Amerongen, tijden- en ander nieuwtjes-topic.

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
henknap
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 10 augustus 2009, 19:24

bert l. schreef:Het zou handig zijn als er een GPS-track van het LdS zou zijn. Je moet op heel veel plekken precies weten hoe het pad loopt, omdat je het anders niet kunt volgen. Er staan bijv. in Amerongen geen bordjes die je van het ene uiteinde naar het andere uiteinde brengen.
Ik heb hem gisteren een stuk gefietst en de nieuwe stukken gaan prima, daar staan borden met LdS pad. Maar kom je van een nieuw stuk op een bestaand stuk dan staat daar nergens aangegeven welke kant je op moet en dat kan best lastig zijn. Maar goed ik heb nu dat stuk op GPS staan, ik zal hem een keer helemaal fietsen en (wellicht samen met Hilco?) een track ervan maken.
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

henknap schreef: Ik heb hem gisteren een stuk gefietst en de nieuwe stukken gaan prima, daar staan borden met LdS pad. Maar kom je van een nieuw stuk op een bestaand stuk dan staat daar nergens aangegeven welke kant je op moet en dat kan best lastig zijn. Maar goed ik heb nu dat stuk op GPS staan, ik zal hem een keer helemaal fietsen en (wellicht samen met Hilco?) een track ervan maken.
Tis niet zo moeilijk Henk :D
Hilco schreef:ik heb er ook een gps track van als je die wilt .
henknap
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 10 augustus 2009, 19:24

HuubC schreef:
henknap schreef: Ik heb hem gisteren een stuk gefietst en de nieuwe stukken gaan prima, daar staan borden met LdS pad. Maar kom je van een nieuw stuk op een bestaand stuk dan staat daar nergens aangegeven welke kant je op moet en dat kan best lastig zijn. Maar goed ik heb nu dat stuk op GPS staan, ik zal hem een keer helemaal fietsen en (wellicht samen met Hilco?) een track ervan maken.
Tis niet zo moeilijk Henk :D
Hilco schreef:ik heb er ook een gps track van als je die wilt .
Je hebt niet hele verhaal gevolgd Huub, van Hilco moest ik eerst maar eens 50 pagina's doorlezen, de GPS opmerking kwam pas toen ik alweer terug was van het tochtje.
En die GPS track is gebaseerd op de kaart, een gefietste versie lijkt me nauwkeuriger, maar misschien dat jij een andere mening hebt, jij hebt er meer ervaring mee als ik :-D .
Kamibassie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 18 december 2008, 19:04
Mijn mountainbike: is matzwart en komt aus Deutschland

Gisteren in de regen een ronde gedaan. Man wat een zooi :evil: na 4 kilometer mn remmen weg 8)
Ondergrond wordt/is nu erg sompig. Kom hier wel weer trug als het beter weer is.... :-q
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Is de GPS track op http://www.mtbroutes.nl" onclick="window.open(this.href);return false; nog wel actueel? Ik ga er met twee weekjes weer eens heen, en ben niet bekend genoeg om zonder GPS te gaan.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Gerne in het andere topic verder.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gesloten