Ironhorse Erik schreef: ↑vr 28 januari 2022, 11:56
In de hele discussie omtrent de nieuwe lussen, zou het natuurlijk ook logisch zijn, en vooral deëscalerend, als MTB NW horizon biedt.
Dan is er een openingsdatum, en dat is het. Dan weten mensen dat evt van te voren, ipv nu aankomen bij een route die volledig is voorzien van bewegwijzering, allerlei feautres kent (vlonders, matten, kantplanken ed), en gewoon een heel goed rijbraar geheel vormt, maar die vooral niet kenbaar gesloten is. Als je dan al wilt dat ze niet gaan rijden, zet je natuurlijk bij elke ingang een bord neer dat hij gesloten is met daarop de datum dat je wel mag. Wedden dat 95% rechtsomkeert maakt ? Een beetje net zoals die borden van illegaal pad die er nu al her en der staan, wat op zich weer niet logisch is want waarom zou je borden "illegaal pas" zetten naast een route die nog gesloten (en dus illegaal) is ?
Just saying.
Tja, als we een datum wisten dan zouden we die communiceren. We zijn afhankelijk van vrijwilligers, dus het gaat zo snel als het gaat. Maar als jij persé een datum wilt; 1 april 2095....wellicht een weekje eerder. Dat bord is overigens een goed idee, ik zal dat vanmiddag gelijk plaatsen.
Illegaal pad verwijst naar een pad wat niet vergund is en door gebruikers is gemaakt.
Meer vrijwilligers?
ik sta aangemeld als vrijwilliger (heb bij de eerste aanleg wel veel geholpen) maar sinds er opnieuw is begonnen met bouwen eigenlijk nooit een uitnodiging gehad om weer te komen helpen.
gek genoeg krijg is wel vaak mail om te komen helpen bij GMA.
Tja, als we een datum wisten dan zouden we die communiceren. We zijn afhankelijk van vrijwilligers, dus het gaat zo snel als het gaat. Maar als jij persé een datum wilt; 1 april 2095....wellicht een weekje eerder. Dat bord is overigens een goed idee, ik zal dat vanmiddag gelijk plaatsen.
Illegaal pad verwijst naar een pad wat niet vergund is en door gebruikers is gemaakt.
Meer vrijwilligers?
ik sta aangemeld als vrijwilliger (heb bij de eerste aanleg wel veel geholpen) maar sinds er opnieuw is begonnen met bouwen eigenlijk nooit een uitnodiging gehad om weer te komen helpen.
gek genoeg krijg is wel vaak mail om te komen helpen bij GMA.
kan natuurlijk zijn dat dat bewust is
Meer vrijwilligers is niet het probleem.....meer de logistiek, voorbereiding voor een onderhoudsdag, de hoeveelheid materieel en aansturing. Op GMA heeft men je harder nodig inderdaad.
Meer vrijwilligers?
ik sta aangemeld als vrijwilliger (heb bij de eerste aanleg wel veel geholpen) maar sinds er opnieuw is begonnen met bouwen eigenlijk nooit een uitnodiging gehad om weer te komen helpen.
gek genoeg krijg is wel vaak mail om te komen helpen bij GMA.
kan natuurlijk zijn dat dat bewust is
Meer vrijwilligers is niet het probleem.....meer de logistiek, voorbereiding voor een onderhoudsdag, de hoeveelheid materieel en aansturing. Op GMA heeft men je harder nodig inderdaad.
ligt aan je kunde natuurlijk, maar de klimmetjes en krappe bochten daar zijn toch wel wat lastiger dan het huidige schoorl (in mijn ogen dan), klimmen zijn ook heftiger. En dat is leuk, dus meer van dat zie ik zeker zitten
guntherrex schreef: ↑vr 28 januari 2022, 15:23
ligt aan je kunde natuurlijk, maar de klimmetjes en krappe bochten daar zijn toch wel wat lastiger dan het huidige schoorl (in mijn ogen dan), klimmen zijn ook heftiger. En dat is leuk, dus meer van dat zie ik zeker zitten
Ik ben gelukkig best handig op de technische stukken, De uitdagingen zaten in een paar klimmetjes waar het net was als fietsen op knikkers
Dit is een forum hè, daar worden hele kleine dingen erg uitvergroot omdat het anders zo saai wordt zo'n 95% is iedereen het wel met elkaar eens, die laatste 5% wordt hard over gebruld (ook door mij).
De soep wordt meestal niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Weet ik, daarom probeer ik ook een beetje tegengeluid te geven en te porren.
ik kan zelf ontzettend genieten van zowel de mensen die op de cx en xc bike over het parcours vliegen als de extreem dikke enduros die keihard naar beneden kunnen knallen. laatste groep misschien ook wel met een beetje jaloezie, ben ondernemer en stemmetje in mijn hoofd zegt toch altijd je mag morgen weer aan de bak, heb op schoorl al een keer een megaklapper gemaakt en altijd als ik dat boompje wat ik probeerde doormidden te koppen passeer denk ik weer aan dat moment dat ik ineens verdwaast naast m’n fiets bijkwam.
hehe ja het is idd opvallend hoe “neerbuigend” er over boswielrenners wordt gedaan. Alsof je überhaupt een fully nodig hebt hier in deze regio
boldrides schreef: ↑vr 28 januari 2022, 16:46
hehe ja het is idd opvallend hoe “neerbuigend” er over boswielrenners wordt gedaan. Alsof je überhaupt een fully nodig hebt hier in deze regio
Je hebt altijd een fully nodig, al is nog niet iedereen zich dat bewust. Dat sag-instel-ringetje zit bij mij altijd helemaal bovenaan na een rit, dan heb ik de hele veerweg gebruikt en dus nodig gehad
boldrides schreef: ↑vr 28 januari 2022, 16:46
hehe ja het is idd opvallend hoe “neerbuigend” er over boswielrenners wordt gedaan. Alsof je überhaupt een fully nodig hebt hier in deze regio
Je hebt altijd een fully nodig, al is nog niet iedereen zich dat bewust. Dat sag-instel-ringetje zit bij mij altijd helemaal bovenaan na een rit, dan heb ik de hele veerweg gebruikt en dus nodig gehad
Ik denk dat wij voor echte mountainbike landen in Nederland allemaal BWR zijn, alleen het feit al dat wij denken in een vast verplicht mountainbike rondje.
Ga maar eens op trailforks kijken, overal netwerken van losse trails. Kijk je in Nederland zie je rondjes
Heeft natuurlijk ook met ons landschap te maken.