Nedereindse plas nieuwegein

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

Zou je denken he? Ik heb er ook wat te lang mee doorgereden zonder de vloeistof te verversen, nu was er niet zo veel meer over.
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

Afgelopen zondag 4 rondjes gereden op deze route en ik moet zeggen dat het een heerlijk trainingsrondje is, mooie klimmetjes en afdalingen. Ze hebben redelijk het maximale uit de heuvel gehaald.

Het was afgelopen zondag gezellig druk ;-)
..../''''''\....../'''\.../''\...
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Louis schreef:Ze hebben redelijk het maximale uit de heuvel gehaald.
Dat idee kreeg ik ook. Ik had van tevoren zoiets van: nou, dat zal nooit iets worden maar het is wel een leuk trainingsrondje zo dicht in de buurt. Goed voor de techniek en er zitten dingen in om op te trainen waar ik minder goed in ben: scherpe bochten in klimmen en afdalingen. Als men dit combineert met wat stukken over de wielerbaan zou je nog best een aardige nationale wedstrijd kunnen krijgen.
Don't just train... train right.
anc
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 23 mei 2005, 15:42
Mijn mountainbike: een w8, maar meestal gaatie als de brandweer

Jeffrey schreef:
Louis schreef:Ze hebben redelijk het maximale uit de heuvel gehaald.
Dat idee kreeg ik ook. Ik had van tevoren zoiets van: nou, dat zal nooit iets worden maar het is wel een leuk trainingsrondje zo dicht in de buurt. Goed voor de techniek en er zitten dingen in om op te trainen waar ik minder goed in ben: scherpe bochten in klimmen en afdalingen. Als men dit combineert met wat stukken over de wielerbaan zou je nog best een aardige nationale wedstrijd kunnen krijgen.
Vraag me alleen af of het breed genoeg is om met veel rijders tegelijk te rijden. Heb de indruk dat sommige stukken te smal zijn, en alles snel vastloopt als iemand het net niet haalt.
RoLimit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 2 mei 2003, 20:58
Mijn mountainbike: Cube LTD5
Contacteer:

http://i6.photobucket.com/albums/y207/RIOX/P1010288.jpg

Oooohh....moet je hier naar beneden....ik dacht al wat kom ik veel gasten tegen en wat fiets ik met weinig gasten mee.....
Jeannette
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cube Stereo One22 HPC Ex
Contacteer:

Jeannette schreef:Misschien kan iemand wat meer specifieke informatie over deze route plaatsen, zodat ook dit parcours toegevoegd kan worden op http://www.mtbroutes.nl
Misschien kan iemand even contact opnemen met MTBroutes, dan kunnen we een leeg sjabloontje opsturen zodat we alle informatie compleet krijgen. :-q
De vraag nog maar een keer herhalen. Wie oh wie heeft de juiste info?!
Jeannette
Voor een overzicht van alle Nederlandse Mountainbikeroutes: www.mtbroutes.nl
Le Mark
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1795
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 20:20
Mijn mountainbike: Mountainbike? Wat is een mountainbike?
Contacteer:

Als mensen het leuk zouden vinden, zou ik mischien wel een filmje kunnen maken.. dan loop ik de hele route wel even af met camera in m`n handen.. alleen even kijken of ik die van school lenen mag.. :P
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
anc
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 23 mei 2005, 15:42
Mijn mountainbike: een w8, maar meestal gaatie als de brandweer

Jeannette schreef:
Jeannette schreef:Misschien kan iemand wat meer specifieke informatie over deze route plaatsen, zodat ook dit parcours toegevoegd kan worden op http://www.mtbroutes.nl
Misschien kan iemand even contact opnemen met MTBroutes, dan kunnen we een leeg sjabloontje opsturen zodat we alle informatie compleet krijgen. :-q
De vraag nog maar een keer herhalen. Wie oh wie heeft de juiste info?!
Jeannette
Zal volgende week mijn GPS aanzetten als ik een rondje maak.
Jeannette
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cube Stereo One22 HPC Ex
Contacteer:

anc schreef:Zal volgende week mijn GPS aanzetten als ik een rondje maak.
We willen graag ook informatie als exacte startplaats, lengte van de route, markering, parkeergelegenheid. Nou eigenlijk alle info zoals we dat bij de extra info op MTBroutes standaard gebruiken. Ook een kaartje of routefolder zou welkom zijn. Er zijn inmiddels aardig wat mensen die het parcours aldaar fietsen. Er zal er toch wel eentje bereid zijn om...... :-q
Voor een overzicht van alle Nederlandse Mountainbikeroutes: www.mtbroutes.nl
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

Die route schijnt beheert te worden door een wielervereniging... kunnen die de informatie niet leveren??? Volgens mij heeft een van de topiclezers wel contacten bij die club....
..../''''''\....../'''\.../''\...
Jeannette
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cube Stereo One22 HPC Ex
Contacteer:

Louis schreef:Die route schijnt beheert te worden door een wielervereniging... kunnen die de informatie niet leveren??? Volgens mij heeft een van de topiclezers wel contacten bij die club....
De vraag is dus wie is de contactpersoon :~
Voor een overzicht van alle Nederlandse Mountainbikeroutes: www.mtbroutes.nl
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

Jeannette schreef: De vraag is dus wie is de contactpersoon :~
Leve google Wielerclub het Stadion
Wel een naar bericht op de openingspagina :-(
..../''''''\....../'''\.../''\...
Steelboy
Genius
Genius
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 22:56

Wel jammer dat de bochten in klimmen en afdalingen net verkeerd liggen... en dat het een beetje van het zelfde rondje is... verder leuk...
Le Mark
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1795
Lid geworden op: do 6 oktober 2005, 20:20
Mijn mountainbike: Mountainbike? Wat is een mountainbike?
Contacteer:

Ik ben dat contactpersoon denk ik, want ik ben lid bij die vereniging :wink: ik zal kijken wat ik regelen kan..

Parkeer gelegenheid is er in elk geval genoeg, want er zit er 1tje voor de route :P
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
Jeannette
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Cube Stereo One22 HPC Ex
Contacteer:

Le Mark schreef:Ik ben dat contactpersoon denk ik, want ik ben lid bij die vereniging :wink: ik zal kijken wat ik regelen kan.. :P
Een PB-tje is onderweg! :-q
Voor een overzicht van alle Nederlandse Mountainbikeroutes: www.mtbroutes.nl
Plaats reactie