Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

chrisscross schreef: ma 20 januari 2020, 21:47 Weet iemand ook op welk deel de kuil(en) lagen? Zelfde delen als waar de takken lagen?
ZW hoek (hoog/laag) vd huidige route
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ik moet die mafklapper niet tegen komen. Anders wordt het een enkeltje achter in een busje met blauwe lampjes op het dak. Welke kleur dat busje is kan ik niet voor instaan.
◼︎ Go round the outside.
zuurbiertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 24 december 2003, 00:59
Mijn mountainbike: Specialized epic comp carbon 2018, Specialized beachchisel expert 2018

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/260375/l ... lse-duinen

Artikel van nh nieuws!

Wat een maf klappers!

Dat je om een of andere reden tegen het parcours ben kan ik me voorstellen ( eigenlijk niet maar oké) maar als je dit doe zit er eccht een steekje los in je bovenkamer!
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Ook lekkere diepgang lijkt de Telegraaf wel. Schrijf dan niks.
◼︎ Go round the outside.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Snappen die mensen dan niet dat ze eigenlijk gewoon een misdrijf plegen?

Wat een hersenloos volk loopt er rond.
En dan altijd de fietsers de schuld geven van asociaal gedrag.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Rayb81 schreef: di 21 januari 2020, 02:29Snappen die mensen dan niet dat ze eigenlijk gewoon een misdrijf plegen?
1. Uhh nee? Dit doe je vanzelfsprekend voor een hoger doel, het beschermen van de natuur, de wandelaar, ... tegen die kamikaze fietsers daar waar de overheid te kort schiet om voornoemde daar tegen te beschermen.

2. De pakkans lijkt ook niet bijzonder hoog en wat wordt er gegeven wanneer iemand gepakt wordt?
Wat dan in de regel al een heterdaad moet zijn, wat dan weer inhoudt dat het dermate snel ontdekt is dat er geen slachtoffers zijn.



Media leven voor een groot deel van tegenstellingen en controverses te creeeren, waarbij snel aan de hand van voorhanden materiaal veeeeeeeel belangrijker is dan een gedegen analyse en goed verhaal; tegen de tijd dat het genuanceerd wordt met een gedegen analyse, feiten, etc... is de goegemeente toch al een dozijn nieuwsfeiten verder...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
yougo1983
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 28 december 2009, 12:20

cheeta schreef: di 21 januari 2020, 08:11
Rayb81 schreef: di 21 januari 2020, 02:29Snappen die mensen dan niet dat ze eigenlijk gewoon een misdrijf plegen?
1. Uhh nee? Dit doe je vanzelfsprekend voor een hoger doel, het beschermen van de natuur, de wandelaar, ... tegen die kamikaze fietsers daar waar de overheid te kort schiet om voornoemde daar tegen te beschermen.

2. De pakkans lijkt ook niet bijzonder hoog en wat wordt er gegeven wanneer iemand gepakt wordt?
Wat dan in de regel al een heterdaad moet zijn, wat dan weer inhoudt dat het dermate snel ontdekt is dat er geen slachtoffers zijn.



Media leven voor een groot deel van tegenstellingen en controverses te creeeren, waarbij snel aan de hand van voorhanden materiaal veeeeeeeel belangrijker is dan een gedegen analyse en goed verhaal; tegen de tijd dat het genuanceerd wordt met een gedegen analyse, feiten, etc... is de goegemeente toch al een dozijn nieuwsfeiten verder...
Of je dit voor de natuur doet is niet per definitie te zeggen. Misschien is het een persoon die gewoon een hekel aan boswielrenners heeft of er voldoening uit haalt om andere mensen pijn te doen.

De pakkans is wel groot toch. Je bent er toch wel een half uur mee bezig en dan komt er in die tijd toch wel een mtb'er langsrijden neem ik aan.
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Ik denk dat dit 's nacht of heel vroeg in de ochtend gebeurd. Er waren meerdere gaten las ik. Als er dan al iemand komt zie je die van verre aankomen met die fietsverlichting.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Je moet als tegenstander vooral zulke dingen doen, dan verlies je snel je draagvlak.
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

Ik zie op de NHB insta iets over verborgen geld van heineken losgeld ofzo? Dat zou daar zijn begraven. Is dit een broodje aap?
Who needs roads when there's dirt
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

twowheeler schreef: di 21 januari 2020, 11:34 Ik zie op de NHB insta iets over verborgen geld van heineken losgeld ofzo? Dat zou daar zijn begraven. Is dit een broodje aap?
Ik spring nu meteen met mijn schep in de auto!
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

twowheeler schreef: di 21 januari 2020, 11:34 Ik zie op de NHB insta iets over verborgen geld van heineken losgeld ofzo? Dat zou daar zijn begraven. Is dit een broodje aap?
Geef de link eens, hebben we wat je lachen bij de koffie.
◼︎ Go round the outside.
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

Tsja, zeer treurig dit. Ben dan zo benieuwd wat voor type mens dit in zijn kop haalt en het ook daadwerkelijk uitvoert.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Groen Links gekkie's. Fanatiek en gevaarlijk. Je zou een dwarsleasie oplopen met dit soort fratsen.
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

Tijgerhaai schreef: di 21 januari 2020, 12:17
twowheeler schreef: di 21 januari 2020, 11:34 Ik zie op de NHB insta iets over verborgen geld van heineken losgeld ofzo? Dat zou daar zijn begraven. Is dit een broodje aap?
Geef de link eens, hebben we wat je lachen bij de koffie.
https://www.instagram.com/noordhollandsbest/?hl=nl

En dan het verhaal openen. Vraag me af of er mensen zijn die het serieus overwegen, nou ja dat is wel het intelligentie niveau van mensen die dit soort gaten graven :lol:
Who needs roads when there's dirt
Plaats reactie