfecte ondergrond is het qua herfstkleuren ook genieten.
Rick9898
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 10:59
Mijn mountainbike: Epic WC

Route ligt er inderdaad qua ondergrond mooi in! Zal waarschijnlijk de laatste kans zijn dit jaar om de pr's aan te scherpen!
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

Vorige week las ik in de krant dat de MTB-vergunning voor oa Montferland een flink stuk duurder wordt: 12 euro tegen 7.50 nu
En ze schijnen ook nog op naam te komen staan. Waar daar het nut van is? Omdat iemand wel eens een vergunning leent van een ander, moet daarvoor zoveel administratieve rompslomp gecreëerd worden? Het moet toch niet gekker worden....
Gebruikersavatar
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: wo 1 januari 2014, 11:56
Mijn mountainbike: is smerig...

Silvia schreef:Vorige week las ik in de krant dat de MTB-vergunning voor oa Montferland een flink stuk duurder wordt: 12 euro tegen 7.50 nu
En ze schijnen ook nog op naam te komen staan. Waar daar het nut van is? Omdat iemand wel eens een vergunning leent van een ander, moet daarvoor zoveel administratieve rompslomp gecreëerd worden? Het moet toch niet gekker worden....
Hoi Silvia, stel dat je je sticker verliest... :wink: maar daar loopt al een topic over... http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5&t=123505" onclick="window.open(this.href);return false;
beter scheef erin dan recht ernaast
Marang
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 08:25
Mijn mountainbike: Cannondale

Hoe ligt de route erbij?
Gebruikersavatar
Bernhardxt
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 31 december 2014, 23:12
Mijn mountainbike: een zwarte...........

Geen idee ik ga straks ff kijken.
Silvia
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: za 13 april 2013, 14:19

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 372&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Sleutels gevonden op de MTB route in Montferland. Ze zijn bij de Pedaleur in de bus gegooid.
Ridshirt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 19 maart 2014, 21:00

Vanmiddag drie crossmotoren gezien op de singletrack Hulzenberg...moeten die ook een vergunning hebben? :D ... :bier: (waar is de boswachter als hij echt moet optreden).. :-q
Breinstein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: do 28 april 2011, 10:03
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro 2012, Wilier 501xn 29 2014

Route lag er overigens best aardig bij, gezien de hoosbui van zaterdagavond. De route wordt natter maar nergens was het hinderlijk.
Plaats reactie