Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Chris, je weet toch na de 4de boom van midvoor :winkie:

Gisteren wederom gereden.
Leuke van rood vind ik het feit dat er meer langere bochten in zitten waardoor de snelheid goed om hoog kan. Ik vindt het laatste stuk voor de aansluiting met Austerlitz lekker naar ‘beneden’ lopen (eerste even er in komen op Den trail 3 en dan knallen op Den trail 4).

Ik vrees toch wel het voortbestaan van deze route. De route wordt nu geheel overgelaten aan de omstandigheden. Dan is 1.0 snel werkelijkheid.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

_Chris schreef: zo 29 november 2020, 08:31
bouwpakket schreef: za 28 november 2020, 20:51 Ik vond die juist wel mooi. Beetje anticiperen ipv blind volle bak rijden
Welke wordt hier bedoeld?
( :~ :~ Op 2/3 van de route na de koek en zoopie op de hei. :~ :~ )
Ik heb geprobeerd het te reconstrueren. Ik denk dat die koek en zopie op de hei aan de Waterlooweg stond. Daar ga je rechts een lang recht pad, en dan links slingerend het bos in. En ik denk ergens in die slingers. Duidelijker dan dit gaat het niet worden ben ik bang :~
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

Lefty29 schreef: zo 29 november 2020, 09:17 Ik heb geprobeerd het te reconstrueren. Ik denk dat die koek en zopie op de hei aan de Waterlooweg stond. Daar ga je rechts een lang recht pad, en dan links slingerend het bos in. En ik denk ergens in die slingers. Duidelijker dan dit gaat het niet worden ben ik bang :~
Ik rij er vaak en kan me dit niet herinneren. Maar misschien is er iets verandert sinds dinsdag.
bedoel je hiero?
#OpaRijdtEenIZZO
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Ja daar ergens Chris. Hij bedoeld denk ik een 100 meter voordat je het bos uit bent.
Het is daar niet handig als je springt, maar nodigd er wel toe uit. Pas in de lucht zie je dan dat het een slecht idee is :D .
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
rrrrrik
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: za 21 december 2019, 18:16

_Chris schreef: zo 29 november 2020, 09:42
Lefty29 schreef: zo 29 november 2020, 09:17 Ik heb geprobeerd het te reconstrueren. Ik denk dat die koek en zopie op de hei aan de Waterlooweg stond. Daar ga je rechts een lang recht pad, en dan links slingerend het bos in. En ik denk ergens in die slingers. Duidelijker dan dit gaat het niet worden ben ik bang :~
Ik rij er vaak en kan me dit niet herinneren. Maar misschien is er iets verandert sinds dinsdag.
bedoel je hiero?
ik denk hij het stuk bedoeld na de koek en zopie op de waterlooweg, dan nadat je weer van de Rusthof af rijdt richting de Doornseweg. Je steekt dan op een gegeven moment een ruiterpad over en daar kom je de betreffende verassing weldra tegen
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Jurriaan schreef: zo 29 november 2020, 09:11 Chris, je weet toch na de 4de boom van midvoor :winkie:

Gisteren wederom gereden.
Leuke van rood vind ik het feit dat er meer langere bochten in zitten waardoor de snelheid goed om hoog kan. Ik vindt het laatste stuk voor de aansluiting met Austerlitz lekker naar ‘beneden’ lopen (eerste even er in komen op Den trail 3 en dan knallen op Den trail 4).

Ik vrees toch wel het voortbestaan van deze route. De route wordt nu geheel overgelaten aan de omstandigheden. Dan is 1.0 snel werkelijkheid.

Zet die zeikbril eens af, dan zie je dat ze wel onderhoud doen. :-q
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

rrrrrik schreef: zo 29 november 2020, 10:05 ik denk hij het stuk bedoeld na de koek en zopie op de waterlooweg, dan nadat je weer van de Rusthof af rijdt richting de Doornseweg. Je steekt dan op een gegeven moment een ruiterpad over en daar kom je de betreffende verassing weldra tegen
O ja die weet ik dan weer wel. Net na de passage van het tweede ruiterpad, linkse bocht en dan de kuil die je (te) laat ziet. Naze1975 ging hier ook een keer airborne. :-q
#OpaRijdtEenIZZO
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

_Chris schreef: zo 29 november 2020, 10:31
rrrrrik schreef: zo 29 november 2020, 10:05 ik denk hij het stuk bedoeld na de koek en zopie op de waterlooweg, dan nadat je weer van de Rusthof af rijdt richting de Doornseweg. Je steekt dan op een gegeven moment een ruiterpad over en daar kom je de betreffende verassing weldra tegen
O ja die weet ik dan weer wel. Net na de passage van het tweede ruiterpad, linkse bocht en dan de kuil die je (te) laat ziet. Naze1975 ging hier ook een keer airborne. :-q
Naze gaat overal airborne
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

At1 schreef: zo 29 november 2020, 10:03 Ja daar ergens Chris. Hij bedoeld denk ik een 100 meter voordat je het bos uit bent.
Het is daar niet handig als je springt, maar nodigd er wel toe uit. Pas in de lucht zie je dan dat het een slecht idee is :D .
Ik geef het op het punt nader te beschrijven maar dit herken ik :-q
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

_Chris schreef: zo 29 november 2020, 10:31
rrrrrik schreef: zo 29 november 2020, 10:05 ik denk hij het stuk bedoeld na de koek en zopie op de waterlooweg, dan nadat je weer van de Rusthof af rijdt richting de Doornseweg. Je steekt dan op een gegeven moment een ruiterpad over en daar kom je de betreffende verassing weldra tegen
O ja die weet ik dan weer wel. Net na de passage van het tweede ruiterpad, linkse bocht en dan de kuil die je (te) laat ziet. Naze1975 ging hier ook een keer airborne. :-q
Ik wilde al zeggen, die keer dat ik jullie moest bij halen omdat er eentje problemen aan zijn fiets had. Waar ik mij even in verslikte, :lol:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

At1 schreef: zo 29 november 2020, 10:06 Zet die zeikbril eens af, dan zie je dat ze wel onderhoud doen. :-q
Goed dat jij het ziet :-q
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jurriaan schreef: zo 29 november 2020, 21:06
At1 schreef: zo 29 november 2020, 10:06 Zet die zeikbril eens af, dan zie je dat ze wel onderhoud doen. :-q
Goed dat jij het ziet :-q
Ik zie het ook (het onderhoud)
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

De 1e keer zag ik een mooie sprongmogelijkheid en was zeer verrast door die diepe kuil erachter, ging nog net goed. Laatst reed ik achter een maat en die hield ook al bewust rekening hiermee, er worden dus wel meer mensen verrast hier.
Ik moet zeggen dat ik recentelijk toch gewoon onderhoudswerken heb bespeurt. In het weekend is het wel erg druk en sla ik m over.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Klopt het dat ik voor dit parcours een extra vignet moet kopen en de vignet voor de UHR niet geldig is?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

rokl schreef: ma 30 november 2020, 21:35 Klopt het dat ik voor dit parcours een extra vignet moet kopen en de vignet voor de UHR niet geldig is?
Ja
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Plaats reactie