NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Denk dat ik mij er meer aan stoor dat er bij 1 boete gelijk aan een hetze of ongelijke behandeling gedacht wordt, dan dat er daadwerkelijk een hetze op de UHR aan de gang is.

Ik vind ook wel wat van ongelijke behandeling, maar zoek dat er niet gelijk achter wanneer er gesproken wordt van een enkele boete.
Accepteer dat je een boete kunt krijgen als je iets verkeerd doet. Accepteer ook dat iemand anders er misschien mee weg komt omdat er op dat moment niemand is om er een boete voor uit te delen.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Lezen is lastig merk ik ... :bier:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zolang ze standaard op zondagochtend blijven controleren hebben ze mijn zegen. :bier:
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

AMERONGEN AM25-AM26 WEER OPEN
Het routedeel AM25-AM26 - op Strava bekend als Downhill XX - is weer open. Oppergraver Daniel Wijsmuller heeft dit stuk stevig onder handen genomen. Het is prachtig geworden!
Als je dit stuk voor het eerst rijdt: het kan hier en daar nog relatief zacht zijn, vooral de stukken waar je geel zand ziet. En hoe meer we rijden, hoe sneller het hard wordt.
Dank aan allen (behalve die ene ...... ) die de omleiding en afzetting hebben gerespecteerd; veel plezier!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Bedankt voor het werk wat er weer verricht is!
Ik neem aan dat degene die de omleiding niet respecteerde nu onder de laag zand ligt?
Jammer weer dat er mensen zijn die een omleiding niet respecteren. :evil:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Kombochten. Ik kom vrijdag helpen aanrijden. Ander uiterlijk dan de 'rechte' streep die het voorheen was.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Gaaf segment is dat! Top gewerkt crew, DANK!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Met dit weer lijkt mij de Bikewash op de Burgwal wel een uitkomst :-q

Afbeelding
Gebruikersavatar
HansGSX-R
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 6 april 2022, 18:07
Mijn mountainbike: Cube stereo hybrid 140 hpc race

dubbelop schreef: wo 7 december 2022, 18:38 AMERONGEN AM25-AM26 WEER OPEN
Het routedeel AM25-AM26 - op Strava bekend als Downhill XX - is weer open. Oppergraver Daniel Wijsmuller heeft dit stuk stevig onder handen genomen. Het is prachtig geworden!

Inderdaad, is een mooi stuk geworden :D Top werk!
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

De vernieuwingen zijn leuk.

De slow uphill/ technische stukje in de klim na Harry Slinger is echt een aanwinst.
Even wat anders en goede opmaat om de techniek van in de bocht leunen te leren/ verfijnen en obstakels te pushen.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Schone mtb :-q Dat was wel nodig na 2 rondes Amerongen, van plas naar plas.
Nieuwe stuk, lag net voor het stuk waar ik gehoopt had dat het zou liggen. Dat blijft een saai pad naar beneden.

Rammstein is volgens mij het enige stuk met remkuilen, leuke hoor.
Op 2 plekken zijn kiezelstenen verwerkt in de route, leuk die tussen de bomen door :lol:

Ik kwam ook een 'nieuw' lusje tegen, super smal, bochten zo kort dat enkel een kinderfiets er kan draaien en dan listige stammetje schots en scheef waar je over heen kan. Die in de lengte richting :o
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Jurriaan schreef: vr 9 december 2022, 18:09 Schone mtb :-q Dat was wel nodig na 2 rondes Amerongen, van plas naar plas.
Nieuwe stuk, lag net voor het stuk waar ik gehoopt had dat het zou liggen. Dat blijft een saai pad naar beneden.

Rammstein is volgens mij het enige stuk met remkuilen, leuke hoor.
Op 2 plekken zijn kiezelstenen verwerkt in de route, leuk die tussen de bomen door :lol:

Ik kwam ook een 'nieuw' lusje tegen, super smal, bochten zo kort dat enkel een kinderfiets er kan draaien en dan listige stammetje schots en scheef waar je over heen kan. Die in de lengte richting :o
Hè je hebt het kleine technische rondje gevonden :-q :-q :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
HansGSX-R
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 6 april 2022, 18:07
Mijn mountainbike: Cube stereo hybrid 140 hpc race

Jurriaan schreef: vr 9 december 2022, 18:09 Ik kwam ook een 'nieuw' lusje tegen, super smal, bochten zo kort dat enkel een kinderfiets er kan draaien en dan listige stammetje schots en scheef waar je over heen kan. Die in de lengte richting :o
Waar dan :~
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

hanjovdberg schreef: vr 9 december 2022, 18:19
Jurriaan schreef: vr 9 december 2022, 18:09 Schone mtb :-q Dat was wel nodig na 2 rondes Amerongen, van plas naar plas.
Nieuwe stuk, lag net voor het stuk waar ik gehoopt had dat het zou liggen. Dat blijft een saai pad naar beneden.

Rammstein is volgens mij het enige stuk met remkuilen, leuke hoor.
Op 2 plekken zijn kiezelstenen verwerkt in de route, leuk die tussen de bomen door :lol:

Ik kwam ook een 'nieuw' lusje tegen, super smal, bochten zo kort dat enkel een kinderfiets er kan draaien en dan listige stammetje schots en scheef waar je over heen kan. Die in de lengte richting :o
Hè je hebt het kleine technische rondje gevonden :-q :-q :winkie:
Rondje? ik heb het stukje als heen en weertje gereden.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

HansGSX-R schreef: vr 9 december 2022, 18:58
Jurriaan schreef: vr 9 december 2022, 18:09 Ik kwam ook een 'nieuw' lusje tegen, super smal, bochten zo kort dat enkel een kinderfiets er kan draaien en dan listige stammetje schots en scheef waar je over heen kan. Die in de lengte richting :o
Waar dan :~
Waar? in de klim na Harry Slinger, bij de stapel houtblokken links het smalle single track in.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Plaats reactie