Herperduin vaste route (rood)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chocopinda
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 november 2022, 17:21

Ik zou graag de route willen upgraden met bijvoorbeeld een kombochtje hier en daar. Bij wie kan ik aankloppen om dit te bespreken? De route heeft veel potentie, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op spannende route.
Bikepark Mook is gruwelijk. Shout out naar hun.
Gebruikersavatar
De_smits
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 27 maart 2020, 22:10
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI Carbon 2

Heb je de opgeknapte stukken (inclusief wegwijzers) op de Witte Ruysheuvel al eens mee genomen op je route? Zeker een aanrader.
Aankomend weekend staat er een wedstrijd gepland dacht ik, dus dan is het waarschijnlijk niet handig, maar anders voegt het zeker iets toe aan de bestaande route.
Gebruikersavatar
chocopinda
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 20 november 2022, 17:21

De_smits schreef: do 1 december 2022, 14:09 Heb je de opgeknapte stukken (inclusief wegwijzers) op de Witte Ruysheuvel al eens mee genomen op je route? ...
Ik ken deze niet. Ik dacht dat Witte Ruysheuvel een motorcrossbaan was. Kun je de Google Maps coördinaten van het begin geven?
Bikepark Mook is gruwelijk. Shout out naar hun.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Tussen de motorcrossbaan en de graafsebaan kun je fietsen :bier:
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
De_smits
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 27 maart 2020, 22:10
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI Carbon 2

chocopinda schreef: zo 18 december 2022, 21:15
De_smits schreef: do 1 december 2022, 14:09 Heb je de opgeknapte stukken (inclusief wegwijzers) op de Witte Ruysheuvel al eens mee genomen op je route? ...
Ik ken deze niet. Ik dacht dat Witte Ruysheuvel een motorcrossbaan was. Kun je de Google Maps coördinaten van het begin geven?
https://goo.gl/maps/c5C45BzBCaaMdk5k8
Gebruikersavatar
De_smits
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 27 maart 2020, 22:10
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI Carbon 2

weet niet of het lukt, maar hierbij een poging om een gpx bestand van "Brabant MTB cup" te delen via mijn google drive:

https://drive.google.com/file/d/1UgJlwo ... share_link
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2813
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ik zou overigens niet alleen gaan, als je op de Ruysheuvel op je plaat gaat kan het wel even duren voor ze je vinden.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
geertk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 7 augustus 2015, 19:29
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Het is wel een clubparkoers voor en door leden van MCO dus hou het een beetje leuk voor de jeugdige clubleden met name wanneer zij hier op vaste tijden aan het trainen zijn (momenteel op zaterdagochtend en vanaf het voorjaar op dinsdagavond).
Gebruikersavatar
De_smits
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 27 maart 2020, 22:10
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI Carbon 2

2 hele terechte opmerkingen....

Het kan idd wel even duren voordat iemand je vindt als er iets gebeurd.
De club heeft er dit jaar volgens mij best veel tijd en energie in gestoken om berijdbaar te maken/houden. Met name de woekerende bramen willen nogal eens de doorgang beperken. Wie weet kan de club naast vaste leden ook wel wat vrijwillige handjes gebruiken af en toe?
Ik vind bijvoorbeeld teveel sporten leuk om ook nog eens lid te worden van de MTB club, maar een keertje helpen als dank voor het gebruik mogen maken is geen probleem.
geertk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 7 augustus 2015, 19:29
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Het berijden helpt ook al denk ik, dat lijkt me geen probleem. Het gaat er mij maar om dat er ongestoord getrained kan worden op die paar momenten dat dit aan de hand is. :-q

Zelf overigens ook (nog) geen lid, maar mijn zoontje wel. :winkie:
Plaats reactie