NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Heel bijzonder om de parkeerplaats bij de bergweg leeg te zien
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 16:46 Heel bijzonder om de parkeerplaats bij de bergweg leeg te zien
Jij bent overal vandaag of niet?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Horsthil schreef: za 4 april 2020, 17:16
bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 16:46 Heel bijzonder om de parkeerplaats bij de bergweg leeg te zien
Jij bent overal vandaag of niet?
LVHv niet

Dat is altijd zo druk
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 17:24
Horsthil schreef: za 4 april 2020, 17:16

Jij bent overal vandaag of niet?
LVHv niet

Dat is altijd zo druk
Ja wat een rotbaan is dat. Doe mij maar de herniamachine van Soest
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 16:46 Heel bijzonder om de parkeerplaats bij de bergweg leeg te zien
Een volledig leeg Kwintelooijen in het weekend was ook erg bijzonder vanochtend. Voelt een beetje vreemd.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Giant-E schreef: za 4 april 2020, 15:48
awinkel schreef: za 4 april 2020, 15:40 Ja, we staan er zo weer lekker op...
Stelletje asociale egoïsten!!! :evil:
Inderdaad. Wielrenners en mtb-ers over één kam scheren... Shame on you, NU.nl. :evil:

(Vandaag heen en weer naar Vld gereden, in de polder doodleuk treintjes met jakkerende wielrenners. En dan raar vinden dat iedereen dat volk haat.)
Hier ook in de polder, groepjes wielrenners die met de neus bij elkaar in de reet zitten zo dicht op het achterwiel.
En de duo's die naast elkaar blijven fietsen.
Fietsen is momenteel niet leuk, had ook liever in het bos gefietst, daar heb ik veel minder last van dat soort mensen.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

awinkel schreef: za 4 april 2020, 15:40 Ja, we staan er zo weer lekker op...
Stelletje asociale egoïsten!!! :evil:
Inderdaad!!! Vrijdag nog diverser grote groepen van 5 en meer MTB'ers langs zien razen tijdens werk aan routes. Het is dat we altijd een paar stappen terug doen als er MTB'ers langs komen want er zijn er diversen die met de oogkleppen vlak langs je heen rijden zonder ook maar enige aanstalten te maken met de 1,5m rekening te houden.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Focus jongen, focus! Daar moet álles voor wijken. En natuurlijk voor 't allesbepalende Strava gemiddelde, stel je voor dat je Castellivrienden zien dat je ondermaats gereden hebt...

Nog een paar weken, zijn we er weer vanaf. :-q
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10861
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Ik heb een paar foto's van de afzettingen gemaakt. Zoals onze (groot-)ouders over voor en na de oorlog spraken, zo gaan wij over voor en na de Corona-pandemie praten. Daar horen een paar foto's bij van hoe het was.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

bert l. schreef: za 4 april 2020, 18:56 Ik heb een paar foto's van de afzettingen gemaakt. Zoals onze (groot-)ouders over voor en na de oorlog spraken, zo gaan wij over voor en na de Corona-pandemie praten. Daar horen een paar foto's bij van hoe het was.
Ik ben benieuwd...
Sneeuwmonster
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ben vanmiddag even op de Kawa een blokje om gegaan en bijna overal afzettingen te zien. Oh ja, solo en helm op en bij onbemand tankstation mijn belasting netjes betaald. Geen zorgen daarover............
Soest lijkt wel een vesting met heel veel afzettingen en overal iemand die er bij stond (wat een geld moet dat allemaal kosten).
Rond Amerongen, Rhenen en den Treek het zelfde verhaal maar iets minder “personeel”.
Rondom de Treek wel weer te zien dat de parallelweg langs de provinciale weg al redelijk bezet was met auto’s ondanks alleen maar bestemd voor bestemmingsverkeer.
Benieuwd wat het morgen gaat worden, mag hopen dat eea mee zal vallen en niet tot zwaardere maatregelen zal resulteren.
Wie wil fietsen morgen: Om 07:00u is het al licht, lekker rustig. Alleen hooguit frisjes, maar kan je na afloop opwarmen in je tuin of terras......
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Giant-E schreef: za 4 april 2020, 18:06 Focus jongen, focus! Daar moet álles voor wijken. En natuurlijk voor 't allesbepalende Strava gemiddelde, stel je voor dat je Castellivrienden zien dat je ondermaats gereden hebt...

Nog een paar weken, zijn we er weer vanaf. :-q
Ben jij nu echt zo’n ubermensch die zo nodig elke gelegenheid aan moet grijpen om te katten naar wielrenners of naae mountainbikers die zich niet conform de voor jou geldende kedingvoorschriften willen kleden?
Niet doen, je zet vooral jezelf voor schut.
Bicycle, bicycle, bicycle
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

daniel1975 schreef: za 4 april 2020, 21:00
Giant-E schreef: za 4 april 2020, 18:06 Focus jongen, focus! Daar moet álles voor wijken. En natuurlijk voor 't allesbepalende Strava gemiddelde, stel je voor dat je Castellivrienden zien dat je ondermaats gereden hebt...

Nog een paar weken, zijn we er weer vanaf. :-q
Ben jij nu echt zo’n ubermensch die zo nodig elke gelegenheid aan moet grijpen om te katten naar wielrenners of naae mountainbikers die zich niet conform de voor jou geldende kedingvoorschriften willen kleden?
Niet doen, je zet vooral jezelf voor schut.
En toch heeft ie stiekem wel gelijk.....
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ik vond het wel een grappige opmerking. Ik zit zelf ook veel op de racer en ik heb ook oa een paar kledingstukken van Castelli maar er zit wel waarheid in.

Groepjes en zelfs een paar duo's die kop over kop reden op een dijkje wat daartoe met deze maatregelen te smal is.

Het is gewoon drukker op straat dan normaal en dat geeft wrijving.

De mensen die nu op de UHR wonen mogen echt in hun handen klappen nu de rest van de mensen er niet meer mag komen.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Als je op een fiets zit ben je een vlegel eikel. Dat is toch algemene kennis. En als je fiets een kromstuur heeft, ben je een vlerk staatsmongool. Als je op een elektrische fiets rijdt, ben je een persoon van voor 1955 die af en toe de maximum snelheid niet in acht neemt asociale bejaarde die veel te hard gaat. Als jeugd op een omafiets rijdt, ben je een boefje is het puberaal tuig. Als je op een MTB zit, ben je een boerenpummel staatsmongool en een natuursloper. Conclusie: ga lopen (En ga niet op een paard rijden, want dan ben je een lichtelijk teleurgestelde dame nooit tevreden zeikwijf).

Leuk hè, stereotypes. Kan nog uren door gaan. En het allerleukste aan stereotypes is dat ze nooit kloppen, maar wel een soort waarheid bevatten.


(Excuus voor het woordgebruik, maar het past even in de typologie)
Laatst gewijzigd door Horsthil op zo 5 april 2020, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie