Routes Ermelo/Harderwijk/Putten

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15544
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Laten we het maar weer over de routes gaan hebben ipv. te polariseren en stokpaardjes te berijden. On-topic dus aub.

Thx.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

George schreef: ma 1 oktober 2018, 22:37 Laten we het maar weer over de routes gaan hebben ipv. te polariseren en stokpaardjes te berijden. On-topic dus aub.

Thx.
Prima, maar als mod mag je ook wel eens een keer optreden tegen Tsjibiti en zijn niet constructieve bijdragen aan diverse draadjes (bijvoorbeeld zijn laatste reactie in het draadje 'hoeveel vaste routes heb jij gefietst') en zijn 'generalisatie' over 'zomer-MTB'ers'. En dan nu niet aan komen met de opmerking 'gewoon negeren'.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3266
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

+1 :-q
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15544
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Het is niet altijd zichtbaar waar ik wel en niet tegen op treed omdat ik daar vaak pb's voor gebruik maar wees gerust. Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom maar dan ook liever via PB zodat we hier on-topic blijven.

Thx.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4790
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Fair enough... Ik zal proberen niet meer te reageren op forumtrollen.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Op de negeerlijst, klaar. En dan nu weer om topic. Mooi baantje aan het worden dus? Hoe ligt het er bij op de Veluwe? Morgen dan misschien even buurten.
◼︎ You like it now, but you'll learn to love it later.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

+1
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Big Deef schreef: ma 1 oktober 2018, 21:57 Zijn er nog mensen die al meer vorderingen hebben gespot?
langs de Drieerweg bij de motorcrossbaan ligt ook al een nieuw gedeelte.
nog niet gereden overigens.
Sloth
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:03
Mijn mountainbike: Esker Hayduke, Merida Big Trail 600

Thierry le Brun schreef: di 2 oktober 2018, 10:50 langs de Drieerweg bij de motorcrossbaan ligt ook al een nieuw gedeelte.
nog niet gereden overigens.
Cool, van de week maar eens kijken, kan je al ergens vanaf de "oude" route doorsteken naar de overkant van de leuvenumse weg? De nieuwe officiële route loopt daar langs de legerbasis toch?
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Sloth schreef: di 2 oktober 2018, 14:00
Thierry le Brun schreef: di 2 oktober 2018, 10:50 langs de Drieerweg bij de motorcrossbaan ligt ook al een nieuw gedeelte.
nog niet gereden overigens.
Cool, van de week maar eens kijken, kan je al ergens vanaf de "oude" route doorsteken naar de overkant van de leuvenumse weg? De nieuwe officiële route loopt daar langs de legerbasis toch?
heb me er eerlijk gezegd nog niet heel erg in verdiept.
wel wat nieuwe dingen gezien, zoals langs Drieerweg en volgens mij ook stuk na de Ermelose Heide (achter de 'Houtsnip') wat dan wrs ergens ri oude bestaande parcours zal doorsteken.
en Leuvenumseweg moet je nu 2x oversteken. 1x op de N302 en ergens op de N796.
Sloth
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:03
Mijn mountainbike: Esker Hayduke, Merida Big Trail 600

Thierry le Brun schreef: di 2 oktober 2018, 15:31 en Leuvenumseweg moet je nu 2x oversteken. 1x op de N302 en ergens op de N796.
Ja ik bedoelde aan de N796 kant, volgens mij hebben ze aan de noord-oost kant van de N302 nog niets gedaan aan de nieuwe route.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

Dat van de motorcross wist ik ook nog niet, daar moet ik van het weekend ook maar eens een blik gaan werpen.

De doorsteek is volgens mij nog niet gemaakt, ben wel benieuwd hoe ze de oversteek gaan vormgeven aangezien daar ook wel redelijk hard gereden wordt. Wel mooi dat ze de heide erbij betrekken.

Of de route de top 10 gaat halen weet ik niet, de andere routes in Nederland die momenteel in de top 10 staan zijn wel zeer sterke concurrenten.
Just do Ti, or did i die?
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2229
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ze zijn momenteel bezig om de bestaande route aan te passen en te verlengen. De lus(eigenlijk een nieuwe route) aan de andere kant van de N302 zijn ze nog niet mee bezig(het is mij nog niet opgevallen). De doorsteek zal ergens bij van de Valk zijn(als je het kaartje mag geloven).
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Sloth
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:03
Mijn mountainbike: Esker Hayduke, Merida Big Trail 600

Gister nog even 't oude rondje gaan fietsen en ze waren hier met een graafmachine aan het werk:

Afbeelding
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2229
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Even een kaartje hoe de route uit zou moeten zien.
Afbeelding
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Plaats reactie