Eerst met een collega van me gedaan, maar toen zijn we met een fietsbrug de snelweg over gegaan (volgens mij gewoon groene bordjes die ons de brug over wezen). We kwamen toen eigenlijk op de route van Eersel uit dus ik ga ervan uit dat we per ongeluk een verbindingsroute hebben genomen (wel irri dat die verbindingsroute dan niet met een andere kleur is aangegeven).
2e keer met mijn broer de route nog een keer geprobeerd... Op het punt waar ik met mijn collega de fietsbrug over was gegaan ontdekte ik ineens andere groene pijlen die de andere kant op ging. Toen natuurlijk die maar genomen. Route ging dit keer dus niet de snelweg over, maar we stonden veel te snel weer bij de auto (in bladel, bij de provinciale weg). Slechts 22km op het klokje terwijl de route 39km zou moeten zijn volgens mtbroutes.nl.
Weet iemand wat ik fout heb gedaan?
Weet iemand ook waarom de route Reusel bijna dezelfde kaart heeft als Bladel? (Link kaart Reusel / Link kaart Bladel). Er zitten wel kleine verschillen in trouwens. Is Reusel de meest linkse lus en Bladel de meest Rechtse???