NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Je komt vermoedelijk geen plasje meer tegen, of het moest op een oud gedeelte van de Austerlitz noord zijn. Het is nog steeds veel te droog. Have fun! Ik kan hopelijk morgenavond weer!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Op austerlitz was vandaag alles echt droog.. hier en daar begint het zelfs mul te worden..
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Had eerder ook mul verwacht als plasjes.. Maar reacties zien er goed uit.. ga ik ieder geval weer eens een rondje knallen vanavond zin in!! Vooral effe die alwinator altijd een lekker stuk daar langs het fietspad
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vals plat omlaag! :-q
Net als laatste stuk LV, lekker schoudertje schaven daar.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: di 30 april 2019, 16:52 Vals plat omlaag! :-q
Net als laatste stuk LV, lekker schoudertje schaven daar.
Ja das echt een lekker beuk stukkie.. Soms ga ik wel eens terug omhoog via het fietspad om hem nog eens te doen... en nog een keer.. en... :lol: :D :D
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Net weer terug van twee rondjes Austerlitz raggen, en het was VERRUKKELIJK! :-D
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Ik heb 1 rondje Austerlitz gedaan en was indd heerlijk. lag er goed bij stuk minder mul als bv LV.. Weer genoten ga aankomende tijd zeker vaker weer richting Zeist en Austerlitz!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Top zoals het er bij ligt. Iedereen relaxed aan het mountainbiken, de Strava en emtb rijders waren elders 8)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Jurriaan schreef: za 11 mei 2019, 17:34 Top zoals het er bij ligt. Iedereen relaxed aan het mountainbiken, de Strava en emtb rijders waren elders 8)
Strava rijders en e-bikes in 1 zin................ Maar ik had een alibi, enne moet nog effe geduld hebben.
Maar de regenbuitjes hebben de trails dus goed gedaan. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
hebin029
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 661
Lid geworden op: za 28 juli 2007, 16:28
Mijn mountainbike: Scott Scale 910, Rocky Mountain Element Team, GT Zaskar 1993, GT Zaskar LE 1995 en GT Zaskar 1997
Contacteer:

Verrassend rustig op de route vanmorgen :-q
Oorzaak Moederdag???
Het leek zowat een doordeweekse dag.
Daarnaast lag de route er geweldig bij. Net een racebaan :winkie:
Eerst doen, dan denken
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Vanuit Laren gefietst. Groot gedeelte HV gedaan en door naar laatste stuk Zeist, austerlitz Noord, austerlitz zuid en dan de rest van Zeist afmaken. Austerlitz lag er fantastisch bij. Laatste stuk naar de N weg bij knvb viel me beetje tegen. Aardig wat blootliggende wortels en soms zelf beetje link. Erg genoten behalve de weg terug. Wind op de snufferd. Onderweg nog iemand mogen helpen met 1 van. Mijn speedlinks. Hou ervan als je iemand kan helpen. Was idd rustig vandaag. Veel moeders die eisen dat manlief thuis is.. 🤣😜
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Bulltat schreef: zo 12 mei 2019, 22:04 Laatste stuk naar de N weg bij knvb viel me beetje tegen. Aardig wat blootliggende wortels en soms zelf beetje link.
Ja de wortels komen vanzelf. Dat houdt onze aandacht erbij, anders verworden we tot schelpenpadrijders :winkie:
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Jurriaan schreef: zo 12 mei 2019, 22:40
Bulltat schreef: zo 12 mei 2019, 22:04 Laatste stuk naar de N weg bij knvb viel me beetje tegen. Aardig wat blootliggende wortels en soms zelf beetje link.
Ja de wortels komen vanzelf. Dat houdt onze aandacht erbij, anders verworden we tot schelpenpadrijders :winkie:
Snap ik, pakweg 2 jaar terug kon je daar nog redelijk flow hebben, nu is die er aardig uit. Enfin het is goed gekomen.
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Jurriaan schreef: zo 12 mei 2019, 22:40
Bulltat schreef: zo 12 mei 2019, 22:04 Laatste stuk naar de N weg bij knvb viel me beetje tegen. Aardig wat blootliggende wortels en soms zelf beetje link.
Ja de wortels komen vanzelf. Dat houdt onze aandacht erbij, anders verworden we tot schelpenpadrijders :winkie:
Niks mis mee, toch dat schelpen rijden. Je moet wat zonder MTB :winkie: (enne, op crosser mij niet gezien daar)
Voor mij persoonlijk ook het minst favoriete deel van de route Zeist om eerlijk te zijn. Maar zal ook meer over Fredje zeggen dan de trail zelf.........
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Vorige week dat stuk ook gereden, op 1 bocht naar rechts na was het prima met de flow hoor! Weinig last van wortels...
Hier staat niets.
Plaats reactie