Route Zoetermeer

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik kan inmiddels meerdere redenen verzinnen waarom we met smart wachten op het voorjaar..... ;-)
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
Ikke001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 406
Lid geworden op: ma 5 april 2010, 17:36

Ik woon in Z'meer maar in deze tijd kom ik niet op de route. Mij te veel blubber. Zeker het eerste deel onder de bomen is het eerste stuk wat altijd al een blubber zooi wordt, de zon komt daar niet bij. Maar zo erg het nu is heb ik het nog niet gezien. Het is volledig aan gort gereden, zonde van al het werk wat er in gestoken in IMHO. Zou beter zijn dat deel te sluiten.
Het is nu echt extreem druk door Covid. Veel beginnende fietsers, zelfs zonder helm.

PS: Ik zou bezonder graag willen helpen met de onderhoud, maar een uurtje helpen betekent voor mij en maand niet fietsen. K#t rug.. :-{
“If you’re not making mistakes, then you’re not doing anything.”
Dhr Snelbroek
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 17 november 2020, 16:56
Contacteer:

Ging langs de MTB route vandaag en zag toevallig dat de crew bezig was geweest gisteren. Ze hebben een van de rockgardens aangepakt en een paar nieuwe lines gemaakt. Super gaaf! Verder nogal modder op de parcours natuurlijk, maar straks in het voorjaar wordt het erg leuk.
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Een vriend van mij (1 van de vaste trail bouwers van Z’meer) wist mij te vertellen dat ze nog meer features gaan bouwen.
Dhr Snelbroek schreef: ma 25 januari 2021, 14:39 Ging langs de MTB route vandaag en zag toevallig dat de crew bezig was geweest gisteren. Ze hebben een van de rockgardens aangepakt en een paar nieuwe lines gemaakt. Super gaaf! Verder nogal modder op de parcours natuurlijk, maar straks in het voorjaar wordt het erg leuk.
Dhr Snelbroek
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 17 november 2020, 16:56
Contacteer:

Juan007 schreef: do 28 januari 2021, 17:14 Een vriend van mij (1 van de vaste trail bouwers van Z’meer) wist mij te vertellen dat ze nog meer features gaan bouwen.
Dhr Snelbroek schreef: ma 25 januari 2021, 14:39 Ging langs de MTB route vandaag en zag toevallig dat de crew bezig was geweest gisteren. Ze hebben een van de rockgardens aangepakt en een paar nieuwe lines gemaakt. Super gaaf! Verder nogal modder op de parcours natuurlijk, maar straks in het voorjaar wordt het erg leuk.
Vet! Goed bezig zijn ze! Ik ben inmiddels bij hun aangemeld om een keer te gaan scheppen... hebben ze vast handen nodig.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

KILROY schreef: zo 10 januari 2021, 16:29 De Zuid Hollandse routes zijn nu in modderbad winterslaap en best te vermijden tot de lente.

Je kunt eventueel je klimtechniek/Vo2 max trainen op de grote berg of Snowworld klim. Zelfde geldt voor Bergschenhoek, grote berg is nog te doen voor trainingen.

De volledige routes pakken is verspilling van trail, bike en je goede zin.
Strava club MTB Broekpolder: Elk weekend prijs met moddervarkens. :-{
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik snap die malloten niet. Je sloopt alles na een paar van die regendagen als vandaag terwijl het al zo nat en slecht is.
Egoïsme viert weer hoogtij :-(
Bicycle, bicycle, bicycle
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Juan007 schreef: do 28 januari 2021, 17:14 Een vriend van mij (1 van de vaste trail bouwers van Z’meer) wist mij te vertellen dat ze nog meer features gaan bouwen.
Dat klinkt heel tof.
Benieuwd wat er bij gaat komen.

Die jump rechtsaf onderaan de rockgarden mag van mij wat TLC krijgen zodat fijner loopt (kuil ervoor weghalen bijvoorbeeld)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Juan007 schreef: do 28 januari 2021, 17:14 Een vriend van mij (1 van de vaste trail bouwers van Z’meer) wist mij te vertellen dat ze nog meer features gaan bouwen.
Dhr Snelbroek schreef: ma 25 januari 2021, 14:39 Ging langs de MTB route vandaag en zag toevallig dat de crew bezig was geweest gisteren. Ze hebben een van de rockgardens aangepakt en een paar nieuwe lines gemaakt. Super gaaf! Verder nogal modder op de parcours natuurlijk, maar straks in het voorjaar wordt het erg leuk.
Klopt dat zeiden ze tegen mij ook toen ik meehielp. 😁
Wij hebben ook nog wel wat goede ideeën 😇
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Komend weekend wordt er weer geklust bij de rockgarden :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Niet fietsen in Zoetermeer,het parcours is echt helemaal naar de kloten echt bizar
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

MVMVML schreef: do 28 januari 2021, 21:30
Juan007 schreef: do 28 januari 2021, 17:14 Een vriend van mij (1 van de vaste trail bouwers van Z’meer) wist mij te vertellen dat ze nog meer features gaan bouwen.

Klopt dat zeiden ze tegen mij ook toen ik meehielp. 😁
Wij hebben ook nog wel wat goede ideeën 😇
Morgenochtend gaan ze weer aan de slag heb ik begrepen. Wellicht dat ik ook kom.
Arson
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 26 april 2020, 23:33

MVMVML schreef: do 28 januari 2021, 21:30 Wij hebben ook nog wel wat goede ideeën 😇
Kom maar met concrete ideeën en zorg dat ze (binnen de regels van de gemeente) realiteit worden. Je weet waar je zijn moet.
Volgens mij bestaat de wij in deze uitspraak uit genoeg mensen om iets moois te doen voor de eigen lokale route.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

ReinierT schreef: do 28 januari 2021, 20:22
Juan007 schreef: do 28 januari 2021, 17:14 Een vriend van mij (1 van de vaste trail bouwers van Z’meer) wist mij te vertellen dat ze nog meer features gaan bouwen.
Dat klinkt heel tof.
Benieuwd wat er bij gaat komen.

Die jump rechtsaf onderaan de rockgarden mag van mij wat TLC krijgen zodat fijner loopt (kuil ervoor weghalen bijvoorbeeld)
Daar hebben we aan gewerkt dit weekend. Het wordt meer een table nu. :-q
Plaats reactie