NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

At1 schreef: zo 2 mei 2021, 18:18Aha, ik dacht al dat ik je tegen kwam op het laatste stukje LdS richting Rhenen.
Je had je Rwp pak aan denk ik?
Inderdaad "betrapt". Dat zwart/geel en bijna 2 meter is niet aan te ontkomen :-D
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Noin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 13:49

MTBarc schreef: zo 2 mei 2021, 18:44 Vandaag even staan kijken. Ik snap wat je bedoeld het paaltje hoor je aan de linkerkant te passeren. Sommigen gebruiken de rechterkant omdat ze die bocht niet redden..... die bocht is daar echter vanwege het feit dat mensen anders met een hoge snelheid het “kruispunt” op schieten. Niet echt gewenst. Voorlopig laten we het nog even zo als het nu is.
Thanks voor het kijken :). Gezien ik daar interval blokken aan het rijden kwam ik daar juist met hoge snelheid het kruispunt op schieten (en was daarom op dat punt dus meer aan het kijken of de weg vrij was/bleef dan de positie v/h paaltje). Misschien dat de bocht "ronder" geworden is oid (en ik dus nu een hogere snelheid vasthoud daar), want ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder als problematisch zag (ik rijd daar wel vaker interval blokken). Naja, ik weet nu dat het paaltje er staat, dus probeer er de volgende keren rekening mee te houden.
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Gisteren een minitooltje gevonden op Parking Leersum. Staat een S logo op, dus zal wel onbetaalbaar zijn door de unieke, naadloze integratie opties met het frame. Daarnaast schijn je dat tooltje nog wel eens nodig te hebben om de Brain weer aan te draaien.

Dus mocht ie van jou zijn: PB gerne dan stuur ik hem op.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

KILROY schreef: ma 3 mei 2021, 08:52 Gisteren een minitooltje gevonden op Parking Leersum. Staat een S logo op, dus zal wel onbetaalbaar zijn door de unieke, naadloze integratie opties met het frame. Daarnaast schijn je dat tooltje nog wel eens nodig te hebben om de Brain weer aan te draaien.

Dus mocht ie van jou zijn: PB gerne dan stuur ik hem op.
:lol:

Bedankt voor de mooie start van de werkweek :bier:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: ma 3 mei 2021, 09:49
KILROY schreef: ma 3 mei 2021, 08:52 Gisteren een minitooltje gevonden op Parking Leersum. Staat een S logo op, dus zal wel onbetaalbaar zijn door de unieke, naadloze integratie opties met het frame. Daarnaast schijn je dat tooltje nog wel eens nodig te hebben om de Brain weer aan te draaien.

Dus mocht ie van jou zijn: PB gerne dan stuur ik hem op.
:lol:

Bedankt voor de mooie start van de werkweek :bier:
Wacht maar totdat we jouw 3d geprinte bidonhouder vinden :lol:
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Horsthil schreef: ma 3 mei 2021, 12:19
bouwpakket schreef: ma 3 mei 2021, 09:49
:lol:

Bedankt voor de mooie start van de werkweek :bier:
Wacht maar totdat we jouw 3d geprinte bidonhouder vinden :lol:
Ligt zeker in Limburg naast die van carbon.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1578
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Ik heb me gisteren maar weer eens gezondigd om op zondag de UHR te rijden. Kwam ik een tijd terug al een meneer op een toerfiets tegen in afdaling langs de Westerlaan (waarvan hij dacht dat het een klim was..), haalde ik gisteren een meneer in die met zijn kinderbuggy (met kind) op de trail op weg was naar Harry Slinger. En er zaten geen noppenbandjes op die buggy... #hetmoetnietgekkerworden
carbon bike, titanium collarbone...
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Nespresso schreef: ma 3 mei 2021, 15:43 Ik heb me gisteren maar weer eens gezondigd om op zondag de UHR te rijden. Kwam ik een tijd terug al een meneer op een toerfiets tegen in afdaling langs de Westerlaan (waarvan hij dacht dat het een klim was..), haalde ik gisteren een meneer in die met zijn kinderbuggy (met kind) op de trail op weg was naar Harry Slinger. En er zaten geen noppenbandjes op die buggy... #hetmoetnietgekkerworden
Die noppenbandjes heb je niet nodig, maar als het een trailer met 2 wielen was dan heeft hij er weinig te zoeken.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Zeker weten dat het Danny niet was?

Ik was zaterdagmiddag weer eens op de UHR en had juist de indruk dat het weer wat rustiger geworden was (ik kon mijn auto in ieder geval zonder problemen op de parkeerplek bij de Utrechtse Baan (Leersum) kwijt, en op de trails viel het me ook wel mee.

Amerongen lag er heerlijk bij, het Ginkelduin was op sommige plekken alweer mul aan het worden :~
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Je kon zaterdag voor het eerst in maaanden weer 'lekker shoppen' in je favoriete winkelstad samen met je vrouw en wellicht ook je schoonmoeder, dus de meeste mannen waren winkelen. Al dan niet verplicht. :P
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1578
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

38x10 schreef: ma 3 mei 2021, 16:21 Zeker weten dat het Danny niet was?

Ik was zaterdagmiddag weer eens op de UHR en had juist de indruk dat het weer wat rustiger geworden was (ik kon mijn auto in ieder geval zonder problemen op de parkeerplek bij de Utrechtse Baan (Leersum) kwijt, en op de trails viel het me ook wel mee.

Amerongen lag er heerlijk bij, het Ginkelduin was op sommige plekken alweer mul aan het worden :~
:D nee, dit was gewoon zo’n MaxiCosi model die je moest duwen. Ik zie dit al voor me, de Harry Slinger zo door 😂
carbon bike, titanium collarbone...
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Harry Slinger is toch niet zo erg, die kun je op de stadsfiets ook wel af.
Persoonlijk zou ik de snakerun gekker vinden met die combinatie :wink:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Rayb81 schreef: ma 3 mei 2021, 20:41 Harry Slinger is toch niet zo erg, die kun je op de stadsfiets ook wel af.
Persoonlijk zou ik de snakerun gekker vinden met die combinatie :wink:
Ja, eigenlijk alles wat smaller is dan Harrie zoals het stuk er voor is nog erger. Maar het is wel zo dat ík zo’n thule chariot (ik heb er een, en ook een singletrailer) op Amerongen binnen 2 bochten zou kantelen..

Of begrijp ik het nu goed en was hij lekker aan het wandelen??
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

Amerongen was weer goed vanmiddag, hier en daar wat plasjes.
Wel meerdere jongeren onderweg, ook wat klein spul van denk 10 jaar , volgens mij soort van lesje bij harry slinger.
Mijn fietsje mag vies worden.
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1140
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

Makkelijk schreef: di 4 mei 2021, 07:21 Ja, eigenlijk alles wat smaller is dan Harrie zoals het stuk er voor is nog erger. Maar het is wel zo dat ík zo’n thule chariot (ik heb er een, en ook een singletrailer) op Amerongen binnen 2 bochten zou kantelen..
Ligt er ook aan of je een kind hebt dat mee hangt, schijnt :winkie:
Stamppot with weaksauce!
Plaats reactie