Staphorst

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Poldertoerist schreef: ma 8 maart 2021, 23:22
Wel stonden er wat mij betreft net ff een beetje te veel bordjes waarbij ik bij sommigen afvroeg of dat nou wel nodig was geweest..
Die extra bordjes zijn wel handig om het bordjesdievengilde de moed in de schoenen te laten zinken.
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

haha wie weet.

En ze doen hun best, dus eigenlijk moet ik er niet over mekkeren. Het is meer dat ik mijzelf dan af laat schrikken door een bordje MOEILIJK! er dan omheen fiets en dan iets zie waarvan ik denk.. hoezo was dat dan moeilijk? Hoogstens iets uitdagender... Jammer dat ik het oversloeg.

Maar goed, wat ik nu doe is eigenlijk gewoon te veel zeuren. Ze maken het daar toch maar mooi wel beter :-q
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

Poldertoerist schreef: ma 8 maart 2021, 23:22 Wel stonden er wat mij betreft net ff een beetje te veel bordjes waarbij ik bij sommigen afvroeg of dat nou wel nodig was geweest..
Als je jezelf dit afvraagt tijdens het fietsen ga je niet hard genoeg. En als je niet hard genoeg gaat krijg je het koud :winkie:
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

Erwin25 schreef: di 9 maart 2021, 09:22
Poldertoerist schreef: ma 8 maart 2021, 23:22 Wel stonden er wat mij betreft net ff een beetje te veel bordjes waarbij ik bij sommigen afvroeg of dat nou wel nodig was geweest..
Als je jezelf dit afvraagt tijdens het fietsen ga je niet hard genoeg. En als je niet hard genoeg gaat krijg je het koud :winkie:
Afbeelding

:D :D
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Erwin25 schreef: di 9 maart 2021, 09:22 Als je jezelf dit afvraagt tijdens het fietsen ga je niet hard genoeg. En als je niet hard genoeg gaat krijg je het koud :winkie:
:winkie: :winkie:
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Poldertoerist schreef: di 9 maart 2021, 09:01 haha wie weet.

En ze doen hun best, dus eigenlijk moet ik er niet over mekkeren. Het is meer dat ik mijzelf dan af laat schrikken door een bordje MOEILIJK! er dan omheen fiets en dan iets zie waarvan ik denk.. hoezo was dat dan moeilijk? Hoogstens iets uitdagender... Jammer dat ik het oversloeg.

Maar goed, wat ik nu doe is eigenlijk gewoon te veel zeuren. Ze maken het daar toch maar mooi wel beter :-q
Wat uitdagend is voor de één kan halsbrekend zijn voor de ander. En dan liever iets teveel voorzichtigheid dan vervelende ongelukken.
Real men think straight and flat are boring :-D
Brujeria
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: di 10 april 2012, 22:15
Mijn mountainbike: XTrail Save 5.0 29er

Grappig om dit zo te lezen. Ik woon ook vrij dicht bij de route en dit was altijd een enorm saaie route. Mooi bos, dat wel, maar oh zo saai. Ik denk dat ik hem morgen maar eens ga bewonderen op mijn eerste rit na 5 jaar :roll:
Zolang je nog kunt zeggen dat je niet meer kunt, kan je nog een héél eind!
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Voor morgenochtend staat er onderhoud aan de route gepland. Aanmelden kan via de Facebook pagina of de website van de WTC Staphorst Rouveen (even zoeken naar de mtb commissie)
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Gisteren voor het eerst rondje staphorst gedaan. Was eindelijk een keer in de buurt. Wat een super route!! MTB speeltuin verstopt in de bossen. Echt een hele dikke pluim voor de bouwers! Super tof
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Aanstaande dinsdag avond wordt er weer onderhoud gepleegd aan de route. Als je altijd al eens had willen helpen, maar heb je zaterdags geen tijd, grijp dan nu je kans!
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Hallo,

Wil evt. donderdagochtend route Staphorst rijden. Hoe ligt deze erbij na de regen van maandag? Droog, beetje modder en goed te omzeilen, of koopmaarnieuwaandrijfspulenremmen-achtig?
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Ik ben niet op de route geweest deze week (behalve een stukje in het honden losloop gebied) maar het zal goed te doen zijn. Op de brede paden zullen een paar slechte stukken zijn, maar die overleefd je aandrijving wel
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Dank je. Helaas gooit/gooide een kleuter met een snotneus de plannen in de war. 2 dagen oppas spelen ipv fietsen, dankzij het niet-aangepaste beleid voor basisscholen (de kleuter heeft zeker geen Corona, is al het hele voorjaar binnen no-time snotterig, zal wel hooikoorts krijgen). Rest van het weekend ook niet, weekendje TT Assen gepland 8)
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Zaterdag 30 oktober is de route 's morgens afgesloten wegens onderhoud. Na 13.00 uur kan er weer gereden worden en is de route ook weer een stuk single track rijker.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Gisteren de route weer eens gereden route ligt er goed bij en weer een leuke nieuwe track erbij :-q
Plaats reactie