Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 12:49 Overigens verplichte kost voor iedereen om te lezen! Dus bij deze dank voor de link :bier: (de link mag wat mij betreft in de start post van dit topic, opdat iedereen die hierna gaat roeptoeteren over de Jonkvrouw, pardon gewoon Fleur :wink: , en haar familie er naar verwezen kan worden). (O enne het artikel is slechts 4 jaar oud, ook ik liep een tikje achter :P )
ga er anders ff serieus op in.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10863
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Zullen we het netjes houden? Gewoon omdat het kan. Er zijn al voldoende onfrisse uitlaatkleppen op het interweb
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg. Parallel aan de route Austerlitz. De routes komen hier dus op ongeveer 50 meter van elkaar af te liggen. :o
Zag er gaaf uit.
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

bert l. schreef: di 25 februari 2020, 14:49 Zullen we het netjes houden? Gewoon omdat het kan. Er zijn al voldoende onfrisse uitlaatkleppen op het interweb
wat precies?
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

At1 schreef: di 25 februari 2020, 14:52 Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg. Parallel aan de route Austerlitz. De routes komen hier dus op ongeveer 50 meter van elkaar af te liggen. :o
Zag er gaaf uit.
PJ weet wel hoe hij zn routes moet ontwerpen, alleen ontbreekt er 1 cruciaal element, maar daar heb ik inmiddels wel genoeg over lopen zeuren
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

At1 schreef: di 25 februari 2020, 14:52 Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg.
Mooi, hoef ik mijn Camelbak niet geheel af te vullen als ik rondje De Treek ga doen!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
chirurg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 27 februari 2012, 12:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur cc

Een deel van de route ten noorden van de Waterlooweg en ten westen van Rusthof ligt er ook al in....
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Lars TB schreef: di 25 februari 2020, 17:28 Mooi, hoef ik mijn Camelbak niet geheel af te vullen als ik rondje De Treek ga doen!
:D
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

At1 schreef: di 25 februari 2020, 14:52 Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg. Parallel aan de route Austerlitz. De routes komen hier dus op ongeveer 50 meter van elkaar af te liggen. :o
Zag er gaaf uit.
Zag ik ook, ik neem aan dat de Den Treek route daar daalt.
bert l. schreef: di 25 februari 2020, 14:49 Zullen we het netjes houden? Gewoon omdat het kan. Er zijn al voldoende onfrisse uitlaatkleppen op het interweb
Altijd :bier:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 20:30
At1 schreef: di 25 februari 2020, 14:52 Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg. Parallel aan de route Austerlitz. De routes komen hier dus op ongeveer 50 meter van elkaar af te liggen. :o
Zag er gaaf uit.
Zag ik ook, ik neem aan dat de Den Treek route daar daalt.
Juist stijgen, dezelfde richting op als Austerlitz. Route is met de klok mee op dat stuk
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

At1 schreef: di 25 februari 2020, 14:52 Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg. Parallel aan de route Austerlitz. De routes komen hier dus op ongeveer 50 meter van elkaar af te liggen. :o
Zag er gaaf uit.
komt de route ook bij het tunneltje van de Traay/Traayweg zodat je makkelijk kan overgaan op de route van zeist.
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6135
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Primar schreef: di 25 februari 2020, 21:10
At1 schreef: di 25 februari 2020, 14:52 Net 2 kraantjes gespot langs de Traayweg. Parallel aan de route Austerlitz. De routes komen hier dus op ongeveer 50 meter van elkaar af te liggen. :o
Zag er gaaf uit.
komt de route ook bij het tunneltje van de Traay/Traayweg zodat je makkelijk kan overgaan op de route van zeist.
Niet daar
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Vanmiddag vanaf kruising Doornseweg/Zeisterweg bijna de gehele zuidlus kunnen rijden tot aan de Traayweg waar de route parallel loopt aan de route van Austerlitz. Ze zijn dus al aardig opgeschoten, alleen na de eerste track vanaf de stoplichten is er een stuk waar nog geen aangelegde route ligt.

Verder bovenaan de Pyramide en onderaan bij het pannenkoekenhuis Bergzicht groene vlaggetjes gespot. Ik vraag me echt hoe deze nieuwe lussen gaan aansluiten op de bestaande route die er nu ligt. Want ook langs de Zeisterweg bij Henschotenmeer staan ook veel vlaggetjes en langs het fietspad op de Doornseweg richting Maarn. Ik zou dus denken dat je ergens richting Maarn het bos tussen de Traayweg en Doornsweg in of uit moet kunnen.
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Als oversteek worden ivm aansprakelijkheid altijd officiele oversteekpunten genomen. Reken op uitgang parkeerplaatsen henschotermeer, kruispunt doornseweg zeisterweg, de splitsing traayweg zeisterweg en de stoplichten bij het pannenkoekenhuis. Dat in overweging nemend zie je globaal route 2.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Betreft die vlaggetjes richting Maarn, ik denk dat er een korte lus daar komt. Dus je fietst een stukje richting het zuiden en gaat vervolgens weer richting het noorden naar die kruising. De vlaggetjes langs het fietspad zouden dan de terugweg kunnen zijn. Maar ik kan het niet goed beoordelen, omdat ik de vlaggetjes niet in het echt heb gezien daar.
Plaats reactie