Onderhoud route Zoetermeer

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Starnut
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 18 september 2015, 09:20

Ik heb een vraag over de vaste mtb route in Zoetermeer.
Ik maak daar dankbaar gebruik van en ik vind het een leuke en uitdagende route dus ik zou graag wat terug willen doen.

Weet iemand of er een vaste groep vrijwilligers is of iets dergelijk voor het onderhoud waar ik mij bij aan kan sluiten? Een paar dagen per jaar daar klussen lijkt mij wel leuk.

Op internet kan ik daar helaas weinig informatie over vinden.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Mss een idee Bikezone te bellen? Ik weet niet wat hun rol precies is maar de paaltjes hebben allemaal een Bikezone logootje dus ze zullen er vast iets mee te maken hebben, of iig weten wie je kan benaderen..

Lijkt me zelf ook leuk om daar eens een schep in de grond te steken.
fmb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 186
Lid geworden op: za 2 mei 2009, 17:49
Mijn mountainbike: Trek 6700 Disc (2011)
Contacteer:

Je vraag zal nu vast ook gelezen worden, maar je kan hem beter stellen in het Zoetermeer topic: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... start=1950" onclick="window.open(this.href);return false;
Starnut
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 18 september 2015, 09:20

Bedankt voor de tips, ik ga er achteraan. Misschien dat ze bij Ayers Rock ook meer informatie hebben, daar verhuren ze tenslotte mtb's.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Bikezone heeft alleen bij het openen/aanleggen van de route de routepaaltjes gesponsord.
Zoals ik ook al zei in het Zoetermeer draadje, het onderhoud wordt angstvallig bij de gemeente gehouden.

Vorig jaar is er (bij ayers rock) een bijeenkomst geweest van ayers rock, stichting wielerpromotie het groene hart, TVZoetermeer '77 en een enkele geintereseerde. Dit om te kijken wat er mogelijk is.
Toen is er door Stichting wielerpromotie het groene hart een plan/voorstel aan de gemeente voorgelegd voor het onderhoud/verbetering van de route.
Hier is de gemeente echter nooit meer op terug gekomen.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Plaats reactie