Paarse route Hellendoorn-Nijverdal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2608
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Misfiets schreef: do 14 oktober 2021, 15:00 Voor wie het leuk vindt: ik heb een tekeningetje gemaakt van de route (tijdje terug inderdaad een slang tegengekomen, van een kleiner formaat)

https://scontent.fams1-2.fna.fbcdn.net/ ... e=618DE7F9
Jij maakt het wel heel spannend :lol:
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Misfiets schreef: do 14 oktober 2021, 15:00 Voor wie het leuk vindt: ik heb een tekeningetje gemaakt van de route (tijdje terug inderdaad een slang tegengekomen, van een kleiner formaat)

https://scontent.fams1-2.fna.fbcdn.net/ ... e=618DE7F9
Is dat niet Amerongen met al die kombochten :lol:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4790
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Graag zou ik, via pb, in contact willen komen met een local, die deze route kan dromen. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Misfiets
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: di 24 augustus 2010, 14:35

Ik heb het een beetje aangedikt :lol:
In Nederland moet je een beetje je fantasie gebruiken
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Leuke tekening!
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Giant-E schreef: do 14 oktober 2021, 22:27 Graag zou ik, via pb, in contact willen komen met een local, die deze route kan dromen. Alvast bedankt.
PB maar ;-)
Ik ben mij er eentje...
jensss
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 10:29

Iemand die kan inschatten of Holten morgenochtend (vroeg) beetje te fietsen zal zijn na de regenbui van vanochtend? Van Hellendoorn weet ik dat deze snel opdroogt, maar Holten vind ik lastiger in te schatten. Moet er een eind voor rijden dus geen zin om door flinke modder en plassen te moeten rijden.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

jensss schreef: vr 15 oktober 2021, 15:39 Iemand die kan inschatten of Holten morgenochtend (vroeg) beetje te fietsen zal zijn na de regenbui van vanochtend? Van Hellendoorn weet ik dat deze snel opdroogt, maar Holten vind ik lastiger in te schatten. Moet er een eind voor rijden dus geen zin om door flinke modder en plassen te moeten rijden.
Zo hard heeft het hier volgens mij niet geregend dus ik denk dat het wel mee valt. Weet alleen niet of er nog afsluitingen zijn op de route Holten ivm hagedissen e.d.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2608
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Klitse schreef: vr 15 oktober 2021, 15:44
jensss schreef: vr 15 oktober 2021, 15:39 Iemand die kan inschatten of Holten morgenochtend (vroeg) beetje te fietsen zal zijn na de regenbui van vanochtend? Van Hellendoorn weet ik dat deze snel opdroogt, maar Holten vind ik lastiger in te schatten. Moet er een eind voor rijden dus geen zin om door flinke modder en plassen te moeten rijden.
Zo hard heeft het hier volgens mij niet geregend dus ik denk dat het wel mee valt. Weet alleen niet of er nog afsluitingen zijn op de route Holten ivm hagedissen e.d.
Nee, route is weer open. Verder wil het stuk (fietspad) langs de Paltheweg voor de Hek Poorte track nog wel eens behoorlijk nat zijn na wat regen.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

Misfiets schreef: do 14 oktober 2021, 15:00 Voor wie het leuk vindt: ik heb een tekeningetje gemaakt van de route (tijdje terug inderdaad een slang tegengekomen, van een kleiner formaat)

https://scontent.fams1-2.fna.fbcdn.net/ ... e=618DE7F9
leuk gedaan :-q
jensss
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 10:29

Op beide routes inderdaad geen plas tegengekomen. Ik vond Holten er wel wat hobbeliger bij liggen dan dat ik mij herinnerde, had hier moeite om snelheid te maken op de singletracks. Maar kan ook aan mijn conditie liggen. Hellendoorn blijft heerlijk genieten. Met alle stukken van Holten weer open een hele mooi combinatie.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Holten en hellendoorn idd weer racebanen! En holten volledig open
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Gisterochtend ben ik op de foto gekomen op de singletrack juist voor de Uitkijk.. iemand enig idee waar die foto's te vinden zijn? :winkie:
Ik ben mij er eentje...
Borry
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 14 augustus 2015, 17:18
Mijn mountainbike: Devinci Atlas CF/ Trek Fuel ex 9

Ik ook. Dan heb ik vast vlak bij je gereden.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Borry schreef: ma 25 oktober 2021, 09:43 Ik ook. Dan heb ik vast vlak bij je gereden.
jij de fotograaf gevonden? Ik reed samen met m'n schoonvader... groen wit zwarte kleding... meerder mensen ingehaald en 1x ingehaald door iemand...
Ik ben mij er eentje...
Plaats reactie