Zeddam...

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.

Moderator: shiverer

Plaats reactie
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

vr 10 augustus 2012, 19:56

Pfff.. mooie tijden die hier voorbij komen de laatste tijd. Goed bezig heren. Denk dat ik de kilometerteller de komende tijd maar thuis laat. Wil echt niet geconfronteerd worden met mijn rondetijd :tong
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker

vr 10 augustus 2012, 20:12

audioholic schreef:hahaha Ron kom op he dat is een goeie training!! Zou ik ook eens moeten doen das zo gek nog niet..
Maar aangezien jullie stukken sneller zijn dan ik ga ik dat maar alleen doen. =)
Goed weekend jongens.. en Ron niet te veel bier drinken he.. :lol: .

Is zeker een goede training,alleen heb ik die vandaag ook al gehad.
Heb vandaag de route in Haaksbergen gereden en aan het einde stond er 70+ op de garmin.
Zal proberen niet te veel te drinken anders word het zondag helmaal niets.

@audioholic...zoals Carlos al zeg ga gewoon mee,de jongens uit Kilder zijn ook niet de snelste.
Gewoon lekker een rondje rijden.
Conditie kom van zelf als je km maak.

@Jelle..Heb je met je nieuwe fiets een ronde gemaak ?
Ziet er super uit in rood/wit. :-q
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

vr 10 augustus 2012, 21:48

@Ron: De route nog niet gedaan. Ga zondag naar Heerlen/landgraaf om de bike te testen :)
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker

vr 10 augustus 2012, 23:05

@Jelle veel plezier in Heerlen zondag,lijk mij een goede omgeving om de bike te testen.
Zal het zondag met Zeddam moeten doen. :-D
Cannondale Scalpel 29 Carbon Team**Eagle** ( 9,8 kg ) ******* Cannondale F-si Carbon 2***** Cannondale Caad 8
http://ridemymtb.com/Team-RideMyMTB/" onclick="window.open(this.href);return false;
audioholic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Fritzz 160 Hpa Pro (2013)

za 11 augustus 2012, 12:13

Prima dan ben ik van de partij =)
Hoe laat starten we en waar??
De tekst in het hierboven geschreven stukje is een persoonlijke mening en kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl of feitenkennis. Hiervoor biedt Marco (audioholic) bij voorbaat zijn excuses aan.
racingrolf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: merida carbon flx team

za 11 augustus 2012, 13:18

hij licht er lekker bij , maar hier en daar word hij al wat mul . de eerste klim na het fietspad en het open stuk richting braamt zelfs erg mul daar moesten er vandaag ook al wat afstappen en had daar in de 2e ronde behoorlijk last van . ondanks de goede wegwijzering krijg ik het toch nog voor mekaar om de eerste ronde 750 mtr verkeerd te rijden maar toch nog een pr in de 2e ronde en dat op mijn 45e en op een 26er . de toertochten kunnen beginnen dacht ik zo
http://connect.garmin.com/activity/209072410" onclick="window.open(this.href);return false;
cannondalecarlos
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: *BMC TE02 XO1 2014* *BMC TE01 X11 2014*

za 11 augustus 2012, 13:23

@audioholic: pm.
Als er nog meer mensen mee willen, altijd leuk!
zoals vermeld, houden we rekening met elkaar, lekker fietsen morgen als hoofddoel.
cannondalecarlos
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: *BMC TE02 XO1 2014* *BMC TE01 X11 2014*

za 11 augustus 2012, 13:40

@racingrolf: 2 ronden in 2.08, is een mega tijd, dat red ik nog laaang niet :o
Ik heb vanmorgen ook nog even de route gepakt, was redelijk druk, losse zand was eigenlijk geen probleem, ploegde er redelijk makkelijk doorheen moet ik zeggen (29er.. :-q )
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker

za 11 augustus 2012, 13:55

racingrolf schreef:hij licht er lekker bij , maar hier en daar word hij al wat mul . de eerste klim na het fietspad en het open stuk richting braamt zelfs erg mul daar moesten er vandaag ook al wat afstappen en had daar in de 2e ronde behoorlijk last van . ondanks de goede wegwijzering krijg ik het toch nog voor mekaar om de eerste ronde 750 mtr verkeerd te rijden maar toch nog een pr in de 2e ronde en dat op mijn 45e en op een 26er . de toertochten kunnen beginnen dacht ik zo
http://connect.garmin.com/activity/209072410" onclick="window.open(this.href);return false;

Tjaaa wat wil je met zo een forumnaam,dan moet je wel snel zijn. :wink: :-D
Maar inderdaad wel een hele snelle tijd.
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

za 11 augustus 2012, 20:55

Jelle1707 schreef:@Ron: De route nog niet gedaan. Ga zondag naar Heerlen/landgraaf om de bike te testen :)
Vaste route brunssumerheide ? Dat is een mooie route. :-q
Kun je meteen even een suspension test doen op de trap bij snowworld :winkie:
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

za 11 augustus 2012, 21:12

XTC999 schreef:
Jelle1707 schreef:@Ron: De route nog niet gedaan. Ga zondag naar Heerlen/landgraaf om de bike te testen :)
Vaste route brunssumerheide ? Dat is een mooie route. :-q
Kun je meteen even een suspension test doen op de trap bij snowworld :winkie:
Is wel de bedoeling ja. En ga zeker even kijken bij de trap! Die stond al een tijdje op mijn "wishlist". Ben benieuwd.
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Mijn mountainbike: Giant Anthem 29er1

za 11 augustus 2012, 22:19

Daar moet ik ook eens naar toe..
Fedor74
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Cube 29 AMS race 2013

zo 12 augustus 2012, 11:04

Vandaag volle bak gereden met de 29-er. Wind stond op veel open stukken behoorlijk tegen en nogal wat inhaalmomentjes gehad waarbij ik nog wel eens een beetje schuin kwam te staan 8) .
Op het laatst zat ik er best doorheen (niet helemaal goed ingedeeld) en was er nog een biker die me wel even wilde helpen en het laatste stuk voor reed. Nog bedankt :-q En ja een minuut eraf :P Nieuwe tijd 1.04.23.
audioholic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Cube Fritzz 160 Hpa Pro (2013)

zo 12 augustus 2012, 14:26

Vandaag verslapen dus ik fietste wat later weg vandaag.. Kwam onderweg nog mijn groepje tegen en heb me toen maar aangesloten. Voor mijn doen ging het best vlot vandaag. Ik merkte wel in de 2e ronde (het laatste gedeelte) dat mijn benen aardig gingen verzuren. Ook de zandbak omhoog ging prima. Weer eens leuke dag gehad samen met de jongens uit kilder, Ron.L en cannondale carlos.

Tot de volgende zondag.. =)
De tekst in het hierboven geschreven stukje is een persoonlijke mening en kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl of feitenkennis. Hiervoor biedt Marco (audioholic) bij voorbaat zijn excuses aan.
Ron.l
Extreme Biker
Extreme Biker

zo 12 augustus 2012, 20:35

Fedor74 schreef:Vandaag volle bak gereden met de 29-er. Wind stond op veel open stukken behoorlijk tegen en nogal wat inhaalmomentjes gehad waarbij ik nog wel eens een beetje schuin kwam te staan 8) .
Op het laatst zat ik er best doorheen (niet helemaal goed ingedeeld) en was er nog een biker die me wel even wilde helpen en het laatste stuk voor reed. Nog bedankt :-q En ja een minuut eraf :P Nieuwe tijd 1.04.23.

Topper. :-q :-q
1minuut er af niet gek hoor.
Plaats reactie