Ik zou voor matrixborden en verdrijvingsvlakken gaandubbelop schreef:Leesbaar? Echte bord is op A3-formaat![]()
Zondag om 15.00 aan een rondje HV begonnen. Maar twee andere bikers tegen gekomen (en één paddestoelen plukker op een stadsfiets....)Giant-E schreef: ↑ma 1 oktober 2018, 21:00Zondag LV en HV gereden en ik ben geen bordje tegengekomen. Wel bikers, 100+ bikers. Mijn hemel wat een drukte, en dat al behoorlijk vroeg.
Veel groepen (herkenbare) boswielrenners ook, en dat verbaasde ons daar het toch prachtig weer was voor een rondje asfalt.
Maar goed, ik heb genoten van de routes. Man, wat liggen ze er prima bij nu. Rondje om de kuil extra gereden, blijft toch een leuke speeltuin.![]()
dat zijn denk ik ook de betere tijden om te gaan. zelf ook wel eens in de late middag erheen gereden en je ziet meteen dat het veel "stiller" is op de zondag, ook op de parkeerplaats.vibemaker schreef: ↑ma 1 oktober 2018, 21:09Zondag om 15.00 aan een rondje HV begonnen. Maar twee andere bikers tegen gekomen (en één paddestoelen plukker op een stadsfiets....)Giant-E schreef: ↑ma 1 oktober 2018, 21:00Zondag LV en HV gereden en ik ben geen bordje tegengekomen. Wel bikers, 100+ bikers. Mijn hemel wat een drukte, en dat al behoorlijk vroeg.
Veel groepen (herkenbare) boswielrenners ook, en dat verbaasde ons daar het toch prachtig weer was voor een rondje asfalt.
Maar goed, ik heb genoten van de routes. Man, wat liggen ze er prima bij nu. Rondje om de kuil extra gereden, blijft toch een leuke speeltuin.![]()
![]()
Betrapt RoyBlastfromthepast schreef: ↑di 2 oktober 2018, 14:43Het waren gasten met hardtails, dus jij was het niet als je op je fully reed.![]()
Nogmaals betrapt RoyTijgerhaai schreef: ↑di 2 oktober 2018, 15:41... maar het lage rondje zat er een één of andere rammelbak voor mij die zich zo nodig moest bewijzen. (leuk ook voor z'n vriendin/vrouw/maîtresse) ...