Route Zoetermeer

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
composite
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: do 15 september 2005, 22:18
Mijn mountainbike: Giant nrs 1 composite

Idd een plastieken giant nrs composite ha ha ha :D maar oke ik kom je vanzelf tegen en de kans is groot dat we met meerdere rijden zoals elk jaar.. 8)
It's not the destination, it's the journey
* NK parcour Zoetermeer.
zzzzzzzzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 17 april 2007, 13:38
Mijn mountainbike: Trek 8500 ('08)

Kan iemand mij toevallig helpen aan bedrijven die mountainbikes verhuuren in zoetermeer? (als die er überhaupt zijn)

Op internet kon ik ze zo snel niet vinden :( Alvast bedankt!
MERLIN
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: vr 4 juni 2004, 20:52
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi - Chris King/Ryde trace trail

ik heb tot voorkort in zoetermeer gewoond maar ik kan zo niks voor je bedenken. volgens mij zit daar niks.
berjan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 18 februari 2008, 19:56
Mijn mountainbike: Canyon

idd, ik woon er en fiets er ook regelmatig en volgens mij kun je er geen MTB huren
zzzzzzzzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 17 april 2007, 13:38
Mijn mountainbike: Trek 8500 ('08)

mmm vervelend :S

Ook in de omliggende plaatsen niet? (we camperen in Pijnacker).. Zo niet dan ga ik een andere oplossing (lees: vervoer van noordwijk naar zoetermeer) regelen :)

in iedergeval bedankt!
bartlubbe
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 26 april 2008, 16:43
Mijn mountainbike: focus black raider ltd 2008

Bij de klimwand kan je mtb's huren (Ayers Rock)
Bij snowworld
bartlubbe
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 26 april 2008, 16:43
Mijn mountainbike: focus black raider ltd 2008

als je bij Ayers Rock bent zie je al borden staan mtb's the huur
bartlubbe
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 26 april 2008, 16:43
Mijn mountainbike: focus black raider ltd 2008

weet iemand of ze nog een beetje onderhoud plegen aan de route zoetermeer achter snowworld omdat daar zijn nogal veel paden uitgesleten
xenios
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 12:09

Er is geen vereniging die de route beheerd, dus regulier onderhoud kan je hier dan ook niet verwachten.
Op 29 juni wordt er echter een wedstrijd verreden voor de Beneluxcup. Wellicht dat daarvoor dan wat onderhoudswerkzaamheden worden verricht.
bartlubbe
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 26 april 2008, 16:43
Mijn mountainbike: focus black raider ltd 2008

dat zou mooi zijn
bartlubbe
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 26 april 2008, 16:43
Mijn mountainbike: focus black raider ltd 2008

er zijn op de mtb route zoetermeer weer bordjes geplaats zodat je gemakkelijk de route kan volgen
dope-on-wheels
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1095
Lid geworden op: wo 9 mei 2007, 12:19
Mijn mountainbike: Hightower CC

heey een zoetermeers topic! ik woon in zoetermeer al me hele leven en rijd hier nu sinds 05 schat ik in. heb de route zien groeien en reed er zelfs al toen de MTB route er nog niet was... maar was maar kort me MTB werd gejat! eikels! grrr
ik ken inmiddels (waarschijnlijk net als de rest hier) het parcour uit me duimpje en ook alle losse tracks hehe... komt ook wel omdat ik er in de wijk ernaast woonde :D
toen ik er het eerste jaar reed dacht ik echt dat ik bij een walhalla woonde voor MTBers... totdat ik op de heuvelrug in utrecht kwam, en dorst, noorwijk, enz... toen ben ik er wel op terug gekomen lol. toch vind ik het een lekker parcour met van alles wel wat (of een beetje). volledig single track met vooral technische stukken. al probeer ik wel wat meer naar bergeschenhoek te gaan... is net wat leuker parcour met veel overeenkomsten.

maar van de bordjes heb ik nog niets gezien? :O ik ga denk ik morgen even rijden en dan ben ik benieuwd!
ik rijd trouwens de laatste 2 bergen nu anders dan het NK parcour. ik vind 2 klimmetjes te veel losse grond bij zitten en moet vaak even lopen. maar als je ze daalt ipv klimt heb je een hele leuke technische afdaling ! :D

wie rijd er nu tegenwoordig? bekende van hier? iemand wel eens een grijze NRS zien voorbij komen??
in memory of Joost http://www.progravity.nl ride in peace!
bartlubbe
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: za 26 april 2008, 16:43
Mijn mountainbike: focus black raider ltd 2008

ik meestal 4 keer in de week ter voorbereiding voor het benelux kampioenschap wat over ongeveer 1 maand plaatsvindt
maar anders rij ik er ook wel hoor
Godfrey
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: za 5 juli 2008, 13:45
Mijn mountainbike: Cube Ltd 2008

Pfffff ik vind het maar een (&$* route. Ben er vandaag geweest, maar ik vind het maar saai. Heel de tijd dezelfde omgeving en klimmetjes. De route is trouwens ook nog eens heel slecht aangegeven. B'hoek is stukken beter......
Fiets hem erin!
xenios
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 553
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 12:09

Heb me lekker uitgeleefd in zoetermeer vandaag. Het parcours is super te berijden zo met die bevroren ondergrond. Grappig (of logisch?) dat alleen het ontbreken van routepijltjes er voor zorgt dat er bijna geen biker te bekennen is. Als je de route een beetje kent doet het echt niet zo veel onder voor Bergschenhoek (er zitten sowieso steilere/moeilijkere klimmetjes in).
Plaats reactie