Is het nog wat in de Drunense Duinen?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Gebruikersavatar
r.kemmeren
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: di 11 december 2007, 22:20
Mijn mountainbike: Pipedream Skookum SS
Contacteer:

lekker gereden vandaag, alleen wat oponthoud gehad van controle's
met 4 mensen op verschillende punten.
en er werd prima verdiend 50 euro per procesverbaal :-q
heft toch echt niet op tegen die 5 euro voor een sticker.
OF TOPIC iemand wel eens limburg mooiste gereden, en zo ja hoe veel zwaarder is het als hier in de duinen.

groeten ronny
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

r.kemmeren schreef:lekker gereden vandaag, alleen wat oponthoud gehad van controle's
met 4 mensen op verschillende punten.
en er werd prima verdiend 50 euro per procesverbaal :-q
heft toch echt niet op tegen die 5 euro voor een sticker.
OF TOPIC iemand wel eens limburg mooiste gereden, en zo ja hoe veel zwaarder is het als hier in de duinen.

groeten ronny
inderdaad ook weer de jaarlijkse controle´s tegengekomen. 1 boete is 10 jaar stickertjes, :~ en dan toch nog behoorlijk wat mensen die er geen hebben...
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

r.kemmeren schreef:alleen wat oponthoud gehad van controle's met 4 mensen op verschillende punten.
ben ik zeker te vroeg vertrokken of te snel/langzaam geweest maar tijdens de 2 perfecte rondjes niemand zien controleren.
Wel tijdens het oppeuzelen van een banaantje tijdens de 2de toer de drommen voorbij zien trekken, maar daar zelf weinig last van gehad.
Parkeerplaatsen en terrasjes puilden weer uit, maar wat wil je ook met zo'n dag . Super :-q
exocet103
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 533
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 00:13
Mijn mountainbike: Merida Ninenty Six 2016
Contacteer:

Afgelopen middag geweest tussen 12 en 14.00 uur. Was druk op de terrassen. Op de route viel het eigenlijk wel mee. Wel reden er redelijk veel rentals (merida met rode of witte helm). Op het stuk tussen de Roestelberg en de ijscokar liepen wel veel wandelaars op het parkoers.

Limburg en de duinen zijn niet echt met elkaar te vergelijken, Duinen is veel crossen en explosief werk in Limburg zul je iets anders moeten doseren omdat de klimmen veel langer zijn.
JoostSchouten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 545
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 14:01
Mijn mountainbike: Trek 6300 ('10)
Contacteer:

exocet103 schreef:Op het stuk tussen de Roestelberg en de ijscokar liepen wel veel wandelaars op het parkoers.
Druk stukje inderdaad, maar op zich wel te begrijpen. Is een mooie doorsteek van de Roestelberg naar 'het Vennetje' (bij ijscokar).

Overigens als je een maat van mij voor één keer een fiets huurt bij de Rustende Jager, moet hij dan ook een sticker erbij kopen?
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

r.kemmeren schreef:lekker gereden vandaag, alleen wat oponthoud gehad van controle's
met 4 mensen op verschillende punten.
en er werd prima verdiend 50 euro per procesverbaal :-q
heft toch echt niet op tegen die 5 euro voor een sticker.
OF TOPIC iemand wel eens limburg mooiste gereden, en zo ja hoe veel zwaarder is het als hier in de duinen.

groeten ronny
Als ik flink ga knallen in de DD, dan ben ik meer kapot dan als in Limburg. In de Drunense Duinen heb je namelijk zeer weinig rustpunten. Het is constant werken. In Limburg zijn meestal wel van die cooldown momenten :lol:
Life is short.....................enjoy it!!!
HuubC
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1331
Lid geworden op: vr 23 november 2007, 23:34

JoostSchouten schreef: Overigens als een maat van mij voor één keer een fiets huurt bij de Rustende Jager, moet hij dan ook een sticker erbij kopen?
Wellicht dat hij er met een leuk verhaal vanaf kan komen bij een controle :D
Kan "voor die ene keer" natuurlijk ook een sticker lenen ...............
Sjoerd!
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 20 november 2007, 20:15

JoostSchouten schreef:
exocet103 schreef:Op het stuk tussen de Roestelberg en de ijscokar liepen wel veel wandelaars op het parkoers.
Druk stukje inderdaad, maar op zich wel te begrijpen. Is een mooie doorsteek van de Roestelberg naar 'het Vennetje' (bij ijscokar).

Overigens als je een maat van mij voor één keer een fiets huurt bij de Rustende Jager, moet hij dan ook een sticker erbij kopen?
Volgens mij zit er vaak al een sticker op! hier wel tenminste
Raamstijn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 26 februari 2007, 21:59
Mijn mountainbike: Cube ltd Team
Contacteer:

@ JoostSchouten
Er zijn bij de rustende jager ook dag stickers te verkrijgen, die koste volgens mij 1 euro, weet niet ofdat die in de huurprijs zitten.
Wie ga je trouwens meenemen? :p
JoostSchouten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 545
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 14:01
Mijn mountainbike: Trek 6300 ('10)
Contacteer:

Raamstijn schreef:@ JoostSchouten
Er zijn bij de rustende jager ook dag stickers te verkrijgen, die koste volgens mij 1 euro, weet niet ofdat die in de huurprijs zitten.
Wie ga je trouwens meenemen? :p
Gewoon vraagje uit nieuwsgierigheid ;)
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

vanmorgen rondje gemaakt, lag er bijna perfect bij, was wel fris, hier en daar bodem aangevroren. de mannen (en vrouwen natuurlijk... :-D ) die al een beetje in vorm zijn kunnen nu toptijden rijden. :-q
Gebruikersavatar
QriZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 680
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 21:47
Mijn mountainbike: Specialized SJ Elite Carbon HT 29 2014

Na een kek rood jaarstickertje gekocht te hebben bij de Rustende jager heb ik twee keer de route gereden; het ligt er perfect bij. Op een stuk werkt het witte zand al echt als een grindbak :D

Toen ik voor de 2e maal bij de Rustende jager terugkwam kwam de musk-geur van alle gepensioneerden me al tegenmoet; iedereen zat lekker in het zonnetje dus ik ben er maar lekker tussen gaan zitten om de gemiddelde leeftijd eens wat naar beneden te halen ;-)

Dit weekend zeker weer!
Gaat het nu weer over het fietsen?
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

Ook net terug van 2 rondjes Drunense Duinen. Niets aan het bovenstaande toe te voegen. Super :-q
Life is short.....................enjoy it!!!
Grim
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 13 juni 2007, 21:57

exocet103 schreef: Overigens als je een maat van mij voor één keer een fiets huurt bij de Rustende Jager, moet hij dan ook een sticker erbij kopen?
Nee, op alle huurfietsen van de Rustende Jager zitten standaard al stickers. Toevallig een paar weken geleden zelf ook naar geinformeerd toen m'n pa mee wilde gaan. Je kunt dus gewoon een fiets huren daar, verder niks.
Trouwens, helmen zitten ook bij de prijs inbegrepen, vind ik goede zaak. Ben wel eens ergens anders geweest met m'n pa en toen moest-ie EUR1.50 bijbetalen voor een helmpie. Vind ik vreemd, want basisregel 1 van het mountainbiken is toch wel het dragen van een helm, en zo'n fietsenzaak die mountainbikes verhuurt is in principe toch ook verwantwoordelijk voor het op een juiste manier promoten van de sport.

Oh well, ik wijd weer eens teveel uit....
JoostSchouten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 545
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 14:01
Mijn mountainbike: Trek 6300 ('10)
Contacteer:

Ohkeej, is wel mooi geregeld dan inderdaad. Eens kijken of ik keertje wat vrienden mee kan nemen om ze enthousiast te maken ;)
Gesloten