NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3891
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Een collega gaat binnenkort met zijn meisje even een rondje LV/HV doen. Maar zij heeft geen fiets. Zit er een knappe verhuurder bij Lage Vuursche? Alvast bedankt namens de feestcommissie. :-q
◼︎ Go round the outside.
BM'09
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: wo 17 juni 2009, 20:40
Mijn mountainbike: Kingdom Brigante 650b
Contacteer:

Is ze nu op zoek naar een MTB of een knappe vent?

OT: in Soest schijnt een verhuurder te zitten (fietsenzaak). Geen ervaring mee. Anders wat met MTBpraktijk regelen?
Mountainbiking? http://www.go-mtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BM'09
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: wo 17 juni 2009, 20:40
Mijn mountainbike: Kingdom Brigante 650b
Contacteer:

pietervl schreef: vr 22 maart 2019, 13:06 Aan te kleine watergaten wordt op dit moment gewerkt.
🤔
Mountainbiking? http://www.go-mtb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3891
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

BM'09 schreef: vr 22 maart 2019, 22:23 Is ze nu op zoek naar een MTB of een knappe vent?

OT: in Soest schijnt een verhuurder te zitten (fietsenzaak). Geen ervaring mee. Anders wat met MTBpraktijk regelen?
:-D Ik denk dat het best ook een lelijke kerel mag wezen als de fiets die hij verhuurd maar knap is. (als in geen afgeragd ding)
◼︎ Go round the outside.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Tijgerhaai schreef: za 23 maart 2019, 00:59
BM'09 schreef: vr 22 maart 2019, 22:23 Is ze nu op zoek naar een MTB of een knappe vent?

OT: in Soest schijnt een verhuurder te zitten (fietsenzaak). Geen ervaring mee. Anders wat met MTBpraktijk regelen?
:-D Ik denk dat het best ook een lelijke kerel mag wezen als de fiets die hij verhuurd maar knap is. (als in geen afgeragd ding)
HV en LV overslaan en naar Zeist gaan. Mtb huren, in de Bilt, bij Repackbikeshop.

Afbeelding
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Nou ja zeg, paar honderd meter extra trail er bij op HV :winkie:
De buizerds niet gezien of gehoord, die zaten al aan hun diner denk ik 8)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Nou ja zeg, paar honderd meter extra trail er bij op HV :winkie:
De buizerds niet gezien of gehoord, die zaten al aan hun diner denk ik 8)
Biker M
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 20 juni 2013, 11:08
Mijn mountainbike: Iets met carbon

Leuk stukje er bij gemaakt in de route van HV. Hulde aan de makers/bedenkers.
Verder merk ik dat, des te vaker ik HV rij, des te lekkerder deze route wordt. In het begin miste ik een beetje de flow die ik in Zeist wel direct had maar die krijg ik nu ook in HV/LV. Gewoon een kwestie van wennen. Voor mijn gevoel zijn de glooiingen net even sterker waardoor ik meer moeite moet doen om een flow te creëren in HV/LV. Zeist is nu saaier :wink:
Als iemand met mij mee wil rijden maar geen fiets heeft stuur ik die meestal naar de winkel van Jacco de Bruin in Soest. Vanuit de winkel zit je in 7 minuten op de route van LV. Of je kan ook via de route van Soest naar Austerlitz/Zeist rijden.
What goes around comes around.
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

Biker M schreef: zo 24 maart 2019, 00:40 Leuk stukje er bij gemaakt in de route van HV. Hulde aan de makers/bedenkers.
Verder merk ik dat, des te vaker ik HV rij, des te lekkerder deze route wordt. In het begin miste ik een beetje de flow die ik in Zeist wel direct had maar die krijg ik nu ook in HV/LV. Gewoon een kwestie van wennen. Voor mijn gevoel zijn de glooiingen net even sterker waardoor ik meer moeite moet doen om een flow te creëren in HV/LV. Zeist is nu saaier :wink:
Als iemand met mij mee wil rijden maar geen fiets heeft stuur ik die meestal naar de winkel van Jacco de Bruin in Soest. Vanuit de winkel zit je in 7 minuten op de route van LV. Of je kan ook via de route van Soest naar Austerlitz/Zeist rijden.
De route wordt ook beter naar mate er meer op gereden wordt, je merkt het nu ook bij het nieuwe stuk dat dit nog niet lekker rijdt. Na verloop van tijd wordt dat beter omdat het dan goed aangereden wordt, vandaar dat je nu ook meer flow vind op HV/LV, de routes zijn nu lekker ingereden :)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Zaterdag voor het eerst hier geweest. Vond de flow er wel inzitten maar had het gevoel een beetje tussen 2 verzetten in te zitten. Eerst LV gedaan en toen HV en nog een keer LV er achter aan maar het laatste rondje hakte er wel in. Moet nog wel even wat trainen voor de 20e. :-D
"This species has amused itself to death"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Vandaag 2x LV gedaan had echter al 2 weken niks gedaan op de fiets. was compleet leeg na 2 rondjes. Ook ik moet echt effe wat meer km gaan maken aankomende weken.. Maar de verbouwing thuis is klaar dus moet goed komen. Lag er trouwens lekker bij viel me wel op dat iedereen maar dan ook iedereen in een lange broek en jas aan het fietsen was... khad zelf alles kort aan en was perfect niet te koud niks!
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2076
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Voor mij ook 2x LV (vrijwel gelijktijdig wellicht), en 2x HV erbij. Om 8 uur 's ochtends had ik het parcours voor mezelf, vanaf 10 uur werd het vrij druk, maar nergens vervelend. Stukje nieuwe track naar theehuis was een aangename verrassing. Dat was als laatste stukje naar de auto altijd zo'n anti-climax. Nu niet meer!
:-q

Het was weer fijn!
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Nou ik moet ook nog wat meer ritme krijgen. Ik heb vandaag voor het eerst 3x LV gedaan op mijn Bardino. De eerste 2 rondjes gingen redelijk in 34 en 36 en die 34er is zelfs een PR maar die 3e duurde een eeuwigheid en ik kreeg zelfs kramp :D

Roy, ik zag dat ik met die snelle 2x toch nog 3 minuten langzamer ben dan je. Niet aanstellen dus :-q
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Victor1977 schreef: zo 24 maart 2019, 18:50 Nou ik moet ook nog wat meer ritme krijgen. Ik heb vandaag voor het eerst 3x LV gedaan op mijn Bardino. De eerste 2 rondjes gingen redelijk in 34 en 36 en die 34er is zelfs een PR maar die 3e duurde een eeuwigheid en ik kreeg zelfs kramp :D

Roy, ik zag dat ik met die snelle 2x toch nog 3 minuten langzamer ben dan je. Niet aanstellen dus :-q
Haha sorry.. alleen voor mij was t echt slecht vandaag en heel zwaar.. 1e was in 32 en 2e rondje 36 volgens mij. Maar goed tis geen wedstrijd maar voor mezelf was t niet best. Wel lekker daarentegen dus aankomende weken lekker km maken dan komt t vast wel goed!! En kramp daar had ik ook last van toen ik bij de kuil even stond te chillen voor ik naar huis ging en ik zeg je die 10 km was echt killing :-{
Plaats reactie