NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

MacReal schreef: do 12 mei 2022, 08:24
Mario070 schreef: do 12 mei 2022, 07:41 Het heeft in ieder geval vannacht lekker door geregend :-q
Dat valt hier vies tegen. De stoepkrijg zit nog op straat zeg maar ;)
Dan moet je ook geen stoepkrijt met vet gebruiken/kopen :D maar alleen van kalk/gips :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Mario070 schreef: do 12 mei 2022, 08:39
MacReal schreef: do 12 mei 2022, 08:24

Dat valt hier vies tegen. De stoepkrijg zit nog op straat zeg maar ;)
Dan moet je ook geen stoepkrijt met vet gebruiken/kopen :D maar alleen van kalk/gips :wink:
:roll: gewoon kinderstoepkrijt.
Het heeft hier gewoon niet zo veel geregend. Wel wat flitsen gezien, maar weinig water helaas.
De route kan het goed gebruiken.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Mario070 schreef: do 12 mei 2022, 07:41 Het heeft in ieder geval vannacht lekker door geregend :-q
In het emmertje van de kids in de tuin (in Veenendaal) zat niet eens een bodempje bedekt. Dat zet dus totaal geen zoden aan de dijk.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Precies. Het heeft hier in Veenendaal geregend tussen 23:00 en 23:10. Ik liep buiten met de #traildog.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Afbeelding

Amerongen is geen 070.
Laatst gewijzigd door Willem Altes op vr 13 mei 2022, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Willem Altes schreef: do 12 mei 2022, 23:58
Amerongen is geen 070.
Een feit wat waar is. A true fact
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Willem Altes schreef: do 12 mei 2022, 23:58 Amerongen is geen 070.
070 zit in 035 :wink:
En om verdere misstanden te voorkomen :roll: hieronder extra toelichting :wink:

Het netnummer 035 hoort bij de volgende regio's: Hilversum, Loosdrecht, Kortenhoef, 's-Graveland, Ankeveen, Laren (Noord-Holland), Blaricum, Huizen, Bussum, Naarden, Breukeleveen, Hollandsche Rading, Baarn, Lage Vuursche, Eemnes, Soest.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bert l. schreef: do 12 mei 2022, 16:01 Precies. Het heeft hier in Veenendaal geregend tussen 23:00 en 23:10. Ik liep buiten met de #traildog.
Nachtbraker..............................
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Vandaag oa Leersum Amerongen Leersum gereden :-q prima te rijden en nu heeft mijn wegcassette eindelijk volop de 28,32 en 36t kunnen gebruiken :D pfffff.....wat een klus zeg :-{ en op terugweg route Leersum ben ik....denk 5x af moeten stappen/springen (nu heeft LV één zandkasteel, waar ik overigens vanmorgen heb gelopen ipv rijden) :oops:
Maar hier op Leersum, ben ik de tel kwijt geraakt :roll: hoeveel zandkastelen ze daar in de route hebben verwerkt :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Mario070 schreef: zo 15 mei 2022, 22:51 Vandaag oa Leersum Amerongen Leersum gereden :-q prima te rijden en nu heeft mijn wegcassette eindelijk volop de 28,32 en 36t kunnen gebruiken :D pfffff.....wat een klus zeg :-{ en op terugweg route Leersum ben ik....denk 5x af moeten stappen/springen (nu heeft LV één zandkasteel, waar ik overigens vanmorgen heb gelopen ipv rijden) :oops:
Maar hier op Leersum, ben ik de tel kwijt geraakt :roll: hoeveel zandkastelen ze daar in de route hebben verwerkt :wink:
Met wat voor een banden rijd je dan?
Of heb je met die wegcassete te weinig koppel om boven te komen?
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mario070 schreef: zo 15 mei 2022, 22:51 Vandaag oa Leersum Amerongen Leersum gereden :-q prima te rijden en nu heeft mijn wegcassette eindelijk volop de 28,32 en 36t kunnen gebruiken :D pfffff.....wat een klus zeg :-{ en op terugweg route Leersum ben ik....denk 5x af moeten stappen/springen (nu heeft LV één zandkasteel, waar ik overigens vanmorgen heb gelopen ipv rijden) :oops:
Maar hier op Leersum, ben ik de tel kwijt geraakt :roll: hoeveel zandkastelen ze daar in de route hebben verwerkt :wink:
Idd. Was er ook zondagmorgen maar de helft is een zandkasteel. Niet te doen.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Nou, overdrijven is ook een vak, ik heb misschien 3x de top van een zandkasteel niet rijdend gehaald. Jammer voor de prinses aldaar in de toren 😎
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

sama schreef: ma 16 mei 2022, 06:34
Mario070 schreef: zo 15 mei 2022, 22:51 Vandaag oa Leersum Amerongen Leersum gereden :-q prima te rijden en nu heeft mijn wegcassette eindelijk volop de 28,32 en 36t kunnen gebruiken :D pfffff.....wat een klus zeg :-{ en op terugweg route Leersum ben ik....denk 5x af moeten stappen/springen (nu heeft LV één zandkasteel, waar ik overigens vanmorgen heb gelopen ipv rijden) :oops:
Maar hier op Leersum, ben ik de tel kwijt geraakt :roll: hoeveel zandkastelen ze daar in de route hebben verwerkt :wink:
Met wat voor een banden rijd je dan?
Of heb je met die wegcassete te weinig koppel om boven te komen?
De cassette is niet echt het probleem, het is vooral moeilijk klimmen maar niet onmogelijk :-D idd de banden daar in tegen, Continental SpeedKing Race Sport zijn voor dat stuk van Leersum (voor mij dan) niet te doen, en mss is ook het durven snelheid te maken een onderdeel, omdat wanneer ik een zo'n stuk herkende of overzichtelijk was en daardoor voor zo'n klim wel snelheid kon maken, dan ging ik er ook doorheen :-q
Verder heb ik alles kunnen rijden, Amerongen, Zeist, LV (hier dus ook het zandkasteel) en Hv :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

MVMVML schreef: ma 16 mei 2022, 06:44
Mario070 schreef: zo 15 mei 2022, 22:51 Vandaag oa Leersum Amerongen Leersum gereden :-q prima te rijden en nu heeft mijn wegcassette eindelijk volop de 28,32 en 36t kunnen gebruiken :D pfffff.....wat een klus zeg :-{ en op terugweg route Leersum ben ik....denk 5x af moeten stappen/springen (nu heeft LV één zandkasteel, waar ik overigens vanmorgen heb gelopen ipv rijden) :oops:
Maar hier op Leersum, ben ik de tel kwijt geraakt :roll: hoeveel zandkastelen ze daar in de route hebben verwerkt :wink:
Idd. Was er ook zondagmorgen maar de helft is een zandkasteel. Niet te doen.
Ik was op dit Leersum stukje in de middag rond 15:00 uur :-{ en met zulke tijden is half NL er al overheen geweest :-{ :lol: :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Afbeelding
carbon bike, titanium collarbone...
Plaats reactie