NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

:cry: :cry:




:winkie:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Horsthil schreef: di 1 oktober 2019, 19:48 Nee jongens, Corien is onze heldin van de heuvelrug. Maar ik vrees wel dat ik jullie dromen kapot moet maken, omdat de boswachter van de Vuursche een man is...
Miss TB is opeens ook heel geïnteresseerd in bomen :D



:((
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Mannen....
Gelukkig hebben we miss TB in ons midden :kiss:

Wat een droefenis vanochtend op de omleidingsroutes, ouderwets binnen meren waden, totdat


Ik weer op de route was :lol: 4 grote plassen en dat was het. Her en der mooie geulen dus ik heb mij wel vermaakt :-q

(En natuurlijk nog her en der wat takken tegen de winterziekte neergelegd. Het lijkt wel alsof elke bocht er af moet. Gaan dan gravelbiken, dan is zelfs het stuur hetzelfde :tong )

Tip :bier: :
De omleiding vond ik, komend vanuit LV, fietsen over het fietspad Zevenlindenweg onduidelijk aangegeven. Ik zag enkele dat LVHV ter hoogte van start LV was afgesloten. Waar de route nu wel begon was onduidelijk.
Laatst gewijzigd door Jurriaan op wo 2 oktober 2019, 14:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jurriaan schreef: wo 2 oktober 2019, 13:03 Mannen....
Gelukkig hebben we miss TB in ons midden :kiss:

Wat een droefenis vanochtend op de omleidingsroutes, ouderwets binnen meren waden, totdat


Ik weer op de route was :lol: 4 grote plassen en dat was het. Her en der mooie geulen dus ik heb mij wel vermaakt :-q

(En natuurlijk nog her en der wat takken tegen de winterziekte neergelegd. Het lijkt wel alsof elke bocht er af moet. Gaan dan gravelbiken, dan is zelfs het stuur hetzelfde :tong )
"de winterziekte" :lol:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Wordt helemaal gek van die winterziekte, hopelijk kunnen we die net als vele andere uitroeien
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Geniet nu ‘t nog kan. Nog een paar weken, dan komen ze weer. :((
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Giant-E schreef: wo 2 oktober 2019, 14:03 Geniet nu ‘t nog kan. Nog een paar weken, dan komen ze weer. :((
Ze zijn er al....
Echt, op de gekste plekken wil men anders. Leuke bijkomstigheid was dat ik zelf anders naar de route keek en obstakels ontdekte die ik nog niet kende :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bouwpakket schreef: wo 2 oktober 2019, 13:09"de winterziekte" :lol:
De "ziekte" wordt ook aangemoedigd............. (overigens iedereen met sticker welkom)
Daarover geen misverstand, wil niet ik niet "afgemaakt" wordt door *********** :-D
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Fred (mtb-sport) schreef: wo 2 oktober 2019, 14:41
bouwpakket schreef: wo 2 oktober 2019, 13:09"de winterziekte" :lol:
De "ziekte" wordt ook aangemoedigd............. (overigens iedereen met sticker welkom)
Daarover geen misverstand, wil niet ik niet "afgemaakt" wordt door *********** :-D
Afbeelding
Dat is die racefiets webshop.... die spreekt de taal van haar/zijn publiek
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik stond ook verbaast te kijken toen ik de mail binnenkreeg.
Niet echt goede reclame voor ze...
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Bijna elke webshop probeert klanten te trekken en geef ze eens ongelijk.
Bij de "buren" heb ik daarover dit topic (https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=90964) geplaatst, best hoop reacties. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Fred (mtb-sport) schreef: wo 2 oktober 2019, 14:51 Bijna elke webshop probeert klanten te trekken en geef ze eens ongelijk.
Bij de "buren" heb ik daarover dit topic (https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=90964) geplaatst, best hoop reacties. :-q
Bij de derde reactie zie ik al de term ATB, dan haak ik gelijk al af. Ook zo'n term die met de winterziekte meekomt.
Verder vind ik altijd het wildrij gehalte bijzonder hoog in de wintermaanden. Dat zie je vooral in Soest rond de duinen. Geeft de sport nog meer een negatief beeld, maar aan de andere kant zijn het wel dat soort acties die tot mooie vaste routes leiden óf juist in het slechtste geval de sport meer dwars zitten.
Als we de tracks maar moeilijk genoeg maken zullen ze vanzelf wel afhaken. En hopelijk stopt men ook met dat hele mtb=wintersport verhaal. Aan de andere kant is dat wel een businessmodel voor die winkels: laat al je materiaal maar lekker hard slijten in de modder, zodat je mooi bij ons nieuwe omderdelen koopt (ja, beetje ver gezocht)
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Fred (mtb-sport) schreef: wo 2 oktober 2019, 14:51 Bijna elke webshop probeert klanten te trekken en geef ze eens ongelijk.
Bij de "buren" heb ik daarover dit topic (https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=90964) geplaatst, best hoop reacties. :-q
hoop reacties indd en ook wel reacties dat ik denk WTF!!!

Maar goed
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

ATB, inderdaad té kansloos ja. :lol:

“Veldtoertocht”, nog zo één. :-{
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Hoop wij-zij hokjesdenken in bovenstaande reacties. Ik zal toch niet de enige zijn die naast een MTB ook een racefiets bezit (sterker nog, ik heb er meerdere :oops: :winkie: )? Kan dat eigenlijk wel, zonder schizofreen te worden?
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Plaats reactie