Routes Rijk van Nijmegen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Vanochtend een rondje paars gedaan met het lusje van Heumensoord erbij, lekker gereden en niet heel erg druk. Maar het was inderdaad een grote modderzooi :-D
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Hulde aan het onderhoudsteam
Vanmorgen stukje paars en blauw gedaan
en wat was ik blij dat die 2 klei/modder klimmetjes op blauw (waar een tractor nog niet doorheen komt bwvs.) onderhanden zijn genomen 👏
Brakes are my enemy

Kona Hei Hei cr/dl
bas r
All rounder
All rounder
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 11:24
Mijn mountainbike: Focus O1E Pro 2018 / Canyon Exceed CF 7 2021

Vanmorgen paars en blauw gereden (korte broek! Ongekend voor 31-12). Alles nog erg vettig en modderig.
Zowel ik als mijn fiets konden een douche gebruiken :)
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Vanochtend Nijmegen Groesbeek en Mook gedaan. Ja, wat modder. Ja, je wordt smerig. Maar ik bond het alleszins meevallen.

Blijven onwijs lekkere routes. Jammer dat het een uur vanaf Amersfoort is.
Gebruikersavatar
BBLF
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 23 november 2020, 21:53

Rond de lunch Groesbeek gedaan. Was goed te doen. En 't Zwaantje was een goede tip!

Op de terugweg nog even bikepark Mook bekeken. Ziet er echt gaaf uit. Er werd door 3 man hard gesleurd met stenen en zand.Of ik ooit van de rechtse track durf betrijfel ik :D
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

Zijn er nog mensen weggeweest vandaag? Ben benieuwd hoe het erbij ligt?
bas r
All rounder
All rounder
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 11:24
Mijn mountainbike: Focus O1E Pro 2018 / Canyon Exceed CF 7 2021

shit schreef: do 6 januari 2022, 18:55 Zijn er nog mensen weggeweest vandaag? Ben benieuwd hoe het erbij ligt?
Vandaag rood, paars en blauw gereden. Prima fietsbaar, maar je moet je kleren en fiets wel even wassen na afloop ;)
Rood is nog niet helemaal begaanbaar, ivm houtkap
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

shit schreef: do 6 januari 2022, 18:55 Zijn er nog mensen weggeweest vandaag? Ben benieuwd hoe het erbij ligt?
Routes zijn goed begaanbaar, wat stukken met plassen maar goed te doen, maar idd schoon zul je niet terug komen.😉
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
shit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 496
Lid geworden op: za 9 mei 2015, 19:55
Mijn mountainbike: Scott spark

Azurri schreef: do 6 januari 2022, 23:01
shit schreef: do 6 januari 2022, 18:55 Zijn er nog mensen weggeweest vandaag? Ben benieuwd hoe het erbij ligt?
Routes zijn goed begaanbaar, wat stukken met plassen maar goed te doen, maar idd schoon zul je niet terug komen.😉
Bedankt voor je reactie. Dan ga ik morgen maar eens kijken.
Gebruikersavatar
North_Shore_MTB
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 6 januari 2020, 18:31
Mijn mountainbike: Kona process 153 DL 2016 Custom Build/ Kona Honzo 2017/ Commencal Meta AM 29 2021 Custom build

Zijn er mensen die vandaag gefietst hebben? Ik vroeg me af hoe de trails erbij liggen. Ben de biketrainer nu wel beu en wil het echte MTB weer beleven. :D
Thank God i bailed before i hit that tree
Yeee-ti!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 28 mei 2010, 20:41
Mijn mountainbike: '93 Yeti Pro FRO, 94' Yeti ARC AS LT, '94 Dean Ti, '09 Yeti ARC, '22 Canyon Lux World Cup CF7

Gaan!
Geen betere tijd dan nu voor een heuse ModderTrappenBeleving!
Wout024
All rounder
All rounder
Berichten: 80
Lid geworden op: do 5 oktober 2017, 19:54

North_Shore_MTB schreef: wo 12 januari 2022, 18:42 Zijn er mensen die vandaag gefietst hebben? Ik vroeg me af hoe de trails erbij liggen. Ben de biketrainer nu wel beu en wil het echte MTB weer beleven. :D
Gister lunchrondje met deel rood en paars gedaan. Lag er wel ok bij. Plassen (plasjes) kun je omheen, soms nog een modderig bovenlaagje. Wegen waar de trucks van staatsbosbeheer rijden, zijn een puinzooi. Overall een stuk beter dan afgelopen vrijdag.
JOMTB
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 19 juli 2020, 12:56

North_Shore_MTB schreef: wo 12 januari 2022, 18:42 Zijn er mensen die vandaag gefietst hebben? Ik vroeg me af hoe de trails erbij liggen. Ben de biketrainer nu wel beu en wil het echte MTB weer beleven. :D
Dinsdag paars gedaan. Lag er prima bij.
Viel mi ook mee qua modder.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16789
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik vond het woensdag (paarse route) juist wat modderiger dan ik verwacht had. In mijn hoofd was het vanaf zondag droog geweest en een route als Dorst is dan bijvoorbeeld uitstekend opgedroogd drie dagen daarna.
Het was geen echt modderfestijn, maar de fiets was echt wel aardig vies na de rit. Zal inmiddels wel weer wat verder opgedroogd zijn vermoed ik.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
JohanGTT
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 226
Lid geworden op: zo 25 december 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Zo een met 2 wielen

Paars was gisteren nog steeds natter dan verwacht. Daarom gisteren niet door naar blauw gegaan, maar terug naar westermeerwijk en daar een paar rondjes gedaan. Waar de eerste helft bijna droog was.
Plaats reactie