NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

StephanR schreef:Vandaag wat eerder naar huis en nog even een rondje trappen voordat het donker wordt. Nu al zin in met dit mooie weer :)
Nu maar hopen dat je meissie niet met dezelfde gedachten eerder thuis is
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

bouwpakket schreef:
StephanR schreef:Vandaag wat eerder naar huis en nog even een rondje trappen voordat het donker wordt. Nu al zin in met dit mooie weer :)
Nu maar hopen dat je meissie niet met dezelfde gedachten eerder thuis is
Voorlopig zit ik veilig. :-q
Ze heeft een kleine aanvaring met een boom gehad (al rennend :roll: ), dus die doet even rustig aan...
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

StephanR schreef:Ze heeft een kleine aanvaring met een boom gehad (al rennend :roll: ), dus die doet even rustig aan...
Zie maar, die dingen steken echt onverwachts over! Niemand die me gelooft, maar ik denk dat ik nu een medestander heb!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Zeg... vrouwen zijn geen dingen.

:bier: :winkie:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef:Zeg... vrouwen zijn geen dingen.
En lekker ding dan? Nog gender neutraal......
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

We zijn hier niet bij de Hema.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Zo moe wordt je hier van... :(
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
rob-b
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 14:03

Hoi, ik wil dit weekend de routes van Amerongen - Leersum - Hoge Ginkel - Kwintelooijen gaan rijden. Heeft iemand een gpx bestand waarin deze 4 routes als 1 aaneengesloten route is opgenomen?
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

rob-b schreef:Hoi, ik wil dit weekend de routes van Amerongen - Leersum - Hoge Ginkel - Kwintelooijen gaan rijden. Heeft iemand een gpx bestand waarin deze 4 routes als 1 aaneengesloten route is opgenomen?
Kijk ff één pagina terug... :-q
rob-b
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 14:03

vibemaker schreef:
rob-b schreef:Hoi, ik wil dit weekend de routes van Amerongen - Leersum - Hoge Ginkel - Kwintelooijen gaan rijden. Heeft iemand een gpx bestand waarin deze 4 routes als 1 aaneengesloten route is opgenomen?
Kijk ff één pagina terug... :-q
Die had ik al gevonden net als de routes van een van de mede posters (ben zijn naam kwijt) op dit forum. Ik heb deze route, 1 x Leersum, 1 x Amerongen, 1 x Rhenen (versie 2016.gpx) op dit forum gevonden. Hierin ontbreekt Kwintelooijen maar zit Rheden er wel weer bij... Ik denk dat ik anders maar mbv mapsource Kwintelooijen erbij plak.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

rob-b schreef:Hoi, ik wil dit weekend de routes van Amerongen - Leersum - Hoge Ginkel - Kwintelooijen gaan rijden. Heeft iemand een gpx bestand waarin deze 4 routes als 1 aaneengesloten route is opgenomen?
Als je mijn UHR5 of UHR7 ritje pakt dan ga je halverwege ronde Amerongen over stukje LdS richting Rhenen/Kwintelooyen. Dan kom je over de z.g. autoweg en kan je ipv Rhenen gewoon door rijden. Dan mis je alleen de mooiste route van de Heuvelrug (oeps, zou ik niet meer zeggen, route is niks....) . Is maar 6,5 km extra, dus waarom overslaan?
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

Gebruik Rhenen dan gewoon als luxe verbindingsroute. Vanaf Amerongen beginnen aan Rhenen en de tweede keer dat je asfalt tegenkomt (bij de parkeerplaats met oversteek naar 'de wokkel') sla je rechtsaf de autoweg op. Dan twee keer links en je komt bij het terrein uit waar de Kwintelooijen route begint. Terug dezelfde weg en dan sla je bij die parkeerplaats rechtsaf de route Rhenen weer op voor het tweede gedeelte.

Vooraf even een keer op de kaart kijken en het kan eigenlijk niet missen.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Precies wat jij zegt Bottecchia: Zo pakte is meestal mijn UHR5 of 7. Tussen Amerongen en Kwintelooyen op heenweg een halfje Rhenen en op terugweg weer halfje Rhenen.
Kan niet missen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Bottecchia
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00

En eventueel kun je dan op Rhenen natuurlijk nog even blijven rondtollen. :-D
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Bottecchia schreef:En eventueel kun je dan op Rhenen natuurlijk nog even blijven rondtollen. :-D
Valt tegen, na een keer of 10 of 20 wordt je dat rondje ook zat. Al schijnen er lieden te zijn die dan nog braaf door gaan, moet er niet aan denken. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie