Nieuwe route Soest?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Iw@n schreef: zo 6 november 2022, 16:19 Nog wat nieuws over deze potentiele route?

Mbt 't Hoogt...zag dat er momenteel hekwerk/gaas omheen is gezet. Jammer....tot voor kort kon ik bv. op de terugweg van Zeist naar Amersfoort na het oversteken van de landingsbaan bij Soesterberg nog even 't Hoogt meepakken. Dat lukt nu eigenlijk niet makkelijk meer :((
Je kunt er nog steeds rijden hoor, je kunt via de officiële entree naar binnen, onofficieel via de singletrack die begint aan de overkant van de starfighter of door een van de twee trappen op de parkeerplaats op te lopen. Ik heb er zaterdag nog rondgereden. De jumpline is weer eens aangepast.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Linkerkant naar beneden :-q maar voor mij was het iets te vers :( dus ook echt links laten liggen :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

bouwpakket schreef: ma 24 oktober 2022, 13:57
Meegs schreef: wo 17 augustus 2022, 11:24 Kun je aangeven hoe je aan die informatie komt @ Rutger S?
Ja Rut! :tong
Als de " uit in Soest" Mountainbike poster boy :D heb ik zo door de jaren heen wel eens wat aan info opgevangen!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Rutger S schreef: ma 7 november 2022, 12:10
bouwpakket schreef: ma 24 oktober 2022, 13:57
Ja Rut! :tong
Als de " uit in Soest" Mountainbike poster boy :D heb ik zo door de jaren heen wel eens wat aan info opgevangen!
:lol:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Rutger S schreef: ma 7 november 2022, 12:10
bouwpakket schreef: ma 24 oktober 2022, 13:57
Ja Rut! :tong
Als de " uit in Soest" Mountainbike poster boy :D heb ik zo door de jaren heen wel eens wat aan info opgevangen!
:~
Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

pietervl schreef: ma 7 november 2022, 11:09
Iw@n schreef: zo 6 november 2022, 16:19 Nog wat nieuws over deze potentiele route?

Mbt 't Hoogt...zag dat er momenteel hekwerk/gaas omheen is gezet. Jammer....tot voor kort kon ik bv. op de terugweg van Zeist naar Amersfoort na het oversteken van de landingsbaan bij Soesterberg nog even 't Hoogt meepakken. Dat lukt nu eigenlijk niet makkelijk meer :((
Je kunt er nog steeds rijden hoor, je kunt via de officiële entree naar binnen, onofficieel via de singletrack die begint aan de overkant van de starfighter of door een van de twee trappen op de parkeerplaats op te lopen. Ik heb er zaterdag nog rondgereden. De jumpline is weer eens aangepast.
Kleine gap gevonden laatst. Mag er wat gegraven worden? Dan neem ik ook eens de moeite.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Jhas schreef: ma 28 november 2022, 22:56
pietervl schreef: ma 7 november 2022, 11:09

Je kunt er nog steeds rijden hoor, je kunt via de officiële entree naar binnen, onofficieel via de singletrack die begint aan de overkant van de starfighter of door een van de twee trappen op de parkeerplaats op te lopen. Ik heb er zaterdag nog rondgereden. De jumpline is weer eens aangepast.
Kleine gap gevonden laatst. Mag er wat gegraven worden? Dan neem ik ook eens de moeite.
Toestemming vraag j je aan de terreineigenaar. Dus neem contact op met de gemeente Soest. Ga niet zomaar wat graven. Dat kan averechts uitpakken
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

bouwpakket schreef: di 29 november 2022, 08:02
Jhas schreef: ma 28 november 2022, 22:56

Kleine gap gevonden laatst. Mag er wat gegraven worden? Dan neem ik ook eens de moeite.
Toestemming vraag j je aan de terreineigenaar. Dus neem contact op met de gemeente Soest. Ga niet zomaar wat graven. Dat kan averechts uitpakken
Of je probeert de boys en girls te vinden die op dat stukje altijd bezig zijn :-q
Ik rij daar niet iedere week, maar vanaf begin zomer tot 2 weken terug zijn steeds weer veranderingen :-q
Zo ook de mini gap....dus kom je daar uit de buurt, dan is het mss makkelijk om uitvogelen welke dag/dagen ze daar bezig zijn en dan heb je alle info die graag wil weten :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
jmdp
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: za 21 augustus 2021, 20:45
Mijn mountainbike: 429

En dan eerst aan die 'boys en girls' vragen of ze met toestemming van de eigenaar aan het graven zijn...
Geen toestemming en wel graven is vragen om gedoe. Voordat je het weet heeft de eigenaar een hek om het perceel geplaatst.
Strong, light, cheap: pick two.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

In dat hoekje van de route weet ik eigenlijk niet beter dat er steeds kleine veranderingen zijn :-q ....ik kwam daar voor het eerst in 2017 :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Aangezien het ook vaak wordt gezien als het trainingsrondje van MBC, kan het ook zijn dat iemand van die club graag graaft of juist meer weet wie het doet.

Buiten dat om heb ik wel eens een naam voorbij horen komen. Maar ik ga dat even voor mezelf houden. Dat lijkt mij wel verstandig, er lezen wel meer mensen mee hier
Iw@n
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 29 september 2015, 20:17

Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Dan komt Soest officieel bij de UHR :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
EnjoyMTB
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 2 juni 2020, 23:58

Iw@n schreef: vr 23 december 2022, 14:41 Er gaat gegraven worden....

https://www.soestercourant.nl/sport/spo ... n-in-soest
Goed lezen er wordt al gegraven.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Horsthil schreef: vr 2 december 2022, 07:22 Aangezien het ook vaak wordt gezien als het trainingsrondje van MBC, kan het ook zijn dat iemand van die club graag graaft of juist meer weet wie het doet.

Buiten dat om heb ik wel eens een naam voorbij horen komen. Maar ik ga dat even voor mezelf houden. Dat lijkt mij wel verstandig, er lezen wel meer mensen mee hier
Dit dus.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gesloten