onderhoudsdag 19 nov

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
heuvelrugmtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 306
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 20:56

Op zaterdag 19 november zal er enige hinder zijn voor de gebruikers van de Amerongsebosroute op de Utrechtse Heuvelrug i.v.m groot onderhoud.
Doelstelling daarbij is om de meest kwetsbare plekken uit het traject te halen, de veiligheid te verhogen en een proef door te voeren voor een route naar "brabants model"
Meer info: Heuvelrug MTB Pages http://home.wanadoo.nl/huubc
-recon-
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 12 oktober 2003, 17:03
Mijn mountainbike: Cube AMS comp ( custom )
Contacteer:

Netjes en wat mij meer verheugt:

"Na deze route komen ook de andere aan de beurt, te beginnen met Lage Vuursche."
Two rules for succeeding in life:
1. Don't tell people everything you know
Gert-Jan
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 20:24
Mijn mountainbike: Cannondale F HS33
Contacteer:

Dat is wel een goed bericht!Sommige delen zijn echt slecht te doen waardoor er uitgeweken wordt en de natuur naar de knoppen gaat. Ook voor het rijden is het relaxter!Goede zaak dus!
Just riding...
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

He dat klinkt goed. Ik ben blij dat de twee grote plassen uit het traject worden gehaald, aan de andere kant ook wel jammer, was toch een extra uitdaging ;-)
Maar wat wordt er bedoeld met het stuk "Het bekende stukje na de parkeerplaats wordt een single-track" Die mooie afdaling wordt toch niet uit de route gehaald??? Dat zou doodzonde zijn!!

Verder super initiatief! :-q
..../''''''\....../'''\.../''\...
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

"Na deze route komen ook de andere aan de beurt, te beginnen met Lage Vuursche."
dat zou wel heel fijn zijn ja, sommige stukken zijn echt niet doorheen te komen..
voor eventuele hulp bied ik me bij deze aan, want is echt nodig..
Plaats reactie