Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 783
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Dat heet hoofdelijke aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Sinds lange tijd weer eens een rondje Schoorl. Laatste keer was voor plankjes op de Nok. Nu behoor ik zeker tot het kamp het kan mij niet gek genoeg en niet overal plankjes over leggen. Maar af gaande op de berichten die ik links en rechts vernam valt het mij alles mee. Heel veel anders is het niet. Er liggen alleen wat plankjes. 👍 Terwijl ik dit typ (pauze bij de kuil) komen er twee met blokkerend wiel de Halfords uit. 🙄 Pas het verhaaltje op MTB routes aan dat het niet een rondje voor iedereen is. (Steile afdalingen) Dan houden wij het voor iedereen leuk. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

We realiseren ons terdege dat we het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. In de oude situatie waren er ook bikers die steen en been klaagden, net als nu. So be it.


dusssssss©
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Plankjes hoeven van mij niet weg hoor. Wat ik alleen wil zeggen is dat er nog mensen met het angstzweet in de naad naar beneden gaan. Om nu te voorkomen dat er op elke afdaling een aanlegsteiger gelegd moet worden is informatie wat men kan verwachten handig. Als men dan alsnog besluit om te gaan is het hun eigen stomme schuld.
◼︎ Go round the outside.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 783
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Je hebt duidelijk kant gekozen voor de incompetente fietsers en zet daarmee de echte mountainbikers, met skills en/of durf, volledig buiten de club. Dat is volledig onacceptabel. Het is wel goed om te weten hoe je over ons denkt, ik zal het nog even bevestigen in jullie mailbox, maar haal onze bedrijfsnaam maar van de shirts. Hier stopt het gewoon.

Een club met dit soort dictatoriale handelswijzen en uitlatingen niet alleen hier maar ook op social media, past niet bij onze bedrijfscultuur.

Genoeg is genoeg. De totale verkrachting van de afdaling van de nok is de druppel.
De emmer zat al sinds een tijdje vol en ik heb me lang van commentaar onthouden.
Dat ga ik nu ook verder weer doen want dat bleek goed te werken
Laatst gewijzigd door Ironhorse Erik op di 13 september 2022, 19:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Het is hier net goeie tijden slechte tijden, kijk je na een half jaar weer eens op het forum.....niks verandert
:lol: nog steeds dezelfde personen die met elkaar overhoop liggen.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

Ironhorse Erik schreef: ma 12 september 2022, 19:05
BOSS schreef: ma 12 september 2022, 15:45 We realiseren ons terdege dat we het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. In de oude situatie waren er ook bikers die steen en been klaagden, net als nu. So be it.

dusssssss©
Je hebt duidelijk kant gekozen voor de incompetente fietsers en zet daarmee de echte mountainbikers, met skills en/of durf, volledig buiten de club. Dat is volledig onacceptabel. Het is wel goed om te weten hoe je over ons denkt, ik zal het nog even bevestigen in jullie mailbox, maar haal onze bedrijfsnaam maar van de shirts. Hier stopt het gewoon.

Een club met dit soort dictatoriale handelswijzen en uitlatingen niet alleen hier maar ook op social media, past niet bij onze bedrijfscultuur.

Genoeg is genoeg. De totale verkrachting van de afdaling van de nok is de druppel.
De emmer zat al sinds een tijdje vol en ik heb me lang van commentaar onthouden.
Dat ga ik nu ook verder weer doen want dat bleek goed te werken.
Als trouwe sponsor ben je natuurlijk altijd welkom, net als iedereen overigens, om ons via mail te contacten, ons aan te spreken of een keer te komen helpen tijdens een klus en constructief mee te praten over het beleid van MTBNW, zeker als iets je al tijden dwarszit.


dusssssss©
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Singletrack Sundays schreef: ma 12 september 2022, 19:20 Het is hier net goeie tijden slechte tijden, kijk je na een half jaar weer eens op het forum.....niks verandert
:lol: nog steeds dezelfde personen die met elkaar overhoop liggen.
Tip van mij. Lekker met je neefje toeren langs wedstrijden en gave routes. Wordt je rustig van. En de reacties hier? Ach, als men zich niet zo betrokken voelde dan liepen de emoties ook niet zo hoog op. Stof tot nadenken…
◼︎ Go round the outside.
frank82
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 2 februari 2021, 23:45
Mijn mountainbike: Propain Tyee CF 5 Mullet

Ik heb 'm vanavond ook gereden en het is idd wel heel tam gemaakt, de trapjes die er de laatste jaren lagen maakten het al tam en nu is het wel heel simpel. Gelukkig is het laatste stukje voor de kuil en de kuil zelf nog wel vet om op snelheid te doen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ironhorse Erik schreef: ma 12 september 2022, 19:05 De emmer zat al sinds een tijdje vol en ik heb me lang van commentaar onthouden.
Dat ga ik nu ook verder weer doen want dat bleek goed te werken.
Dat werkte zo goed dat ze de Nok dus aangepakt hebben!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: ma 12 september 2022, 22:06
Ironhorse Erik schreef: ma 12 september 2022, 19:05 De emmer zat al sinds een tijdje vol en ik heb me lang van commentaar onthouden.
Dat ga ik nu ook verder weer doen want dat bleek goed te werken.
Dat werkte zo goed dat ze de Nok dus aangepakt hebben!
Die gasten hebben echt geen benul hoe hard een technisch vaardige rijder door deze secties heen kon rijden ............
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

yo-eddy schreef: ma 12 september 2022, 22:19
Lars TB schreef: ma 12 september 2022, 22:06

Dat werkte zo goed dat ze de Nok dus aangepakt hebben!
Die gasten hebben echt geen benul hoe hard een technisch vaardige rijder door deze secties heen kon rijden ............
En die kan dus nu nog harder zo te lezen......graag gedaan :bier:

dusssssss©
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 879
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Als er nou genoeg vrijwilligers waren die de Nok bij wilde houden..... kritiek leveren is altijd wel heel makkelijk. :bier:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

BOSS schreef: ma 12 september 2022, 22:42
yo-eddy schreef: ma 12 september 2022, 22:19

Die gasten hebben echt geen benul hoe hard een technisch vaardige rijder door deze secties heen kon rijden ............
En die kan dus nu nog harder zo te lezen......graag gedaan :bier:

dusssssss©
Kijk, hier illustreer je precies de denkfout waar ik het over heb ......
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 783
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

chrisscross schreef: di 13 september 2022, 07:44 Als er nou genoeg vrijwilligers waren die de Nok bij wilde houden..... kritiek leveren is altijd wel heel makkelijk. :bier:
Kritiek ontvangen is ook een gave 8)

Vrijwilligers waren en zijn er nog steeds, zelfs meer dan voldoende. Harde kern was al goed voor de mooiste stukjes, de Kuil kombocht, Koninginneduindrop, de Kneet. Er werd heel veel tussendoor gedaan, zo subtiel dat het niet opviel. Zoals het hoort.

En dan nog....
Als beschikbaarheid van "personeel" een probleem is ga je dat aanpakken.

Als logistiek om grondstoffen op locatie te krijgen een probleem is, ga je dat aanpakken.

Het gaat hier over beleid en dus niet zomaar scheppen omdat je wilt scheppen omdat een groot deel van je vrijwilligers zelf de nok niet afkomt.

Daar zit namelijk de kern van het probleem.

De nok hoefde helemaal niet verbouwd te worden.
Plaats reactie