Sleenerzand topic.

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Ik zie niet in, hoe ik de bouwers niet zou respecteren hier.
Ik stelde slechts een vraag.
Het was geen aanval.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Van mij was ook alleen maar een antwoord, hoe ik de vraag interpreteerde. (kennelijk fout dus :oops: )
Is ook geen aanval. Maar je ziet vaker dat als iemand een initiatief neemt, andere mensen hier altijd aan gaan lopen trekken.
Deze vinden dan in eens dat iets wel kan of anders moet... Is zo zonde. Uiteindelijk geduld is een schone zaak.
En als jij het geduld hebt :-q :-q :-q :-q
Dan heb je gelukkig ook respect voor de bouwers :-q :-q :-q :-q

:bier:
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

:-q
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Dank jullie mannen :-q

Het probleem is dat het bestuur als de dood is dat er iemand vanaf valt, en er iets aan over houd, en dat het bestuur levenslang aansprakelijk is voor die persoon.
Zelfs meerdere verzekeringsmaatschappijen willen geen bindend advies geven,dus is er nog meer twijfel.
Het probleem is dat "wij "de routecommissie zo verdomd trots zijn op ons werk, dat we de foto's posten op fora en facebook, en dus iedereen zitten lekker te maken met een dooie mus :wink:
We hadden moeten wachten met het vermelden van de rockgarden en de northshore tot alles rond was.

Maar niemand had verwacht dat het allemaal zolang duurt.
Degene die hem testen zijn medebouwers en een verdwaalde biker die hem door het bos ziet.
Ik zou niets liever willen dat iedereen (die het wil en kan) eroverheen kan knallen :-q
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Echt, dat aansprakelijkheids-gezeik is de dood voor leuk mountainbiken. En schiet hier in Nederland helemaal door. Kennelijk moet elk individu, ook als hij een risico-sport als mountainbiken beoefent, beschermd worden tegen stommiteiten of inschattingsfouten van zichzelf.

Als je dit eens vergelijkt met landen als Frankrijk... Daar wordt tenminste nog uitgegaan van het gezond verstand van de gebruikers, en het principe dat je als beoefenaar van een risico-sport in de basis verantwoordelijk bent voor je eigen veiligheid. Wat volgens mij de enige zinnige opvatting kan zijn.
Downhill is geen grapje
Gebruikersavatar
sieger
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 5 januari 2008, 20:11
Mijn mountainbike: Sonder Signal St + Pace RC129
Contacteer:

Ben er vandaag langs gereden , ziet er goed uit !
Sonder Signal -> 12.95 Kg

Mijn Strava
wilbveen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 395
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 01:34
Mijn mountainbike: Stevens Glide ES ; Specialized Stumpjumper FSR Elite 29-er

Hoe is momenteel de toestand van de route. Vergelijkbaar met de modderpoel van Appelscha of ligt het er beter bij. Denk er over om morgen heen te gaan voor 2 rondes.
Gebruikersavatar
sieger
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 5 januari 2008, 20:11
Mijn mountainbike: Sonder Signal St + Pace RC129
Contacteer:

Ik ben er maandag geweest , viel mij toen mee . Het heeft wel wat geregend nog maar denk dat ie niet minder is geworden :)
Sonder Signal -> 12.95 Kg

Mijn Strava
Gebruikersavatar
Fries74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1077
Lid geworden op: zo 16 augustus 2009, 16:52
Mijn mountainbike: Orbea Oiz 29 m10
Contacteer:

modder en natte stukken zullen er de komende dagen wel niet meer zijn denk ik, ook in Appelscha niet meer
cube67
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: di 11 december 2012, 19:21

echt wel , in appelscha is het nog 1grote blebber en watermassa, vandaag geweest
Hanspr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 8 november 2012, 20:32

De laatste paar plassen en modderstukken zullen vannacht wel bevriezen. Verder ligt de route er goed bij.
Wel even uitkijken op die bevroren stukken.
wilbveen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 395
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 01:34
Mijn mountainbike: Stevens Glide ES ; Specialized Stumpjumper FSR Elite 29-er

Vandaag heerlijk gereden. Heb echter door tijdgebrek in priveplanning maar een ronde gedaan. Wel rustig aan gereden doordat er verschillende gladde stukken waren door bevriezing zoals hanspr al aangaf.

Gerco jullie bouwsels zien er mooi uit. ik ben benieuwd wanneer ze in de route worden ingepast. Vindt het alleen wel jammer dat het geconcentreerd ligt op een beperkt gebied. Maar het zal zeker een aanwinst zijn voor de route. Hulde voor jullie werk.
racingrolf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: di 14 december 2010, 21:20
Mijn mountainbike: merida carbon flx team

iemand enig idee hoe het erbij ligt in sleen , is het de moeite waard om die kant op te komen voor een rondje
mtb-peter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 17:43
Mijn mountainbike: Heeft 2 wielen

racingrolf schreef:iemand enig idee hoe het erbij ligt in sleen , is het de moeite waard om die kant op te komen voor een rondje
Sleen is altijd de moeite waard :winkie:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Vandaag rond de kibbelkoele gereden, lag er perfect bij. Weet niet hoe de rest erbij ligt maar met de vorst in de grond lijkt het mij geen probleem.
Plaats reactie