NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

09.00 uur 1 graad boven nul geen wind en stralende zon ...hoe mooi wil je het nog hebben ...... :kiss:


11.00 uur afgetaaid vanwege de bak hagel en sneeuw :-{
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

Hilco schreef: ma 12 april 2021, 12:28 09.00 uur 1 graad boven nul geen wind en stralende zon ...hoe mooi wil je het nog hebben ...... :kiss:


11.00 uur afgetaaid vanwege de bak hagel en sneeuw :-{
Hier (leusden) ook rond 11 uur namelijk veel hagel was gewoon effe wit
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

ach was ff lekker toch, voor de hagelbui :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vandaag met vrouw en kids de kinderroute gereden, wat een leuk stuk! Wat wel lastig is is als je weer op de normale route aansluit, het is zo druk dat je na elke bocht met de kids aan de kant moet omdat het gewone mtb volk ook een leuke route wil rijden. Ik snap dat het zo een mooi rondje is en ze vinden het fantastisch maar zou super zijn als er stiekem toch een los rondje van te maken is die niet over de normale route gaat. Zou ook uniek zijn in Nederland. Bij de kinderroute van Ede gaat ook paars over de kidsroute heen. Maar echt een leuke dag gehad!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Als het had gekund (en dan bedoel ik niet fysiek) hadden we het gedaan :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

erikvlugt schreef: za 17 april 2021, 21:06 Vandaag met vrouw en kids de kinderroute gereden, wat een leuk stuk! Wat wel lastig is is als je weer op de normale route aansluit, het is zo druk dat je na elke bocht met de kids aan de kant moet omdat het gewone mtb volk ook een leuke route wil rijden. Ik snap dat het zo een mooi rondje is en ze vinden het fantastisch maar zou super zijn als er stiekem toch een los rondje van te maken is die niet over de normale route gaat. Zou ook uniek zijn in Nederland. Bij de kinderroute van Ede gaat ook paars over de kidsroute heen. Maar echt een leuke dag gehad!
Je kan altijd nog over het asfalt van de recreatieweg, minder leuk, maar wel rustiger
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

ja lastig dat je dat deel moet delen met gewone mountainbikers............ik heb nooit geen haast maar anderen willen er steeds voorbij .
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Hilco schreef: za 17 april 2021, 22:48 ja lastig dat je dat deel moet delen met gewone mountainbikers............ik heb nooit geen haast maar anderen willen er steeds voorbij .
Dat deel (Stravasegment “Alwinator”) gaat ook nog eens vals plat omlaag. Dit nodigt, ook bij mij, uit tot effe knallen. En ik heb al helemaal nooit haast.

Ik was laatst al verbaasd toen ik las dat nu juist dit deel in een kinderroute werd opgenomen.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Giant-E schreef: za 17 april 2021, 23:15
Hilco schreef: za 17 april 2021, 22:48 ja lastig dat je dat deel moet delen met gewone mountainbikers............ik heb nooit geen haast maar anderen willen er steeds voorbij .
Dat deel (Stravasegment “Alwinator”) gaat ook nog eens vals plat omlaag. Dit nodigt, ook bij mij, uit tot effe knallen. En ik heb al helemaal nooit haast.

Ik was laatst al verbaasd toen ik las dat nu juist dit deel in een kinderroute werd opgenomen.
Zelf vind ik dit eigenlijk ook stiekem het leukste deel van de austerlitz route ;)
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Horsthil schreef: za 17 april 2021, 21:20
erikvlugt schreef: za 17 april 2021, 21:06 Vandaag met vrouw en kids de kinderroute gereden, wat een leuk stuk! Wat wel lastig is is als je weer op de normale route aansluit, het is zo druk dat je na elke bocht met de kids aan de kant moet omdat het gewone mtb volk ook een leuke route wil rijden. Ik snap dat het zo een mooi rondje is en ze vinden het fantastisch maar zou super zijn als er stiekem toch een los rondje van te maken is die niet over de normale route gaat. Zou ook uniek zijn in Nederland. Bij de kinderroute van Ede gaat ook paars over de kidsroute heen. Maar echt een leuke dag gehad!
Je kan altijd nog over het asfalt van de recreatieweg, minder leuk, maar wel rustiger
Dat is ook een optie, maar die kan ik helaas niet verkopen aan de kids, die vinden het stiekem wel super leuk om ook over de echt route te gaan ;) Het is goed te doen hoor haha, begrijp me niet verkeerd.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

erikvlugt schreef: zo 18 april 2021, 01:14
Horsthil schreef: za 17 april 2021, 21:20

Je kan altijd nog over het asfalt van de recreatieweg, minder leuk, maar wel rustiger
Dat is ook een optie, maar die kan ik helaas niet verkopen aan de kids, die vinden het stiekem wel super leuk om ook over de echt route te gaan ;) Het is goed te doen hoor haha, begrijp me niet verkeerd.
Over een paar jaar fietsen ze iedereen voorbij en krijgt papa het waarschijnlijk zwaar
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Tot nu toe is mijn ervaring dat iedere rijder respect toont voor de kinderen :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Hilco schreef: zo 18 april 2021, 08:43 Tot nu toe is mijn ervaring dat iedere rijder respect toont voor de kinderen :-q
Gelukkig maar, en zo hoort ‘t ook natuurlijk. Ik zou met een kind wel de zondagochtend mijden.
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Horsthil schreef: zo 18 april 2021, 08:21 Over een paar jaar fietsen ze iedereen voorbij en krijgt papa het waarschijnlijk zwaar
Dan krijg je dit: https://youtu.be/BxSd7OYCBk0 :tong
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

dubbelop schreef: zo 18 april 2021, 09:24
Horsthil schreef: zo 18 april 2021, 08:21 Over een paar jaar fietsen ze iedereen voorbij en krijgt papa het waarschijnlijk zwaar
Dan krijg je dit: https://youtu.be/BxSd7OYCBk0 :tong
hahaha
Plaats reactie