NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bouwpakket schreef: ma 5 november 2018, 22:15 On topic....


Boswerkzaamheden Zeist/Austerlitz => omleiding

Morgen start Staatsbosbeheer met boswerkzaamheden. Een deel van de route wordt daarom afgesloten. Vanaf het Beauforthuis richting het zuiden, na kruisen van de Austerlitzeweg is er een omleiding over het fietspad aangegeven met blauwe borden.

Graag de afsluiting respecteren en de omleiding volgen.
Pfft, alsof je er überhaupt langs komt, goed dicht gezet :-q :-q
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

BadmonkeyNL schreef: wo 7 november 2018, 10:53

Vanuit Amersfoort door Nimmerdor > Treek > Pyramide is best een leuk stukje extra. Wij gaan altijd via die route naar Zeist, Austerlitz, mocht je een keer mee willen voor de leuke paadjes moet je het maar laten weten ;)
Leuke paadjes ontdekken is altijd leuk. Ik laat het wel een keer weten als ik meerij.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

hmm twijfel twijfel.. als het droog is zo zou ik het liefst gaan fietsen.. ben alleen bang dat het nu toch echt te vochtig is van de regen.. iemand gisteren geweest en hoe lag het erbij??
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

RoySmit schreef: zo 11 november 2018, 09:09 hmm twijfel twijfel.. als het droog is zo zou ik het liefst gaan fietsen.. ben alleen bang dat het nu toch echt te vochtig is van de regen.. iemand gisteren geweest en hoe lag het erbij??
We waren gister van 11:20 tot 12:50 op Austerlitz. Het lag er weer schitterend bij, misschien een beetje plakkerig maar geen plassen; zelfs de tafelberg was droog. We kwamen dan ook bijna schoon weer thuis. 8)
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Bahco schreef: zo 11 november 2018, 09:37
RoySmit schreef: zo 11 november 2018, 09:09 hmm twijfel twijfel.. als het droog is zo zou ik het liefst gaan fietsen.. ben alleen bang dat het nu toch echt te vochtig is van de regen.. iemand gisteren geweest en hoe lag het erbij??
We waren gister van 11:20 tot 12:50 op Austerlitz. Het lag er weer schitterend bij, misschien een beetje plakkerig maar geen plassen; zelfs de tafelberg was droog. We kwamen dan ook bijna schoon weer thuis. 8)
thnx voor je reactie bahco. ik ga er voor zo haha
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Bahco schreef: zo 11 november 2018, 09:37
We waren gister van 11:20 tot 12:50 op Austerlitz. Het lag er weer schitterend bij, misschien een beetje plakkerig maar geen plassen; zelfs de tafelberg was droog. We kwamen dan ook bijna schoon weer thuis. 8)
gisteren ,?, :o er is vannacht weer heel wat water gevallen ,.....,betwijfel of de staat nu net zo is als gisteren :cry: maar goed voor de echte die-hards geen reden voor niet te gaan ... :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Snelle Buffer schreef: zo 11 november 2018, 10:53
Bahco schreef: zo 11 november 2018, 09:37
We waren gister van 11:20 tot 12:50 op Austerlitz. Het lag er weer schitterend bij, misschien een beetje plakkerig maar geen plassen; zelfs de tafelberg was droog. We kwamen dan ook bijna schoon weer thuis. 8)
gisteren ,?, :o er is vannacht weer heel wat water gevallen ,.....,betwijfel of de staat nu net zo is als gisteren :cry: maar goed voor de echte die-hards geen reden voor niet te gaan ... :-q
Nou na 1 lusje Austerlitz had ik het wel gehad.. eigenlijk voor de splitsing was ik er al klaar mee. wat een waterballet. En wat een drukte zeg. Er waren genoeg die hards te vinden in ieder geval.

Enige voordeel is dat me fiets weer is verwend is door me die staat nu weer droog en te blinken in de schuur
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

RoySmit schreef: zo 11 november 2018, 14:12
Snelle Buffer schreef: zo 11 november 2018, 10:53

gisteren ,?, :o er is vannacht weer heel wat water gevallen ,.....,betwijfel of de staat nu net zo is als gisteren :cry: maar goed voor de echte die-hards geen reden voor niet te gaan ... :-q
Nou na 1 lusje Austerlitz had ik het wel gehad.. eigenlijk voor de splitsing was ik er al klaar mee. wat een waterballet. En wat een drukte zeg. Er waren genoeg die hards te vinden in ieder geval.

Enige voordeel is dat me fiets weer is verwend is door me die staat nu weer droog en te blinken in de schuur
dat is dan een duidelijk teken voor mij om niet te gaan nu. zat al te twijfelen en mijn neus is ook nog eens verstopt. Ik ga lekker onder een dekentje.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Heel de nacht regen, en pas rond 8 uur droog. Dan weet je dit toch? Geen lol aan lijkt mij.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

@Victor. ik ook week met griep nu nog dikke keel en snotkop. kon me hartslag niet eens laag houden op die lus dat was al niet leuk.. en indd giant ik had het moeten weten toch weer eigenwijs en gaan maar echt was niet leuk. veldrijden is er niks bij met hoe het vandaag is op zeist en austerlitz
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

RoySmit schreef: zo 11 november 2018, 14:12eigenlijk voor de splitsing was ik er al klaar mee. wat een waterballet. En wat een drukte zeg. Er waren genoeg die hards te vinden in ieder geval.
Je verwacht het niet, zo'n waterballet :winkie:
Enne, drukte/diehards: Het is zondagmorgen, vaste prik.
Zelf maar "lafjes" wezen Zwiften, maar MTB had ook nog niet gemogen. :((
Maar vandaag was ik er niet rouwig om :-D
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik heb de tracks gelaten voor wat ze zijn en toen het om 09:00 stopte met regenen ben ik een gravelrondje gaan doen. Word je ook smerig van maar de tracks blijven heel.

En toch hele volksstammen met dwangneurose. Tsja. Gelukkig droogt het vrij snel op.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

@Fred nee ik stond er niet van te kijken... zit nog met de droogte in me hoofd had stiekeme hoop dat het water na een uur wel weg zou zijn maar helaas.. weer wat geleerd op de zondag hahah...

@kapitein iglo.. de tracks gelaten voor wat het is? Heb je je MTB dan weer??
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Net als Fred binnen gefietst (geen Zwift maar Sufferfest maar dat terzijde) maar had wel twijfels. Dan is het toch fijn te lezen dat dat een goede keuze was... Alhoewel de oostelijke kant van de UHR mogelijk wat droger is gebleven.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

@ RoySmit: Overall natuurlijk dit jaar nog het enorme neerslagtekort, maar inmiddels (gelukkig) iets minder "dramatisch" als pakweg 2 maandjes terug. Uurtje was niet meer genoeg na de regen vannacht. :winkie:

@ kapitein iglo.: Goed bekeken :-q maar ook herkenbaar, ben wel eens vele 10-tallen km's over de trails gereden en amper smerig. Terug via fietspad naar huis leek het of ik een CX wedstrijd in de bagger gedaan had.
Durf het bijna niet te zeggen op straffe van pek en veren, maar zoals vandaag had ik de spatbordjes er op zitten als ik had gereden.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie